Natomiast ja to bym zalał oba baki do pełna, zrobił 100km i znowu do pełna. Jak zużycie gazu w normie a benzyny minimalne to znaczy, że wina pływaka/wskaźnika. Jak zużycie benzyny faktycznie spore to znaczy , że LPG do serwisu...
[a6 c5 2.4] Szybkie pojawienie się rezerwy paliwa
-
mietek69
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
krisker ma jak najbardziej racje, że jest to możliwe
Sam posiadam Staga i przy odznaczonym "Wyłącz przy pierwszym" tak może się dziać bez informowania kierowcy o tym, nawet dioda nie mruga :!:
Natomiast ja to bym zalał oba baki do pełna, zrobił 100km i znowu do pełna. Jak zużycie gazu w normie a benzyny minimalne to znaczy, że wina pływaka/wskaźnika. Jak zużycie benzyny faktycznie spore to znaczy , że LPG do serwisu...
Natomiast ja to bym zalał oba baki do pełna, zrobił 100km i znowu do pełna. Jak zużycie gazu w normie a benzyny minimalne to znaczy, że wina pływaka/wskaźnika. Jak zużycie benzyny faktycznie spore to znaczy , że LPG do serwisu...
The best Audi A6 discussion forum. Invite! A6Klub.PL

-
enduro7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
W nowoczesnych samochodach wyposa¿onych w komputer pokładowy,
wskazanie poziomu paliwa nie jest wyznaczane jedynie na podstawie pływaka
w zbiorniku. Aktualny zapas paliwa wskazywany na desce rozdzielczej,
jest obliczany na podstawie przejechanego dystansu i warunków u¿ytkowania.
Przy zasilaniu silnika gazem, komputer wcia¿ zmniejsza wskazanie poziomu paliwa,
wprowadzajac kierowce w bład - sugeruje ubywanie paliwa ze zbiornika
i uniemo¿liwia poprawny odczyt jego poziomu.
Problem ten rozwiazuje emulator FLE-P
- przywraca prawidłowe wskazanie przy ka¿dym uruchomieniu silnika.
wskazanie poziomu paliwa nie jest wyznaczane jedynie na podstawie pływaka
w zbiorniku. Aktualny zapas paliwa wskazywany na desce rozdzielczej,
jest obliczany na podstawie przejechanego dystansu i warunków u¿ytkowania.
Przy zasilaniu silnika gazem, komputer wcia¿ zmniejsza wskazanie poziomu paliwa,
wprowadzajac kierowce w bład - sugeruje ubywanie paliwa ze zbiornika
i uniemo¿liwia poprawny odczyt jego poziomu.
Problem ten rozwiazuje emulator FLE-P
- przywraca prawidłowe wskazanie przy ka¿dym uruchomieniu silnika.
Co sie może dziać. Bo nie powiesz mi chyba żę np. pali ci dwa gary na gazie a reszta na benzynie!!!!mietek69 pisze:krisker ma jak najbardziej racje, że jest to możliweSam posiadam Staga i przy odznaczonym "Wyłącz przy pierwszym" tak może się dziać bez informowania kierowcy o tym, nawet dioda nie mruga :!:
Natomiast ja to bym zalał oba baki do pełna, zrobił 100km i znowu do pełna. Jak zużycie gazu w normie a benzyny minimalne to znaczy, że wina pływaka/wskaźnika. Jak zużycie benzyny faktycznie spore to znaczy , że LPG do serwisu...
-
mietek69
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Zaskoczony? A dlaczego nie? Druciarze to uwielbiają bo to "maskuje" słabą instalkę :mrgreen:
A żeby nie być gołosłownym wklejam fotkę z oryginalnej instrukcja firmy AcGaz do Stag300
Tylko nie pisz , że dalej nie wierzysz...
A żeby nie być gołosłownym wklejam fotkę z oryginalnej instrukcja firmy AcGaz do Stag300
Tylko nie pisz , że dalej nie wierzysz...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
The best Audi A6 discussion forum. Invite! A6Klub.PL

-
krisker
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Pierwotnie miałem tą opcję uruchomioną (auto kupione z LPG) i silnik pięknie wkręcał do odcięcia na reduktorze, który faktycznie ledwie obsługuje 130KM :mrgreen: i tak jak zauważono - zakład monterski LPG typu "druciarz"
Ale sama funkcja w STAGu działa bezbłędnie
Naprawdę nie czuć momentu zmiany paliwa.
A wracając do wskaźnika - powoli zbliża mi się rezerwa i znowu zaczynają się jajca - na postoju przypadkiem zauważyłem, jak wskaźnik z blisko połowy nagle zleciał na 1/3. Ale nie zmierzam nic z tym robić. Po prostu jeżdżę z większą ilością paliwa i nie czekam do faktycznej rezerwy.
A wracając do wskaźnika - powoli zbliża mi się rezerwa i znowu zaczynają się jajca - na postoju przypadkiem zauważyłem, jak wskaźnik z blisko połowy nagle zleciał na 1/3. Ale nie zmierzam nic z tym robić. Po prostu jeżdżę z większą ilością paliwa i nie czekam do faktycznej rezerwy.
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
mam prośbę o jakieś sugestie w tym temacie,komputer oraz wskaźnik paliwa pokazują cały czas zbyt dużo paliwa,myślałem,że uszkodzony jest wskaźnik ale chyba przyczyna jest inna,wymieniłem 2 pompy paliwowe,2 pływaki poziomu paliwa,2 płytki mechaniczno-elektroniczne po których przesuwa się ten nieszczęsny wskaźnik wychyłowy i nadal jest lipa,jak było tak jest;
czy to jest faktycznie taka wadliwa konstrukcja tego wskaźnika czy uszkodzony mam zegar na desce;
dziwne,że komputer przez VAG-a pokazuje tyle samo ile wskaźnik choć paliwa brak :?:
auto jest bez LPG
czy to jest faktycznie taka wadliwa konstrukcja tego wskaźnika czy uszkodzony mam zegar na desce;
dziwne,że komputer przez VAG-a pokazuje tyle samo ile wskaźnik choć paliwa brak :?:
auto jest bez LPG








