Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AEB 1.8 150 KM] Chipowanie silnika z instalacją LPG

Silniki benzynowe
gremek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 16 lis 2013, 11:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gremek » 20 lis 2013, 13:24

Lepiej więcej niutonometrów przy niższych obrotach niż na odwrót,chyba że na tor;-) nasze drogi z tymi dziurami to porażka. Za granicą na autostradzie idzie się bujnąć.
Usunięto zgodnie z 24 Punktem Regulaminu.

mario6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 04 paź 2012, 21:09
Lokalizacja: kraków

Post autor: mario6 » 20 lis 2013, 16:27

metyoo pisze:
mario6 pisze: Co to za pierdoły opowiadasz koledze? ;) (na co hany niebieskie skoro wtryski pb się po zapętlają a i turbo też za małe na ~~200KM i nawet te 260NM. Hanki zielone spokojnie obrobią ~~185KM(rozsądny programik).
A takie pierdoły, że wtryskiwacze pracują na granicy wydajności, tak samo jak teraz pracują czerwone hanki. Różnica w cenie kolosalna nie jest, a lepiej mieć zapas wydajności, niż wszystko mieć na styk.

Nadal nie rozumiesz - w skrócie przy jego programie to nie hanki będą pracować na granicy wydajności tylko seryjne graty ( min. turbawka, wtryski pb i jeszcze pare innych... ) :)

Ale żeby była jasność! zamontowanie hany niebieskich nie będzie błędem ;)
U mnie jakoś się nie zapętlają przy takich obrotach... Dziwne...
PS. widziałeś kiedyś, żeby silnik osiągał maxymalną moc przy 3-4k obr? Mówimy oczywiście o benzyniakach, nie klekotach.
Pomyliłeś sobie podstawowe pojęcia jakimi są moc i moment obrotowy. :)


Po więcej informacji zapraszam na inne fora (RF czy passat) bo temat 1.8t + chip i 200KM był 1000 razy wałkowany a nawet są po zamieszczane wykresy jak wygląda taka moc na seryjnych gratach.



ps będe uszczypliwy ;p
Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku - chyba że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę
Nie piszesz <nie>
AEB + Q + 280 NM - Milutko ;)

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 20 lis 2013, 17:51

mario6 pisze:Pomyliłeś sobie podstawowe pojęcia jakimi są moc i moment obrotowy. :)
Doskonale wiem czym jest moment obrotowy i czym jest moc maksymalna, więc to spostrzeżenie jest kompletnie przestrzelone, ba, to ty nie zrozumiałeś o co mi chodzi.
mario6 pisze:Cytat:
Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku - chyba że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Nie piszesz <nie>
Jak wyżej - głupkowate uwagi zachowuj dla siebie.
Przeczytaj sentencję wyżej, nad "piszę poprawnie...." przetłumacz sobie i weź sobie to do serca.

Tak na koniec gwoli ścisłości nie podniecam się wykresami samochodów, które nie są moje. Najważniejsze, żeby mój samochód jeździł tak jak ja sobie tego życzę i tyle.
A sama dyskusja dotyczy o wydajności podzespołów instalacji LPG, a nie osprzętu silnika, więc nie wiem o co ci chodzi. Skoro instalacja ma pracować ja powinna, a np. wtryskiwacze zostaną dobrane na styk, istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że będą się zapętlały, a skoro mają się zapętlać to po co kupować Hany? Kupić Valteki i też będą zapętlały.
Z resztą autor zadecyduje sam co zrobi, w końcu to jego auto i jego pieniądze.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 20 lis 2013, 20:07

Musicie rozgraniczyc tematy, zapętlajace się wtryski benzynowe i gazowe , (trzeba pamiętać że wtryski w aeb są mniejsze niż w późniejszych 1.8t), mało który sterownik i gazownik ogarnia zapętlenie wtrysków benzynowych, zapętlenie oznacza brak sygnału otwarcia i zamknięcia wtrysków dla sterownika lpg i mówiąc prosto sterownik lpg głupieje, każdy nawet delikatny program w aeb bez wymiany wtrysków pb powoduje że wtryski benzynowe sa zapętlone już przed 6 tyś obr. nie bede już wspominał o chipach na 195 km na seryjnych gratach, oczywiście tuner narysuje ci kreski jakie bedzie chciał :]
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja