[V6] napinacze łańcucha rozrządu
Czyli to nie ten.
[ Dodano: 2018-09-19, 12:13 ]
Macie jakieś opinie na temat firmy Mehenker? Regenerują napinacze za 500zl szt. Rozkładają go na czynniki pierwsze i wymieniają co trzeba. Ślizgi dorabiają sami że wzmocnionego tworzywa. Gwara 2 lata. Chlopaki z forum BMW polecają. Miałem zamawiać autologa ale chyba skorzystam z ich oferty.
[ Dodano: 2018-09-19, 12:13 ]
Macie jakieś opinie na temat firmy Mehenker? Regenerują napinacze za 500zl szt. Rozkładają go na czynniki pierwsze i wymieniają co trzeba. Ślizgi dorabiają sami że wzmocnionego tworzywa. Gwara 2 lata. Chlopaki z forum BMW polecają. Miałem zamawiać autologa ale chyba skorzystam z ich oferty.
Robione były wałki rozrządu wydechowe (używane), nowe łańcuchy, rozrząd uszczelki, wymieniony został jeden napinacz (używany)
po tym pojawiły się następujące błędny:
16725 - camshaft position sensor (g40) implausible signal p0341
16684 - random/multiple cylinder misfire detected
16685 - cylinder 1 misfire detected
16686 - cylinder 2 misfire detected
16687 - cylinder 3 misfire detected
Mechanik sugeruje, że do wymiany jest napinacz. dołączam logi
statyczny 90,93 http://vaglogi.pl/log-090_093_1KtsCh9.html
dynamiczny 90,93 http://vaglogi.pl/log-090_093_q93SH.html
Co myślicie czy to może być napinacz czy raczej oba? czujnik g40 a może też g163? może jakiś problem z sygnałem do czujników? może pompa oleju? bo z logów wygląda jakby oba napinacze nie pracowały. Czy ktoś miał podobny przypadek?
po tym pojawiły się następujące błędny:
16725 - camshaft position sensor (g40) implausible signal p0341
16684 - random/multiple cylinder misfire detected
16685 - cylinder 1 misfire detected
16686 - cylinder 2 misfire detected
16687 - cylinder 3 misfire detected
Mechanik sugeruje, że do wymiany jest napinacz. dołączam logi
statyczny 90,93 http://vaglogi.pl/log-090_093_1KtsCh9.html
dynamiczny 90,93 http://vaglogi.pl/log-090_093_q93SH.html
Co myślicie czy to może być napinacz czy raczej oba? czujnik g40 a może też g163? może jakiś problem z sygnałem do czujników? może pompa oleju? bo z logów wygląda jakby oba napinacze nie pracowały. Czy ktoś miał podobny przypadek?
dziś testowałem halla diodą - myrygała więc wygląda na sprawny napięcia dochodzą i do halla i do napinacza. Stwierdziłem też spory hałas łańcucha więc wygląda jednak na napinacz. Czy znacie kogoś w Wawie kto w rozsądnych pieniądzach wymieni napinacz? Może ktoś będzie miał po dobrych zniżkach napinacz z ASO bo nie wiem czy warto iść w zamienniki?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Mam pytanko slychac szuranie (tylko strona pasazera bank 1)lancucha na goracym silniku na zimnym nic nie tyrkocze przy odpalaniu ani nic. Podczas rozgrzewania sie oleju sporadycznie jest stukot jakby lancucha o pokrywe. Fazy dzialaj przestawiaja sie na 21 obie +/- 1 jednostke. Podczas wolnej jazdy i na jalowym jak na zdjeciu blisko zera. Nie wiem czy wymieniac sam lancuch ze slizgami czy szykowac sie na napinacz ? Moze zdjecie cos podpowie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Na dniach bede robil rozrzad to sie wyjasni. Martwi mnie tylko ten lancuszek miedzy walkami po stronie pasazera ze slychac jego prace. Ten po stronie kierowcy jest nieslyszalny. Myslalem ze dobrym pomyslem bedzie przy okazji wymiana lancuszka, bo cena samego napinacza zwala z nog. Chociaz nie widze sensu jego wymiany skoro po logach widzialem ze dziala poprawnie.