Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C5 2.4Q ALF] Brak wspomagania na wolnych obrotach

Układ napędowy i skrzynie biegów
liberro

Post autor: liberro » 31 sty 2009, 23:26

Ha ale nie masz wersji USA :) koleżko Mario i tu Cię zdziwie . Nie wiem dokładnie jak działają te systemy , ale przed chwilą wróciłem z drogi . Sniegu w cholere więc ślisko . Na odcinku dwóch kilosów auto testowałem . Ruszałem depcząc mocniej lub słabiej w pedał i za kazdym razem było przy ruszaniu słychać jak koła na chwilę wchodzą w poślisg nagle wyhamowują. Wcześniej tego nie zauważyłem bo miałem walnięty sterownik ABS który podobno odpowiada tez za to. A może poprostu jeździłem ostrożniej . I co koleżko dałbyś sobie ręke uciąć za to że musi być przycisk??? Do systemu ABS kiedyś też były w autach przyciski a potem juz tak z powszedniał ze nikt tego nie praktykował. Wiem co mówie do tej pory pamietam pierwszego mietka na wiosce. Nie rozumiem tylko jednego ludzie tacy jak ty MArio nie mają pewnosci w 100 % popartej faktem a jedynie domysłami i ułyszanymi plotami a wrowadzają w błąd. P.S. Naucz się czytać ze zrozumieniem . Dorus napisał pare postów wyżej coś co mi dało do myślenia . Napisał dokładnie " a niemam trakcji wylaczalnej..:/ " Gdyby miał przycisk to chyba by mógł wyłaczyć co ? No pewnie ale po co czytać całość . wystarczy temat i ostatnia strona :)

[ Dodano: 2009-01-31, 23:55 ]
Szukałem po googlach a znalazłem na naszym forum :

viewtopic.php?t=2295 ( drugi post od góry )

na innym forum http://www.auto-swiat.pl/forum,Inne,Kon ... 0,0,0.html . ( ostatni post )

i podejrzewam ze gdybym poszukał znalazłbym tego więcej. W pon. będe w serwisie w Częstochowie więc zapytam co oni na to

Awatar użytkownika
DoRuS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 08 sty 2009, 13:10
Lokalizacja: Nowy Jork

Post autor: DoRuS » 01 lut 2009, 06:28

liberro, dokladnie mam to samo jak depcze pedal gazu na lodzie/sniegu, pozatym zauwazylem ze np jak jest totalnie slisko to jeszcze lubi silnik zamulic a prawdopodobnie to zaplon odcina na bardzo krotko jak sobie nieradzi z wychamowywaniem kol a jak kazdy wie ABS wspolpracuje z ASR. wczesniej mialem chryslera 300m (swoja droga najgorzy zlom jaki kolwiek mailem i nie wiem jak moglem amerykanskim samochodem jezdzic) byla tam trakcja wylaczalna (naped przod) przy wlaczonej trakcji na sniegu nigdy kontrolka sie nie zapalala. zapalala sie dopiero jak ja wylaczalem... pozatym jezdzilem kilka dni temu nissanem pathfinderem i tez nie ma wylacalnej trakcji.

i mi powiedzcie jak to wytlumaczyc ze moj samochod na sniegu idzie prosto? mimo ze wcisne gaz do dechy
i na zakretach dodajac gazu idzie jak po lini...?

[ Dodano: 2009-02-01, 06:47 ]
dodam jeszcze ze widzialem duzo filmow na Youtube jak sobie audiczkami kolka robia. ... u mnie sie tego zrobic zabardzo nieda... i prosze niewatpic w moje umiejetnosci driftowania :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga