nawet łatwiej niż w rzędówce bo masz ich 3 na stronę a nie 4 czy 6maliniak-100 pisze:w V-ce jak zrobić ,żeby były jednakowej długości ?
[AMX 2.8 193 KM] brak mocy i momentu
Trochę opornie to idzie, bo czasu brak. Wężyki z wtryskiwaczy gazowych wymienione, szczelność dolotu sprawdzona - niestety wychodzi na to, że jest szczelny. Czujnik temperatury w dolocie pokazuje wiarygodne wartości
[ Dodano: 2019-12-03, 14:20 ]
Do końca tygodnia będę miał sprawny przepływomierz na podmianę - zobaczymy co z tego wyjdzie.
[wycięta część wiadomości ze względu na wypisane bzdury - mechanik wprowadził mnie w błąd]
[ Dodano: 2019-12-03, 14:20 ]
Do końca tygodnia będę miał sprawny przepływomierz na podmianę - zobaczymy co z tego wyjdzie.
[wycięta część wiadomości ze względu na wypisane bzdury - mechanik wprowadził mnie w błąd]
Ostatnio zmieniony 09 gru 2019, 19:35 przez Mati965, łącznie zmieniany 1 raz.
@zwonko, zostałem wprowadzony w błąd, a zawory z SAI zostały mi zaprezentowane jako EGR - tematu nie było.
Przepływomierz który miałem podmienić nie pasował... więc temat nadal otawrty i będzie się powolutku przesuwał do przodu. Dostałem też informacje o czujnikach stuku - czy to również mogłoby w moim przypadku być problemem?
Przepływomierz który miałem podmienić nie pasował... więc temat nadal otawrty i będzie się powolutku przesuwał do przodu. Dostałem też informacje o czujnikach stuku - czy to również mogłoby w moim przypadku być problemem?
Re: [AMX 2.8 193 KM] brak mocy i momentu
Cześć,
Minęło sporo czasu, trochę w temacie poszło do przodu;)
Najpierw padła nagrzewnica - samochód uziemiony na 3 tygodnie.
Następnie samochód trafił na ogarnięcie silnika. Sprawdzenie szczelności dolotu, rozłączenie wydechu, pomiar ciśnienia paliwa podczas jazdy, podmiana pedału gazu -> brak efektu. Później ściągnięcie kolektora dolotowego (głównie poprzez wyciek płynu chłodniczego pod nim), jak już leżał to rozpołowienie, sprawdzenie klap -> wszystko ok. Dalej, zrzucenie pokryw zaworów...w jednej głowicy syfu co nie miara...dodatkowo napinacze już u schyłku swojego żywota więc zostały wymienione (wraz z łańcuchami). Uszczelnione wszystkie newralgiczne miejsca, zrzucona miska, żeby zobaczyć jak wygląda smok. Poskładanie wszystkiego 'do kupy' przy okazji zamiana wtrysków, świec i cewek stronami. Oczywiście pod wszystko szły nowe uszczelki, oringi. Odma sprawdzona, jeden przewód wymieniony. Przepustnica wyczyszczona, zrobiona adaptacja. Płukanka, nowy olej - vka odżyła. Jeszcze troszkę przepływu brakuje, ale jest dużo lepiej bo mamy ~144gramy przy 6200 obr. Muszę ponownie zaślepić zawór evap, zakręcić butlę i pojeździć na noPB i zobaczę, czy coś z przepływem jeszcze poprawi się - ale najpierw czekają mikrostyki w drzwiach
Minęło sporo czasu, trochę w temacie poszło do przodu;)
Najpierw padła nagrzewnica - samochód uziemiony na 3 tygodnie.
Następnie samochód trafił na ogarnięcie silnika. Sprawdzenie szczelności dolotu, rozłączenie wydechu, pomiar ciśnienia paliwa podczas jazdy, podmiana pedału gazu -> brak efektu. Później ściągnięcie kolektora dolotowego (głównie poprzez wyciek płynu chłodniczego pod nim), jak już leżał to rozpołowienie, sprawdzenie klap -> wszystko ok. Dalej, zrzucenie pokryw zaworów...w jednej głowicy syfu co nie miara...dodatkowo napinacze już u schyłku swojego żywota więc zostały wymienione (wraz z łańcuchami). Uszczelnione wszystkie newralgiczne miejsca, zrzucona miska, żeby zobaczyć jak wygląda smok. Poskładanie wszystkiego 'do kupy' przy okazji zamiana wtrysków, świec i cewek stronami. Oczywiście pod wszystko szły nowe uszczelki, oringi. Odma sprawdzona, jeden przewód wymieniony. Przepustnica wyczyszczona, zrobiona adaptacja. Płukanka, nowy olej - vka odżyła. Jeszcze troszkę przepływu brakuje, ale jest dużo lepiej bo mamy ~144gramy przy 6200 obr. Muszę ponownie zaślepić zawór evap, zakręcić butlę i pojeździć na noPB i zobaczę, czy coś z przepływem jeszcze poprawi się - ale najpierw czekają mikrostyki w drzwiach
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga