bo i pewnie masz rację, jeszcze nie widziałem by takie objawy dawał uszkodzony przepływomierz.pablosz pisze:Wygląda na to że to nie wina czujnika przepływomierza.
możliwe, a wystarczy że zdemontujesz rurę tą gumową do przepustnicy i popchniesz kalpę czymś i sprawdzisz czy chodzi lekko bez zacięć i w pełnym zakresie. Ale objawy raczej były by zupełnie inne, nie zaszkodzi jednak sprawdzić - chwila roboty.pablosz pisze:Czy możliwe że przepływomierz w środku się nie otwiera czasami?
Oczywiście może mieć jeszcze wytarte ścieżki i trzeba by to vagiem zobaczyć lub jakimś multimetrem. Dlatego wcześniej prosiłem o logi bo tak to gdybanie po całości.
spytaj mechanika czy ustawił zapłon zgodne z procedurą dla tego silnika, jeśli nie to na 90 % wiadomo co jest powodempablosz pisze:Potem mechanik wykasował błędy i wymienił aparat zapłonowy i przez 2 dni było OK.

No i regulator ciśnienia paliwa na listwie do sprawdzenia.