Odgrzeje kotleta , może ktoś pomoże lub miał podobną przypadłość .
Pacjent A6 C5 1.9TDI 130koni AVF (skrzynia 6stka).
Auto nabyłem pod koniec sierpnia tego roku , po jakimś tygodniu użytkowania zapalił mi się check . Pojechałem na kompa , błąd egr-a . Skasowali , po jakimś czasie znowu się zapalił , później sam gasł , pojawiając się znowu . Zmieniłem EGR + gruszka podciśnienia (ta przy EGR) dalej to samo . Znajomy na odpalonym silniku ściągnął główny wężyk idący do EGR-a i w ogóle nie zasysał on powietrza , okazało się że wężyk w środku został czymś zaślepiony ....
Wyjąłem to coś ze środka , włożyłem wężyk , wyjechałem się przejechać a auto w ogóle nie ma mocy , dławi się i spaliny mocno czuć ...
Wróciłem zaślepiłem ten wężyk tak jak był , i wszystko jest ok , auto ma normalnie moc , nie czuć spalin itp , tylko drażni mnie ten check na zegarach który się świeci .
Co jeszcze można sprawdzić ? Zasugerowano mi aby podmienić zaworek EGR-a N18 , on może być odpowiedzialny za taki stan rzeczy ?
Z góry dzięki za pomoc
