Witam,
żeby nie zaśmiecać forum dołączę się do tematu, jako że sprawa dotyczy swap-u głowic z silnika
BAU do drogocennej jednostki, jaką jest
AKE, a nikt wcześniej nie poruszał tego wątku stąd moje pytania odnośnie wymiany uszczelek pod głowice i dodatkowo śrub do ich przykręcenia.
Hipotetycznie przyjmijmy, że udało się kupić całe głowice i w nich nic nie będziemy wymieniać tylko je montujemy do auta takimi, jakie są
hipotetycznie powtarzam.
Jak każdy z nas wie (mam taką nadzieję)
śruby i uszczelki podlegają bezwzględnej wymianie podczas demontażu głowic, (dlaczego tak jest nie będę się tutaj rozpisywał), co do śrub domyślam się, że przy operacji zmiany
AKE - BAU powinniśmy zastosować te odpowiadające
nr 059 103 384 A czyli do jednostki
BAU.
Niestety, co do uszczelek (są trzy rodzaje) tutaj błądzę w ciemnościach <szok> i jeżeli ktoś wie, jakie zastosować i czy mam rację, co do nr OE śrub bardzo proszę o zabranie głosu.
Według Etki, która to podaje
- uszczelki pod głowice nr poniżej (tutaj bez informacji dotyczącej zastosowania w silnikach o określonych kodach)
nr OE 059 103 383 BQ - 1,1MM (1otwór)
nr OE 059 103 383 BR - 1,15MM (2otwory)
nr OE 059 103 383 BS - 1,2MM (3otwory)
- śruba z łbem walcowym
nr OE 059 103 384 (M12X1,5X155 zastosowanie silniki AKE,AYM,BFC)
nr OE 059 103 384 A (M12X1,5X159 zastosowanie silniki BCZ,BDG,BAU,BDH)
PS.
Piotr,

jako że pojawiasz się w najmniej oczekiwanych momentach (
w pozytywnym słowa tego znaczeniu)

i strzelasz swoją wiedzą w spragnionych odbiorców pozwolę sobie wykorzystać miejsce w tym poście i bardzo podziękować za Twoje
zaangażowanie pomoc i wszelkie informacje,

dzięki którym pogłębiłem swoją wiedzę
za darmo i zaoszczędziłem wiele kasiory. Co do naszej sprawy z innego forum dotyczącej VP44 i wtrysków sprawa dalej aktualna, jeżeli pamiętasz.
Pozdrawiam
