[AEB 1.8 150 KM] Chipowanie silnika z instalacją LPG
metyoo pisze:A takie pierdoły, że wtryskiwacze pracują na granicy wydajności, tak samo jak teraz pracują czerwone hanki. Różnica w cenie kolosalna nie jest, a lepiej mieć zapas wydajności, niż wszystko mieć na styk.mario6 pisze: Co to za pierdoły opowiadasz koledze?(na co hany niebieskie skoro wtryski pb się po zapętlają a i turbo też za małe na ~~200KM i nawet te 260NM. Hanki zielone spokojnie obrobią ~~185KM(rozsądny programik).
Nadal nie rozumiesz - w skrócie przy jego programie to nie hanki będą pracować na granicy wydajności tylko seryjne graty ( min. turbawka, wtryski pb i jeszcze pare innych... )

Ale żeby była jasność! zamontowanie hany niebieskich nie będzie błędem

Pomyliłeś sobie podstawowe pojęcia jakimi są moc i moment obrotowy.U mnie jakoś się nie zapętlają przy takich obrotach... Dziwne...
PS. widziałeś kiedyś, żeby silnik osiągał maxymalną moc przy 3-4k obr? Mówimy oczywiście o benzyniakach, nie klekotach.

Po więcej informacji zapraszam na inne fora (RF czy passat) bo temat 1.8t + chip i 200KM był 1000 razy wałkowany a nawet są po zamieszczane wykresy jak wygląda taka moc na seryjnych gratach.
ps będe uszczypliwy

Nie piszeszPiszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku - chyba że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę

AEB + Q + 280 NM - Milutko 

- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Doskonale wiem czym jest moment obrotowy i czym jest moc maksymalna, więc to spostrzeżenie jest kompletnie przestrzelone, ba, to ty nie zrozumiałeś o co mi chodzi.mario6 pisze:Pomyliłeś sobie podstawowe pojęcia jakimi są moc i moment obrotowy.![]()
Jak wyżej - głupkowate uwagi zachowuj dla siebie.mario6 pisze:Cytat:
Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku - chyba że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę
Nie piszesz
Przeczytaj sentencję wyżej, nad "piszę poprawnie...." przetłumacz sobie i weź sobie to do serca.
Tak na koniec gwoli ścisłości nie podniecam się wykresami samochodów, które nie są moje. Najważniejsze, żeby mój samochód jeździł tak jak ja sobie tego życzę i tyle.
A sama dyskusja dotyczy o wydajności podzespołów instalacji LPG, a nie osprzętu silnika, więc nie wiem o co ci chodzi. Skoro instalacja ma pracować ja powinna, a np. wtryskiwacze zostaną dobrane na styk, istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że będą się zapętlały, a skoro mają się zapętlać to po co kupować Hany? Kupić Valteki i też będą zapętlały.
Z resztą autor zadecyduje sam co zrobi, w końcu to jego auto i jego pieniądze.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Musicie rozgraniczyc tematy, zapętlajace się wtryski benzynowe i gazowe , (trzeba pamiętać że wtryski w aeb są mniejsze niż w późniejszych 1.8t), mało który sterownik i gazownik ogarnia zapętlenie wtrysków benzynowych, zapętlenie oznacza brak sygnału otwarcia i zamknięcia wtrysków dla sterownika lpg i mówiąc prosto sterownik lpg głupieje, każdy nawet delikatny program w aeb bez wymiany wtrysków pb powoduje że wtryski benzynowe sa zapętlone już przed 6 tyś obr. nie bede już wspominał o chipach na 195 km na seryjnych gratach, oczywiście tuner narysuje ci kreski jakie bedzie chciał ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit