Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[2.0 ABK LPG] Brak mocy

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 964
Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
Imię: Piotr
Rocznik: 2006
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 sie 2017, 20:01

pablosz pisze:Czemu problem spadku mocy nie występuje przy odpiętym czujniku?
czujnik może powodować problemy ale przy odpiętym silnik dostaje więcej paliwa więc siłą rzeczy tej mocy coś tam zyskasz do pewnego stopnia dopóki nie zaleje całkiem silnika

czujnik taką powinien mieć rezystancję
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω

Z mojego doświadczenia a ABK wynika że 90% powodów baku mocy w tym silniku jest przez jest źle ustawiony rozrząd i zapłon i uszkodzoną sondę. Oczywiście pomijam tu słabe ciśnienie w cylindrach itp.

pablosz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 17 kwie 2012, 10:20
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: pablosz » 08 sie 2017, 11:17

Czujnik podaje prawidłową rezystancję.

Dziś odpiąłem złącze (czarne) umiejscowione przy przy karoserii od strony pasażera. Obok jest zielone złącze. Przewód od złącza idzie w kierunku tłumików, więc zakładam że to od sondy lambda. (:

No i samochodzik znów jeździ prawidłowo. Żadnych spadków mocy.
No i komputer mechanika wskazywał błąd sondy lambda, więc to może sonda.

I tak się jeszcze zastanawiam, bo tłumik mi się od środka zaczyna sypać, może to jest powód, że sonda szwankuje szczególnie po odpaleniu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja