Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C5 2.8 ALG] Samochod gasnie przy hamowaniu

Silniki benzynowe
Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 09 paź 2009, 21:25

fassi1, na paliwie i na gazie to samo
Dzięki william, myślę, że możesz mieć dużo racji.. :mrgreen: jak znajdę coś czasu postaram się zająć tą sprawą <ok>
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

eupeus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 11 maja 2009, 18:40
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: eupeus » 19 paź 2009, 14:44

Witam ponownie !!!

Panowie odebrałem dzisiaj furmanke od mechanika. Niestety nie mogę się pochwalić za bardzo wiedzą co zostało konkretnie zrobione bo kierownik zakładu mechanicznego tradycyjnie nie był zbytnio skory do rozmów i zdradzania szczegółów naprawy, tzw. tajemnica mechanika !!! Co by klient wrócił na następny raz a nie sam grzebał :-x Jedyne co się dowiedzialem to to ze tak co pół roku bedę musiał robić taki przegląd bo sie wszystko rozreguluje na nowo, rzekomo wpływ gazu tak właśnie na to działa. Generalnie autko w sumie narazie spisuje się dobrze i wnioskując naprawa ograniczyła sie tylko podejrzewam do podpięcia kompa i ustawień, były jakieś błedy i zostały usunięte, lecz jak wpomniałem po jakimś czasie mają sie pojawic ponownie. Przykre ale prawdziwe.
KOSZT NAPRAWY 120 zł
Pozdrawiam <ok>

tomciar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 31 sty 2009, 17:14
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: tomciar » 19 paź 2009, 14:57

A ja mam pytanie dotyczące czego innego - ale występuje w tym temacie - nie wiecie gdzie można kupić (najlepiej wysyłkowo) takie wężyki podciśnienia gumowe w oplocie materiałowym? U mnie są już dość mocno sparciałe, chciałbym wymienić ale nigdzie nie mogę tego znaleźć...

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 19 paź 2009, 20:35

eupeus pisze:Witam ponownie !!!

Panowie odebrałem dzisiaj furmanke od mechanika. Niestety nie mogę się pochwalić za bardzo wiedzą co zostało konkretnie zrobione bo kierownik zakładu mechanicznego tradycyjnie nie był zbytnio skory do rozmów i zdradzania szczegółów naprawy, tzw. tajemnica mechanika !!! Co by klient wrócił na następny raz a nie sam grzebał :-x Jedyne co się dowiedzialem to to ze tak co pół roku bedę musiał robić taki przegląd bo sie wszystko rozreguluje na nowo, rzekomo wpływ gazu tak właśnie na to działa. Generalnie autko w sumie narazie spisuje się dobrze i wnioskując naprawa ograniczyła sie tylko podejrzewam do podpięcia kompa i ustawień, były jakieś błedy i zostały usunięte, lecz jak wpomniałem po jakimś czasie mają sie pojawic ponownie. Przykre ale prawdziwe.
KOSZT NAPRAWY 120 zł
Pozdrawiam <ok>
Nie chcę tu oceniać twojego mechanika ale jego wypowiedź to jakieś brednie. Co pół roku przyjeżdżać do mechanika? Doprowadzić auto na benzynie do porządku raz a konkretnie a potem do dobrze działającej benzyny wyregulować gaz i nie ma potrzeby jeździć co pół roku. Jeśli pewne elementy zapłonu czy inne części ulegają zmianą w czasie użytkowania to ECU jeżdżąc na benzynie sam się adoptuje do nowych warunków i nie potrzebuje żadnych ustawień. Co do zrobionej pracy to w porządnym zakładzie powinieneś dostać spis wykonanej pracy (co zostało zrobione).

Do kolegi tomciar
Ja wymieniłem je wszystkie na silikonowe wężyki podciśnienia jakie stosują gazownicy.
Podjedź do pierwszego lepszego gazownika to Ci sprzedadzą.
Podciśnienie to podciśnienie i nie trzeba wymieniać na te w oplocie, ale jak chcesz to podjedź do ASO i tam dostaniesz.

acikk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:51
Lokalizacja: Lublin

Post autor: acikk » 22 paź 2009, 16:05

witam mam taki problem posiadam c4 2.0 lpg na mechanicznym wtrysku a mianowic problemy sie zaczenaja jak silnik sie nagrzeje jak auto zgasnie to przez jakies 30 mni nie da rady go odpalic mechanicy rozkladaja rece :cry:
AcIkK LbN

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 22 paź 2009, 19:41

koledzy ja wczoraj zakupiłem środek w spreju do przepustnic zaaplikowałem audicy i na razie chodzi jak nowa do skrzyżowania jadę i daje na luz i jest git 800-900obr.i stoi ale jak zwykle mam problem bo zalałem chyba do du... benzynę i nie mogę odpalić pozdro <ok>

Awatar użytkownika
remczar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 19 sty 2008, 17:08
Lokalizacja: Strzegom / Berlin

Post autor: remczar » 23 paź 2009, 16:19

ja mialem podobny problem jak wy, ze mi gasl na srodku skrzyzowania przy dohamowaniu i nie byla to za ciekawa akcja, jak na wielkim skrzyzowaniu w berlinie przypalowo polak nagle stawal:D mozecie sobie wyobrazic co sie dzialo. Ale wracajac do tematu, jak tylko opisalem objawy mojemu miszczowi to od razu powiedzial, ze przepustnica i teraz ponoc ja wyczyscil i ma byc git (jeszcze nie wiem, bo jestem teraz w berlinie i dopiero jutro odbiore auto). Aha, musze nadmienic, ze nie mam gazu, wiec nie ma znaczenia chyba, czy furacz jest z gazownia czy bez.

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 25 paź 2009, 18:01

masz racje czy jest gaz czy nie to nie ma różnicy ale u mnie znowu zaczyna byc nie tak jak trzeba pozdro

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 22 kwie 2013, 23:36

Poradziliscie sobie z tym problem. U mnie też gaśnie ale tylko na gazie i przy hamowaniu i skręcaniu na 90% go przydusza.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 23 kwie 2013, 17:20

diabeelek pisze:U mnie też gaśnie ale tylko na gazie i przy hamowaniu i skręcaniu na 90% go przydusza.
Czyli sobie odpowiedziałeś. Lpg do regulacj a możliwe że i wtryski do wymiany lub kalibracji jak elektrozaworki masz zamontowane.

Kamil KRK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 11 lip 2014, 15:36
Lokalizacja: Kraków

Witam

Post autor: Kamil KRK » 12 lip 2014, 01:30

Witam wszystkich przed wczoraj zakupiłem audi jak w opisie i mam takie same problemy przy chamowaniu i skręcie na gazie auto potrafi zgasnąć a na benzynie ledwo się ratuje . dziwne tylko że dzieje się to gdy temp. silnika osiąga powyżej 80 stopni . Czytałem że chłopaczek w a6 2.5 tdi miał tak samo i wymienił czujnik temp. za 25 zł ( pisał że czujnik oszukiwał komputer i ropa zalewała wtryski ) co Wy o tym sądzicie czy w benzynie jest to możliwe ? ( silniki to dla mnie magia ) Pozdrawiam

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 12 lip 2014, 20:36

Kamil KRK, polecam na początek zakręcić butlę lpg i pojeździć na samej pb aby ecu się zaadoptował do nowych warunków. Warto jeszcze skasować korekty aby szybciej to nastąpiło. A jak nie masz kabelka to zdejmij klemę z akumulatora na kilka minut. Zrób na pb z 50 km i zdaj relację co dalej się dzieje.

Kamil KRK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 11 lip 2014, 15:36
Lokalizacja: Kraków

Bezynka

Post autor: Kamil KRK » 14 lip 2014, 17:40

Witam Pojeździłem troszkę na benzynie i ostatnio autko zgasło mi tylko raz przy parkowaniu jak autko dostało maksymalny skręt przy niskich obrotach . Poradzono mi uzupełnić płyn do wspomagania i jakoś autko na razie nie gaśnie aczkolwiek obroty są nadal bardzo niskie i staram się nie skręcać kierownicą do oporu . za 2tyg. jestem umówiony na rozrząd więc jakoś wytrzymam i przy okazji wyczyści się przepustnice . Jak to nie pomoże będą regulować obroty . Co dalej będę informował na bieżąco . Pozdrawiam

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 14 lip 2014, 20:40

Kamil KRK, jakie masz wtryski od LPG?

Awatar użytkownika
marzol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:12
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: marzol » 15 lip 2014, 06:24

Kamil KRK, u mnie też obroty mocno spadają jak kręcę kierownicą na parkingu. Dodatkowo czuć, że wspomaganie źle chodzi i ciężko, z oporem się kręci. Ale wydaje mi się, że jest to spowodowane padającą pompą wspomagania <mysli> No może u ciebie jest inaczej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga