
Mógłby ktoś luknąć u siebie jak wyglada ten kat zapłonu? w silniczku 2.4 2.8

Jutro rano podłącze vaga i zrobię fotkę, ale korekty były w granicach +-10% wiec jeszcze w normie, 90 nie osiąga tzn osiąga w mieście, na trasie 82 st lecz tak mam od pól roku i nie paliło tak dużo. Głównie zastanawia mnie ten kat wyprzedzenia zapłonu z tego co wyczytałem to powinien być na + wtedy na świecę idzie napięcie i mieszanka zostaje zapalona w momencie zbliżania się tłoka do górnego położenia czyli w momencie maksymalnej kompresji. Wnioskuje że jeżeli jest na - to mieszanka zostaje zapalona w momencie gdy tłok już leci w dół i mieszanka nie jest tak sprężona a nawet jest już rozprężanamanfredjg pisze:a jakie masz korekty w 032 ? czy osiąga 90C na kotle ? fazy wałków 090 093
ps. na trasie 90-120 mój pali ok 10l PB i mniej ,mix ok 13-14