[A6 C5] problem z turbiną. Błąd 17965 pomocy !
- Mundek2009
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 05 sty 2009, 20:23
- Lokalizacja: Gdynia/pomorskie
[A6 C5 TDI 150 KM}
Witam. Pytanie moje spóźnione ale widzę, że tu brak odpowiedzi. Mam własnie ten sam problem z samochodem. Pomożecie? Znalazłem dzisiaj przerwę na przewodzie gumowym, tym grubym, w małe L zagiętym co idzie od filtra powietrza na turbinę od strony smigiełka. Czy to mogło być powodem? Usiłowałem go zaizolowa ale jest cały poporzerywany od opaski więc zamówiłem nowy. Jednak nadal nie wiem czy to jest przyczyną? A co było u WAS?
Mundek
Witam kolegów. Miałem ten sam problem ale co prawda w 2.5tdi. Do 3 tys obrotów i koniec, furmanka mnie wyprzedzali. Fachowcy już chcieli mi turbinę wymieniać ale po namyśle i przeczytaniu wielu postów na ten temat powziąłem heroiczną decyzje o własnoręcznym rozebraniu opisywanych zaworów N..., faktycznie były pozapychane i po przeczyszczeniu silniczek chodzi jak marzenie. Z pozdrowieniami.
[2,5TDI 150KM Q]
Witam ja mam to samo u siebie i oprócz tego gdy zdjąłem filtr powietrza po dodaniu gazu i odpuszczeniu z turba słychać jak by ocierały się jakieś dwa przedmioty metalowe jest taki specyficzny metaliczny zgrzyt.
Czy to normalne.
Czy to normalne.

xxx
Witam serdecznie. Pragnę podłączyć się pod ten temacik. Otóż mam problem z mocą, po 3000rpm auto przechodzi na notlaufik, dzieje się to zazwyczaj rano jak autko dłużej postoi. Restart auta usuwa problem, czyli standard jak u innych. Sprawdziłem vagiem i jest błąd 17965 (przeładowanie). Od razu dodam, że sprawdziłem sztangę przy turbinie i chodzi ładnie góra-dół. Wyruszyłem więc na nowo otwartą trasę S8 w celu zrzucenia logu 011. Przez pierwsze dwa kilometry było ok, normalna moc i przyspieszenie i nagle notlaufik. W logach jest widać, że przy wysokich obrotach rzeczywiste wartości cisnienia w kolektorze sięgają niekiedy 2500mbar oraz w kolumnie "n75 cycle" procenty sięgają ponad 90%. Zauwazylem także, że w momencie gdy wystąpił tryb awaryjny, ta ostatnia kolumna czyli "n75 cycle" wtedy wskoczyła na 96% i potem ciągle już była na tak wysokim poziomie oraz cisnienie zeszło do około 1000mbar i tez ciągle było na takim poziomie, bez względu na wszelkie rozpaczliwe próby przyspieszenia
. I własnie tu jest moje pytanie. Czy to oznacza, że uszkodzony jest czujnik N75 czy to po prostu normalne po przejsciu autka w tryb awaryjny? Czy w ogole za pomocą logów można znależć przyczynę tego problemu, czy to n75, czy kierowniczki czy moze jeszcze cos innego?
