Nie nie. Widocznie żle napisałem. Nie pchałem do filtra paliwa solo lecz kompresor chodził sam bo tylko 2 osoby przy ty były. Jedna przy nakrętkach druga przy rozruszniku.
Mam rozumieć, że kiedy nie kręcę rozrusznikiem kompresor nie powinien chodzić?
I jak mocno powinno paliwo wypływać z pod wtryskiwacza?
{A6 C5 2,5TDI quattro] Nie pali, nie pcha paliwa
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Ciekawe jak "sam kompresor" uzyska zamierzony efekt końcowy :roll:CmK pisze:lecz kompresor chodził sam
Sam sobie tego nie wymyśliłem, podpatrzyłem "ten myk" w zakładzie po wymianie filtra paliwa w TDI. Stosowałem u siebie, i wiem ze to działa. Aplikując powietrze pod ciśnieniem w korek wlewowy należy uszczelnić wlot wraz z końcówką. Nie wyobrażam sobie tej czynności bez wykorzystania osoby 3-ciej :roll:
Dokładnie źle rozumujesz, kompresor MA CHODZIć jak kręcisz a kolega luka na wtryskiwacze. Wszystko ma sie odbywać w tym samym czasie.CmK pisze:Mam rozumieć, że kiedy nie kręcę rozrusznikiem kompresor nie powinien chodzić?
Tak, ON ma wyraźnie cieknąć po wtryskiwaczu a nie "pocić sie".
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2010, 14:50 przez eldo, łącznie zmieniany 1 raz.
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Nie chodzi o to czy ma chodzić....po co!! wywal go.CmK pisze:Mam rozumieć, że kiedy nie kręcę rozrusznikiem kompresor nie powinien chodzić?
Dobre aku (ale to naprawdę dobre) i z odpoczynkami dla rozrusznika i aku do dzieła.
Tak mocno że jak za mocno popuścisz to dostaniesz po buzi paliwkiem :mrgreen:CmK pisze:I jak mocno powinno paliwo wypływać z pod wtryskiwacza?
Poprostu będzie sikać nieszczelną nakrętką (bo je masz popuszczone).
Dobrze odpowietrzony układ sika paliwem bez piany wokół nakrętki.
Jak będzie dochodziło do meritum odpowietrzania to już powinien załapywać tak jakby nie na wszystkie gary chciał załapać.

[ Dodano: 2010-09-28, 14:52 ]
sorki za wcięcie....eldo mnie ubiegł :-P
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
przy odpowietrzaniu po "zaledwie" albo "aż" :roll: odkręconych przewodach paliwowych w (celu wymiany odmy) musiałem kręcić dobre 15min (z przerwami). Po zapowietrzeniu układu wraz z wyssaniem całego paliwa z filtra (po wspomnianej wczesniej akcji z czujnikiem) z kompresorem trwało to minimum 2x szybciej. Później też miałem " już przyjemność" odpowietrzać układ po demontażu pokryw, wymianie filtra, wężyków przelewowych...było tego trochecitrin pisze:Nie chodzi o to czy ma chodzić....po co!! wywal go.

Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
a przeczytałeś do końca co napisałem ? ZATANKOWAć DO PEÂŁNA ! Może i masz racje, wszystkie wymienione przez Ciebie "przypuszczalne" możliwości mogą zajść (mieć miejsce) przy pustym lub do połowy zapełnionym zbiorniku :-P A kręcić rozrusznikiem pół dnia to nie problem... pytanie, co bardziej "zaszkodzi" pompie :-PPiotruś pisze:A zastanowiłeś się chociaż jeden raz nad tym, że poduszka ciśnieniowa wytworzona nad lustrem paliwa zadziała dokładnie tak samo jak zapchana odma wpływa na układ olejowy w silniku!
Spróbowałeś chociaż raz zdać sobie sprawę z tego, że nadciśnienie praktycznie zatrzymuje przepompowywanie paliwa pomiedzy komorami zbiornika (w modelach quattro) i zsadniczo uniemożliwia napełnienie kosza spiętrzającego, z którego pompa VP44 zasysa sobie paliwo![]()
Wreszcie zastanowiłeś się chociaż raz nad tym jak zereagują odpowietrzniki, ale przede wszystkim uszczelnienia nieprzystosowane do pracy pod zwiększonym ciśnieniem![]()
Ręce opadają ... .
p.s. zanim coś zrobię, zastanawiam sie nad tym...
sugerujesz że świadomie bez grama wiedzy wprowadzam ludzi w błąd i ew. narażam na koszta ? bo tak to odebrałem... <smuty> :roll: z dużo razy mi pomogłeś żeby to "szerzej skomentować" pozdrawiam...Piotruś pisze:ÂŻal tylko pomyśleć o tych, którzy rozpaczliwie szukając (w przyszłosci) pomocy na naszym Forum - niestety trafią na ten topik ale nie doczytają do końca ...
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .