czy odłączając przepływkę samochód powinien jakoś inaczej pracować


xoslox zrobiłem świeże logi zerknij prosze:xoslox pisze:Bez sensu. Kabel za 30 zł i dojdziesz co jest nie tak. Jak przepływka kaput to będą błędy od razu. Do tego można sprawdzić MAF pod obciążeniem i widać, czy dobrze mierzy masę powietrza.
Poczytaj to: inny-uklad-dolotowy-w-v6-24-i-28-vt62567.htm
Masz LPG może tu tkwi problem ? Źle wystrojona instalacja ? Jeszcze kwestia co tam w ogóle masz za zestaw...
Zrobione według tego co napisałeś auto rozgrzane, błędy skasowane, gaz wyłączony.xoslox pisze:marcin881, zanim zrobisz logi:
- rozgrzej auto do 90 st.
- zakręć butlę LPG - najlepiej, lub wyłącz całkowicie centralkę
- wejdź w silnik błędy, zobacz co tam jest i zapisz, potem skasuj błędy - nawet jak ich nie ma ! W ten sposób wyzerujesz korekty paliwowe
DOPIERO LOGI i grupa 002 + 032 + 033.
Jeszcze możesz na samym początku sprawdzić jakie masz wartości % w grupie 032.
LOGI RÓB NA SAMEJ PB, ZOBACZYMY CO WYJDZIE