Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

3.0 tdi wymiana filtra paliwa

Silniki wysokoprężne
Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 13 lis 2016, 17:29

Jak pojawi się paliwo podczas kręcenia silnikiem dokrecasz nakrętkę jak silnik zalapie

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 13 lis 2016, 20:47

Na początku wymontowałbym filtr paliwa i sprawdziłbym czy na 100% jest pełny.

Lewdorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 27 sie 2016, 21:58
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: Lewdorek » 14 lis 2016, 10:32

Co to za metody od kowala, po to jest pompka elektryczna i interfejs diagnostyczny żeby odpowietrzać układ a nie metodami z poloneza... tak się własnie kończy wymiania filtra i odpalanie w ten sposób , zalewanie , kręcenie bez odpowietrzenia itp

weź zrób to porządnie jak fabryka każe a jak nie zadziała to coś zj#bałeś

rclmati
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 07 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: rclmati » 14 lis 2016, 10:54

Lewdorek pisze:Co to za metody od kowala, po to jest pompka elektryczna i interfejs diagnostyczny żeby odpowietrzać układ a nie metodami z poloneza... tak się własnie kończy wymiania filtra i odpalanie w ten sposób , zalewanie , kręcenie bez odpowietrzenia itp

weź zrób to porządnie jak fabryka każe a jak nie zadziała to coś zj#bałeś
To moze napisz jak "fabryka kaze" :]

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 14 lis 2016, 11:27

Instrukcje wymiany filtra paliwa w silnikach przed i po lifcie: wymiana filtra paliwa. Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko jasne.

Lewdorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 27 sie 2016, 21:58
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: Lewdorek » 14 lis 2016, 11:43

rclmati pisze:
Lewdorek pisze:Co to za metody od kowala, po to jest pompka elektryczna i interfejs diagnostyczny żeby odpowietrzać układ a nie metodami z poloneza... tak się własnie kończy wymiania filtra i odpalanie w ten sposób , zalewanie , kręcenie bez odpowietrzenia itp

weź zrób to porządnie jak fabryka każe a jak nie zadziała to coś zj#bałeś
To moze napisz jak "fabryka kaze" :]

wszystko jest na forum , wystarczy trochę chęci

[ Dodano: 2016-11-14, 11:43 ]
mat1324 pisze:Instrukcje wymiany filtra paliwa w silnikach przed i po lifcie: wymiana filtra paliwa. Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko jasne.

w/g mnie jest to błędne bo silniki ASB i BMK mają praktycznie identyczny układ paliwowy co seria C*** z pompą wyskoiego ciśnienia i istnieje to samo ryzyko co w poliftach "Niebezpieczeństwo zniszczenia pompy wysokiego ciśnienia na skutek pracy „na sucho”.

cała procedura do silników CR 2.7TDI i 3.0TDI jest opisana na forum , nie ma co powielać tematu

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 14 lis 2016, 12:14

Twierdzisz, że instrukcje z ELSY nie są wiarygodne <mysli>.

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 14 lis 2016, 12:23

Nie każdy w domu posiada interfejs

Lewdorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 27 sie 2016, 21:58
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: Lewdorek » 14 lis 2016, 13:28

mat1324 pisze:Twierdzisz, że instrukcje z ELSY nie są wiarygodne <mysli>.
Jak widać ta nie jest bo w folderze polift i przedlift są silniki BMK i ASB jak i cała gama silników PD które w polifcie nie występowały

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 14 lis 2016, 16:21

Czytałeś w ogóle to dokładnie? Nie sądzę <uoee>. Plik 'Odpowietrzanie układu paliwowego' znajduje się w dziale napraw ogólnych. Dlatego zamieściłem go w obu folderach, ponieważ dotyczy silników przed i po lifcie. Reszta instrukcji opisuje wymianę w danych silnikach. Chciałem, aby ktoś wybierając dany folder wiedział czy musi odpowietrzać układ. Folder 'silniki przedliftowe' bez podanego powyżej pliku jest niekompletny, ponieważ nie wiadomo co zrobić, a tak jasno jest napisane, że nie ma potrzeby odpowietrzania układu. Mam nadzieję, że teraz zrozumiałeś <mysli>.

Awatar użytkownika
Draxan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 01 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Bridgend

Post autor: Draxan » 14 lis 2016, 18:56

U mnie to było tak:

Wyjalem stary ffilter , włożyłem nowy,nie zalany ani nic.
VCDS , odpowietrzanie , próba odpalenia, pochodził 5 sekund zgasł. Znów VCDS odpowietrzanie, odpalił i jest git.
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 360
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 14 lis 2016, 19:41

Maciek1995 pisze:Masz śrubkę na filtrze paliwa?
Nie udzielaj rad na forum jak nie masz pojęcia do czego służy ta śrubka, po odkręceniu śrubki można się pozbyć wody z dna filtra a nie powietrza z góry.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 14 lis 2016, 19:48

arczi0044 pisze:po odkręceniu śrubki można się pozbyć wody z dna filtra a nie powietrza z góry.
ale śrubka jest u góry <okok>

Wymieniałem u siebie filtr trzy razy - zalany i założony. Następnie odpalenie i lekkie dodanie gazu :)
za każdym razem bez problemu. Zawsze filtry z górnej półki aby uniknąć problemów.

Może uszczelka na przelewie nie trzyma i powietrze zasysa <mysli>

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 360
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 14 lis 2016, 19:56

daniel1997 pisze:
ale śrubka jest u góry <okok>
zgadza się, ale od góry do dołu jest rurka, proponuję rozebrać stary filtr i wszystko się wyjaśni <okok>
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 14 lis 2016, 20:01

arczi0044 pisze:
daniel1997 pisze:
ale śrubka jest u góry <okok>
zgadza się, ale od góry do dołu jest rurka, proponuję rozebrać stary filtr i wszystko się wyjaśni <okok>
Artur dzięki za wyjaśnienie <okok> szczerze powiem że nie wiedziałem <glupek>
dzięki i pozdrawiam ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga