[A6 c6 3.0 TDI Quattro] filtr czastek stalych
witam
ja też należę do tych szczęśliwców co dopadł mnie dpf
mam 218tkm prosze o porady bo czytałem że można gada wypalić i spróbować przy 1700-2500 bieg uzależniony od warunków drogowych,czas ok 15 minut może to pomóc ale nie koniecznie i moje pytanie czy przed tym wypalaniem sadzy musze podpiąc go u fachowca do vcds?czy dopiero jak to nie poskutkuje to vcds uaktywnia sie dopalanie.
sorki ze wcisnałem sie w temat ale jest ich duzo a nie są dokładnie omawiane
dziekuje i pozdrawiam
ja też należę do tych szczęśliwców co dopadł mnie dpf
sorki ze wcisnałem sie w temat ale jest ich duzo a nie są dokładnie omawiane
dziekuje i pozdrawiam
Pozdrawiam chako 
dzięki Peter nie wiem jak to sie stało ale dziś zgasly kontrolki podczas normalnej jazdy tak więc jeszcze spróbuje go możę odmulić na autostradzie moze to pomoze a jesli nie to wyjazd z tym gadem i od razu wirusik do ok 220kmPeter22 pisze:jedz do kogoś kto ma kompa i niech ci włączy wypalanie wymuszone , jak to nie da rady to zostaje czyszczenie chemią lub innymi sposobami jesli to nie da rady to zostaje wymiana na sprawny lub usunięcie DPF-a
pozdrawiam
Pozdrawiam chako 
-
123Marcin123
czesc witam jak masz taki problem z filtrem czasteczek stalych nawet podczas szybkiej jazdy tym bardziej na trybie s to jet juz pewnie do wymiany fitr zapala sie wtedy kiedu autem jedzi sie naprwde powoli auto co jakis czas trzeba przepalic nie zeby wyciskac pelne predkosci ale 120 140 w zupelnosci wystarczy i trzymac auto w tych predkosciach dopuki sam nie zgasnie ale u ciebie jest juz pewnie do wymiany moja rada wywal calkiem fitr i nie zakladaj nowego ja tak mialem w swojej poprzedniej audi i wszystko gralo kogo interesuje emisja spalin zartuje kazdy ma swoje zdanie na ten temat al pare osob tez tak zrobilo i uniknelo kosztow z autem po usunieciu fitra nic sie nie dzieje jest ok 
Witam
Panowie w dniu dzisiejszym zapaliła mi się w/w kontrolka filtra cząstek stałych.
Mam pytanie czy w silniku 2,7 tdi wystarczy, że przejadę około 20 minut przy obrotach w granicach 2000 obr/min i temperaturze silnika powyżej 50 stopni C bez podłączenia VAG(nie mam tego urzadzenia i nie mam o nim pojęcia) i ustawienia w nim parametrów do oczyszczanie by filtr się oczyścił czy muszę mieć podpięty ten sprzęt.
Jeżeli będę musiał go zakupić to proszę o poradę jaki konkretnie model pasuje do mojego auta. Z góry dziękuję za odpowiedź.
AUDI A6 C6 2,7tdi Quattro 2007r modelowo 2008r.
Panowie w dniu dzisiejszym zapaliła mi się w/w kontrolka filtra cząstek stałych.
Mam pytanie czy w silniku 2,7 tdi wystarczy, że przejadę około 20 minut przy obrotach w granicach 2000 obr/min i temperaturze silnika powyżej 50 stopni C bez podłączenia VAG(nie mam tego urzadzenia i nie mam o nim pojęcia) i ustawienia w nim parametrów do oczyszczanie by filtr się oczyścił czy muszę mieć podpięty ten sprzęt.
Jeżeli będę musiał go zakupić to proszę o poradę jaki konkretnie model pasuje do mojego auta. Z góry dziękuję za odpowiedź.
AUDI A6 C6 2,7tdi Quattro 2007r modelowo 2008r.
lubię to auto
W dniu jutrzejszym mam zamiar wypalić filtr CS. Będę jechał z prędkością stałą 70km/h , włączę wszystkie odbiorniki prądu, skrzynia z ustawieniem dźwigni na S (żeby obroty były większe około 2200 obr/min) + rozgrzany silnik, i w drogę. Mam nadzieję że 20 minut takiej jazdy wystarczy. Tylko zastanawiam się czy samochód sam zaskakuje na wypalanie i czy można to poznać np. po kopceniu na biało z rury wydechowej? Czy dobrze kombinuję z tym wypalaniem oraz czy orientujecie się po czym zorientować się czy filtr wypalony z zanieczyszczeń? Na koniec ostatnie pytanie dotyczy kontrolki zapalonej od filtra CS, czy po wypaleniu sama zgaśnie czy trzeba ją skasować komputerowo? Z góry dzięki za pomoc.
lubię to auto











