Post
autor: Killer71 » 02 cze 2011, 07:58
Witam Was i dziękuje za pomoc:)
Niestety, tak jak pisał kolega krisker - VAG i silnik ALG się nie lubią... Nie mogę odczytać niektórych wartości w blokach.
Junior, zobacz dla przykładu, co ja widzę na VAGu:
Odczyt z VAG-COM grupa 004, temperatura otoczenia 20stC, temp silnika na zegarach 90stC, silnik zgaszony:
1.Engine speed: 2.2 ( <szok> )
2.Battery voltage: - 1,06 g/s
3.Coolant temp: 0,00g/s
4.Intake air temp: Idle
Polski vag też pokazał głupoty, grupa 004, temperatura otoczenia 20stC, temp silnika na zegarach 90stC, silnik zgaszony:
1.Napięcie aku: 127
2.Temp silnika: 128
3.Temp zasysanego powietrza: 5
Chciałem też sprawdzić EVAP, grupa 070, i zrobić test - oto co dostałem:
1.Purge vlv open: 0,765V
2.OS2 deviation: 10010100 (binarnie?!!!)
3.Idle air vlv deviation: 11110100
4.Status test: 00000100
Zrobiłem auto-scan i błędów nie ma. ÂŻadnego komunikatu o zaworze odpowietrzającym, ale po przeczytaniu kilku tematów na forum, objaw mi do niego pasuje.
Marek, wyciągnąłem wczoraj ten zawór (jest obok przepływki) i spisałem numer. Jest inny od tego , który podałeś - 058 133 459 <szok>
Odłączyłem kostkę, odpaliłem auto i podpinałem - odpinałem kostkę, żadnego cykania nie słyszałem. Kiedy on się załącza?
Grzemo, kiedyś już miałem motyw z puszczającym bąki do podciśnienia reduktorem. Został wymieniony. Objaw był prawie identyczny, jak teraz - tyle, że temperatura otoczenia nie miała znaczenia. Zimno, ciepło - po dłuższym postoju nie chciał odpalić, teraz tylko jak się nagrzeje na słońcu. Na zimno pali jak złoto.
Moje Kochanie:)