Ja bym zakręciła butlę LPG, skasowała błędy w ECU, z 50km na PB i zrobiła ponownego loga dodatkowo jeszcze grupę 009. Będzie widać, czy to gaz rozjeżdża benzynę
[2.8 + Q + tip] Dziwne duszenie, mulenie na lpg
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Strasznie strony rozjechane. Na PB nie wali check-iem po oczach ? Pytam, bo patrząc po korektach powinno. Na benzynie silnik idzie strasznie na bogato, a na gazie na ubogo. Dolot czysty? Filtr powietrza? W jakim stanie świece?
Ja bym zakręciła butlę LPG, skasowała błędy w ECU, z 50km na PB i zrobiła ponownego loga dodatkowo jeszcze grupę 009. Będzie widać, czy to gaz rozjeżdża benzynę
Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi 
Ja bym zakręciła butlę LPG, skasowała błędy w ECU, z 50km na PB i zrobiła ponownego loga dodatkowo jeszcze grupę 009. Będzie widać, czy to gaz rozjeżdża benzynę
Zapraszamy na Klub, forum Audi A8 - A8Team.PL
Filtr nowy od tygodnia. Przepustnica i przepływomierz czyszczone, więc raczej czysto. Świece mają jakieś 3 miechy ale wczoraj przełożyłem na inne świece stare z mercedesa żeby wykluczyć ewentualne wadliwe nowe świece. I te logi były robione właśnie na tych świecach z mercedesa więc nie wiem czy ma to duży wpływ. W silniku są już świece dedykowane do audi te co siedziały od 3 miesięcy. Jeśli jest taka potrzeba to jutro zrobię logi na tych dobrych świecach. A co do ich stanu no to elektroda koloru jasnawego-ceglastego, wygląda na dość ładnie wypaloną, a dookoła osmolone....
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Kabelek będę miał dopiero koło wtorku więc wtedy będę mógł to sprawdzić. Chociaż jak ostatnio był fachman to sprawdzał i mówił, że wszystko jest ok. Sprawdzimy to jeszcze.... Co do zakręcenia butli to jutro może uda się tak zrobić bo może będzie do pokonania ok 30 km. Wizyta u lekarza. Zobaczymy co i jak...
dzięki za zaangażowanie w temat Mazdomania, , i nie mów że nie ma za co, bo jak widzisz nikt inny się nie kwapi....
[ Dodano: 2015-09-01, 20:50 ]
Trochę pojeździłem na samej pb z zakręconą butlą lpg. Nie wiem czy coś to dało bo chyba dalej jest tak jak było. Strony też się rozjeżdżają...
Log pb:
http://vaglog.pl/log_230757.html
http://vaglog.pl/log_230758.html
[ Dodano: 2015-09-01, 20:50 ]
Trochę pojeździłem na samej pb z zakręconą butlą lpg. Nie wiem czy coś to dało bo chyba dalej jest tak jak było. Strony też się rozjeżdżają...
Log pb:
http://vaglog.pl/log_230757.html
http://vaglog.pl/log_230758.html
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Mój błąd...
Ogólnie błędy to tylko na lpg są. I pojawiają się tylko w momencie, jak by nie palił na wszystkie gary. Na benzynie chodzi ok. Nie muli, ładnie się zbiera itd. I błędów też nie wyrzuca. Sprawdzałem kilka razy przed tą operacją i nie było żadnego błędu na samej pb.
Sprytna jesteś jak wyczytałaś to z logów
Ogólnie błędy to tylko na lpg są. I pojawiają się tylko w momencie, jak by nie palił na wszystkie gary. Na benzynie chodzi ok. Nie muli, ładnie się zbiera itd. I błędów też nie wyrzuca. Sprawdzałem kilka razy przed tą operacją i nie było żadnego błędu na samej pb.
Sprytna jesteś jak wyczytałaś to z logów
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
dawid018
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
dzieje sie tak przy przełączaniu na LPG na zimnym silniku czy zawsze??THC pisze: I pojawiają się tylko w momencie, jak by nie palił na wszystkie gary.
jak tylko na zimnym to efekt "zimnego VAGa" i przelewa go gazem przy przełączaniu i dodawaniu gazu do momentu aż reduktor nagrzeje się do 50*C
jak zawsze przy przełączaniu na LPG to mogą być wkrętki w kolektorze źle powiercone przez co gaz nie trafia odrazu do komory spalania,lub samo ustawienie momentu przełączania będzie żle ustawione.
LPG lepiej jest ustawić na korekty niż na mapki
dawid018, rano, na zimnym silniku te mulenie jest niezauważalne albo nawet go nie ma. Po przejechaniu kilku km zaczyna się tak objawiać. Po całej nocy, w momencie przełączenia na lpg spada z obrotów, prawie zgaśnie i po 5-10 sekundach trzyma obroty. W momencie gdy wcisnę pedał tak szybko, występuje w pierwszej chwili dławienie, trochę spadnie z obrotów i dopiero wskazówka idzie do góry. Pochodzi sobie na jałowym 2-5 minut i już jest ok. Na benzynie tego nie ma. Od razu wciskam pedał i obroty idą w górę.
Co to tego, że nie pali na wszystkie gary to jest to podczas jazdy. W trakcie dnia może 2-3 razy się tak zdarzyć, na zagrzanym silniku widać to może najbardziej. Przy spokojniej jeździe nagle zaczyna nim wibrować...
Co to tego, że nie pali na wszystkie gary to jest to podczas jazdy. W trakcie dnia może 2-3 razy się tak zdarzyć, na zagrzanym silniku widać to może najbardziej. Przy spokojniej jeździe nagle zaczyna nim wibrować...








