[ A6 C5+Lpg] Elektrozawór odpowietrzający zbiornik paliwa.
[ A6 C5+Lpg] Elektrozawór odpowietrzający zbiornik paliwa.
Wymieniłem świece, przepustnicę, czujnik temperatury płynu chłodzącego i temperatury powietrza zasysanego (ori Bosch) i dalej jestem w czarnej dup*e... Szlag mnie zaraz trafi Wczoraj stała na słońcu przez 8h w temperaturze 35stC, wsiadłem i kicha! Kręciłem z 7 sekund, odpaliła z biedą po czym przez kolejne 5 sekund wdrapywała się na swoje 750 obrotów. Masakra Wygląda na to, że jak jest gorąco to zbiera jej się coś w kolektorze dolotowym i później dławiąc się nie może tego spalić <szok> Co powiecie na wymianę elektrozaworu odpowietrzającego zbiornik paliwa ? Nazywa się bodajże N80...
Czy ktoś z ETKą mógłby mi podać jego numer? Zadzwonię do ASO i zapytam o cenę.
Na Allegro znalazłem tylko taki:
http://moto.allegro.pl/za...1611453734.html
Czy to jest to? Ratujcie, bo wykończę się psychicznie... Za 2 tyg wyjazd do Bułgarii a niuńka odmawia posłuszeństwa...
Czy ktoś z ETKą mógłby mi podać jego numer? Zadzwonię do ASO i zapytam o cenę.
Na Allegro znalazłem tylko taki:
http://moto.allegro.pl/za...1611453734.html
Czy to jest to? Ratujcie, bo wykończę się psychicznie... Za 2 tyg wyjazd do Bułgarii a niuńka odmawia posłuszeństwa...
Moje Kochanie:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam. numer zaworka 077 133 517 C tu kosztuje tyle http://www.iparts.pl/czesci/artMDc3IDEz ... xMHww.html . a w ASO kosztuje 376 pln.
tylko quatrro !
Witam Was i dziękuje za pomoc:)
Niestety, tak jak pisał kolega krisker - VAG i silnik ALG się nie lubią... Nie mogę odczytać niektórych wartości w blokach.
Junior, zobacz dla przykładu, co ja widzę na VAGu:
Odczyt z VAG-COM grupa 004, temperatura otoczenia 20stC, temp silnika na zegarach 90stC, silnik zgaszony:
1.Engine speed: 2.2 ( <szok> )
2.Battery voltage: - 1,06 g/s
3.Coolant temp: 0,00g/s
4.Intake air temp: Idle
Polski vag też pokazał głupoty, grupa 004, temperatura otoczenia 20stC, temp silnika na zegarach 90stC, silnik zgaszony:
1.Napięcie aku: 127
2.Temp silnika: 128
3.Temp zasysanego powietrza: 5
Chciałem też sprawdzić EVAP, grupa 070, i zrobić test - oto co dostałem:
1.Purge vlv open: 0,765V
2.OS2 deviation: 10010100 (binarnie?!!!)
3.Idle air vlv deviation: 11110100
4.Status test: 00000100
Zrobiłem auto-scan i błędów nie ma. ÂŻadnego komunikatu o zaworze odpowietrzającym, ale po przeczytaniu kilku tematów na forum, objaw mi do niego pasuje.
Marek, wyciągnąłem wczoraj ten zawór (jest obok przepływki) i spisałem numer. Jest inny od tego , który podałeś - 058 133 459 <szok>
Odłączyłem kostkę, odpaliłem auto i podpinałem - odpinałem kostkę, żadnego cykania nie słyszałem. Kiedy on się załącza?
Grzemo, kiedyś już miałem motyw z puszczającym bąki do podciśnienia reduktorem. Został wymieniony. Objaw był prawie identyczny, jak teraz - tyle, że temperatura otoczenia nie miała znaczenia. Zimno, ciepło - po dłuższym postoju nie chciał odpalić, teraz tylko jak się nagrzeje na słońcu. Na zimno pali jak złoto.
Niestety, tak jak pisał kolega krisker - VAG i silnik ALG się nie lubią... Nie mogę odczytać niektórych wartości w blokach.
Junior, zobacz dla przykładu, co ja widzę na VAGu:
Odczyt z VAG-COM grupa 004, temperatura otoczenia 20stC, temp silnika na zegarach 90stC, silnik zgaszony:
1.Engine speed: 2.2 ( <szok> )
2.Battery voltage: - 1,06 g/s
3.Coolant temp: 0,00g/s
4.Intake air temp: Idle
Polski vag też pokazał głupoty, grupa 004, temperatura otoczenia 20stC, temp silnika na zegarach 90stC, silnik zgaszony:
1.Napięcie aku: 127
2.Temp silnika: 128
3.Temp zasysanego powietrza: 5
Chciałem też sprawdzić EVAP, grupa 070, i zrobić test - oto co dostałem:
1.Purge vlv open: 0,765V
2.OS2 deviation: 10010100 (binarnie?!!!)
3.Idle air vlv deviation: 11110100
4.Status test: 00000100
Zrobiłem auto-scan i błędów nie ma. ÂŻadnego komunikatu o zaworze odpowietrzającym, ale po przeczytaniu kilku tematów na forum, objaw mi do niego pasuje.
Marek, wyciągnąłem wczoraj ten zawór (jest obok przepływki) i spisałem numer. Jest inny od tego , który podałeś - 058 133 459 <szok>
Odłączyłem kostkę, odpaliłem auto i podpinałem - odpinałem kostkę, żadnego cykania nie słyszałem. Kiedy on się załącza?
Grzemo, kiedyś już miałem motyw z puszczającym bąki do podciśnienia reduktorem. Został wymieniony. Objaw był prawie identyczny, jak teraz - tyle, że temperatura otoczenia nie miała znaczenia. Zimno, ciepło - po dłuższym postoju nie chciał odpalić, teraz tylko jak się nagrzeje na słońcu. Na zimno pali jak złoto.
Moje Kochanie:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Ten zawór cyka co jakiś czas, powiedzmy co 20 sekund przez kilka sekund. Więc podczas stania przy masce musisz go usłyszeć, zdejmij plastik go osłaniający.
Jak nie cyka to wyjmij go i sprawdź czy jest cały czas otwarty czy zamknięty ( dmuchnij w niego).
A sprawdzałeś regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej? Zdejmij z niego węrzyk po próbie odpalenia czy tam nie ma paliwa. Na forum już było, więc ewentualnie poszukaj.
Kurde, gdyby to była wina odpowietrzenia baku, to powinno pomóc odkręcenie korka wlewu paliwa, żeby nie wytwarzało się podciśnienie.
Jak nie cyka to wyjmij go i sprawdź czy jest cały czas otwarty czy zamknięty ( dmuchnij w niego).
A sprawdzałeś regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej? Zdejmij z niego węrzyk po próbie odpalenia czy tam nie ma paliwa. Na forum już było, więc ewentualnie poszukaj.
Kurde, gdyby to była wina odpowietrzenia baku, to powinno pomóc odkręcenie korka wlewu paliwa, żeby nie wytwarzało się podciśnienie.
Ostatnio zmieniony 02 cze 2011, 20:09 przez Kaszeszczuk, łącznie zmieniany 2 razy.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
Kaszeszczuk - u mnie bankowo nie cyka, wyjmę go więc i dmuchnę. Jeśli będzie otwarty to zamawiam nowy. Poszukam jeszcze tematów o tym regulatorze - nie ma bata, niuńka musi być sprawna
marek [a6] - sorry, masz rację (jak zwykle z resztą ) Odczytałem numer osłony, a nie zaworu
Poinformuję Was o wynikach testów, dziękuję za pomoc
marek [a6] - sorry, masz rację (jak zwykle z resztą ) Odczytałem numer osłony, a nie zaworu
Poinformuję Was o wynikach testów, dziękuję za pomoc
Moje Kochanie:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Tzn. jeżeli nie cyka w ogóle to może być cały czas otwarty albo zamknięty. Z tego co wiem, to będzie zamknięty i wtedy warto odkręcić zbiornik paliwa i potestować.
Jeżeli będzie cały czas otwarty, to odkręcenie korka ( poluzowanie - rozszczelnienie) raczej nie pomoże.
Jeżeli będzie cały czas otwarty, to odkręcenie korka ( poluzowanie - rozszczelnienie) raczej nie pomoże.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
Właśnie go wymontowałem Puszczała menda w dwie strony, był otwarty Dwie śruby M8 + dwie opaski metalowe załatwiły sprawę. Pojeżdżę tak przez weekend i dam znać, czy trafiliśmy w dychę
[ Dodano: 2011-06-03, 14:25 ]
Tak profilaktycznie... Przekopałem neta (forum, elektrodę itd) i nigdzie nie znalazłem opisu jak wymontować regulator ciśnienia paliwa z listwy wtryskiwaczy. Z jego budowy wnioskuję, że po prostu trzeba go wytargać siłą <szok> Czy on faktycznie trzyma sie tylko na swoich oringach <szok>
[ Dodano: 2011-06-03, 14:25 ]
Tak profilaktycznie... Przekopałem neta (forum, elektrodę itd) i nigdzie nie znalazłem opisu jak wymontować regulator ciśnienia paliwa z listwy wtryskiwaczy. Z jego budowy wnioskuję, że po prostu trzeba go wytargać siłą <szok> Czy on faktycznie trzyma sie tylko na swoich oringach <szok>
Moje Kochanie:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Zawór ma taką zawleczkę, wyciągasz a potem trzyma się na oringu i delikatnie trzeba go wyciągnąć, ale wyciągając nic nie sprawdzisz.
Jedynie zdejmując przewód podciśnienia z niego musisz sprawdzić czy nie ma tam benzyny.
Zawór jak był cały czas otwarty to chyba nie miał wpływu na problem z odpalaniem
Ale poczytaj o nim a może coś się wyjaśni.
Jedynie zdejmując przewód podciśnienia z niego musisz sprawdzić czy nie ma tam benzyny.
Zawór jak był cały czas otwarty to chyba nie miał wpływu na problem z odpalaniem
Ale poczytaj o nim a może coś się wyjaśni.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
Witam, a ja mam taki ciekawy problem, miałem nieszczelny wężyk który idzie od listwy wtryskowej gazu do takiej śmiesznej kosteczki z , której wychodzi drugi wężyk i łączy się z podciśnieniem, auto paliło na dotyk ale waliło gazem niesamowicie, po wymianie wężyka jak by szlag trafił i muszę kręcić i kręcić żeby z bólami odpaliło, pomocy co to może być???!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
No jak to? Wąż od niego wchodzi do przepustnicy, jeśli zawór jest cały czas otwarty, to pod wpływem wysokiej temperatury przepustnica dostaje opary paliwa z baku, prawda (w zbiorniku nigdy nie miałem więcej jak 1/4 paliwa, więc miało gdzie parować)? Ecu dostaje info z czujników temperatury płynu i powietrza, następnie dobiera mieszankę, a tu proszę - opary paliwa, o których ecu nie wie i stąd problem z odpalaniem. Jeździłem przez weekend i odpalał bez problemu. Zrobiłem też 100km na samej benzynie, aby ecu się ponownie zaadoptował. Zobaczymy w tygodniu jak zostawię niuńkę na "patelni" przed pracą...Kaszeszczuk pisze:Zawór jak był cały czas otwarty to chyba nie miał wpływu na problem z odpalaniem
Wczoraj zostawiłem ją na patelni na 8 godzin. Jak wsiadałem to termometr na zegarach pokazywał 32stC... i ODPALIÂŁA OD KOPA !
Oby to było to Potwierdzę jeszcze, jak aura będzie podobna do wczorajszej. Dziś u nas pada...
Moje Kochanie:)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga