Problem z odpalaniem na zimnym pojawił się gdy wyjechałem z garażu i postawiłem auto na bok, po dwóch godzinach postoju wsiadłem i chciałem odpalić, Audi zaczęło dopiero odpalać po długim kręceniu rozrusznikiem. Czasem za 2 razem. Na ciepłym taki problem nie występuje. Po diagnozie, komp nie wykazał żadnych błędów i mechanicy stwierdzili, ze to wina akumulatora. Nie dawało mi to spokoju i sam postanowiłem sprawdzić czy na wyjeżdżonym do końca gazie po nocnym postoju, samochód odpali. Okazuje się, że pali na dotyk tak jak kiedyś, a gdy zatankuje gaz zaczyna się dziać to co wcześniej opisałem
[ALF 2.4 165 KM] Problem z odpalaniem na zimnym LPG BRC
[ALF 2.4 165 KM] Problem z odpalaniem na zimnym LPG BRC
Czesc,
Problem z odpalaniem na zimnym pojawił się gdy wyjechałem z garażu i postawiłem auto na bok, po dwóch godzinach postoju wsiadłem i chciałem odpalić, Audi zaczęło dopiero odpalać po długim kręceniu rozrusznikiem. Czasem za 2 razem. Na ciepłym taki problem nie występuje. Po diagnozie, komp nie wykazał żadnych błędów i mechanicy stwierdzili, ze to wina akumulatora. Nie dawało mi to spokoju i sam postanowiłem sprawdzić czy na wyjeżdżonym do końca gazie po nocnym postoju, samochód odpali. Okazuje się, że pali na dotyk tak jak kiedyś, a gdy zatankuje gaz zaczyna się dziać to co wcześniej opisałem
Jakie rady? Reduktor do wymiany czy regulacji ? czy to jakiś zawór. Silnik 2.4 V6 gaz BRC sekwencja. Proszę o pomoc.
Problem z odpalaniem na zimnym pojawił się gdy wyjechałem z garażu i postawiłem auto na bok, po dwóch godzinach postoju wsiadłem i chciałem odpalić, Audi zaczęło dopiero odpalać po długim kręceniu rozrusznikiem. Czasem za 2 razem. Na ciepłym taki problem nie występuje. Po diagnozie, komp nie wykazał żadnych błędów i mechanicy stwierdzili, ze to wina akumulatora. Nie dawało mi to spokoju i sam postanowiłem sprawdzić czy na wyjeżdżonym do końca gazie po nocnym postoju, samochód odpali. Okazuje się, że pali na dotyk tak jak kiedyś, a gdy zatankuje gaz zaczyna się dziać to co wcześniej opisałem
-
Grzesiek_cichy
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1
- Rejestracja: 19 cze 2016, 23:51
- Lokalizacja: Brodnica
Jump3r, jeśli posiadasz reduktor BRC Genius MAX tzw "cegła" to wystarczy zwalić mały wężyk podciśnienia i sprawdzić czy nie puszcza gazu. Druga sprawa czujnik temperatury i ciśnienia na listwie, najgorszy przypadek wymiana reduktora. Sam to przechodziłem ostatnio. Koszt nowego 920zł. Od tamtej chwili spokój choć u mnie problem był w tym że reduktor na złączeniu obudowy z uszczelką po prostu syczało gazem który uciekał...
- teiwaz
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 339
- Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
- Imię: Darek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Jak reduktor puszcza gaz wężykiem podciśnienia to jak auto postoi przed rozruchem masz kolektor pełny LPG zamiast powietrza więc mocno za bogatą mieszankę żeby silnik zapalił więc musisz kręcić żeby najpierw przepompować ten gaz przez silnik. Gazu czuć nie będzie jeśli masz szczelny dolot chyba, że reduktor jest już na tyle zużyty, że zacznie puszczać też bokiem. Zanim zamówisz zestaw naprawczy to sprawdź stan reduktora w środku MAX-y mają to do siebie, że potrafią w środku mocno skorodować wtedy z regeneracji nici. Jak masz kupować nowy to zamiast Geniusa możesz sobie wziąć jakiś reduktor KME np. Gold-a, tylko czujnik temp reduktora trzeba wtedy wkleić bo gwint nie pasuje.Jump3r pisze:Sprawdze, ale jak to wyjasnic? skoro odpala na benzynie(przelacznik) pod warunkiem ze nie ma gazu.
-
Gość.









