Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4] AAT strzał podczas jazdy

Silniki wysokoprężne
pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 23 kwie 2011, 19:38

wjedz na kanal, zlej olej, zdejmuj miche i zobacz co tam sie dzieje pod nia..
i miej nadzieje ze doly naszych silników są jednak "nierozjebywalne"

adrian510
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 29 lip 2010, 21:57
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: adrian510 » 23 kwie 2011, 23:05

nie mam pojecia własnie jak miske sciagnac bo zostały mi 2 sruby nad przednia belka

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 24 kwie 2011, 09:53

adrian510 pisze:nie mam pojecia własnie jak miske sciagnac bo zostały mi 2 sruby nad przednia belka
zostały tzn ukręciłeś je czy co ?
tu masz screena z etki:
Obrazek

gość_

Post autor: gość_ » 24 kwie 2011, 09:58

musisz albo opuścić ławę albo unieść silnik żeby wyciągnąć michę

adrian510
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 29 lip 2010, 21:57
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: adrian510 » 01 maja 2011, 10:44

usterka zlokalizowana.Jedna z podpór poluzowana a druga zwyczajnie zerwana przez korbowód.Jedna ze srub zerwana i została w środku i teraz pytanie jak ja wyciagnac z tamtad?

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 01 maja 2011, 11:08

adrian510, są specjalne rozwiertaki z lewym gwintem. ale trzeba to robić na stole wiec moze jakiś tokarz się tego podejmie albo zakład szlifujący wały? Chyba że urwało ją równo z otworem, można nadspawać nakrętkę i poprostu wykręcić, tylko to się wiąże z nagrzaniem punktowym bloku... dlatego opcja pierwsza wydaje się lepsza <okok>
Obrazek TDI +

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 01 maja 2011, 18:03

a jak tam sprawa z wałem i panewkami - porysowało coś ? i czy twój wał nie dostał troche po dupie w czasie gdy 1 podpora chodziła lużno - w innych miejscach wału mógł nie dochodzić olej pod ciśnieniem i nie było dobrego smarowania , ciekawe jest to ze nie zapaliła sie lampka z ciśnieniem oleju

Hincó też wydaje mi sie że operacja 1 jest najbardziej pożądana + solidne grzanie
a co do rozwiertaków to akurat małe piwo , najgorsze czescią tej naprawy bedzie wywiercić otwór w tym urwanym kawałku śruby - a sruba jest przecież wzmacniana , więc wiercenie reczna wiertarką dla tego kto to bedzie robił bedzie naprawde katorgą
Łan tu sri TDI :mrgreen:

arwam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 15 gru 2012, 09:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: arwam » 15 gru 2012, 14:44

Dodek pisze: a sruba jest przecież wzmacniana , więc wiercenie reczna wiertarką dla tego kto to bedzie robił bedzie naprawde katorgą
do tego są też specjalne wiertła, np dewalt takie robi.

czy to zgrzeiny czy utwardzane śruby idzie jak w masło.

najważniejsze to przed wierceniem użyć punktaka i nie wiercić zbyt "łapczywie"
radzę cię naprawdę dobrze przyjrzeć korbowodom, tłokom, jak również samemu blokowi abyś za moment po robocie nie musiał za moment znów tego silnika wyjmować.
jesli tamte elementy nei dostały, to można to zrobic na samochodzie, pod warunkiem posiadania naprawde dobrych wierteł,
a potem już koniecznie nowe wszystkie śruby,zarówno podpór jak i korbowodów, bo to świadczy o tym że sinlik był już robiony jednak przez niedouczoną osobe która albo nie posiadał dynamometryka albo olała temat i dokręciła na pałę wszystkie śruby, sprawdź przy okazji czy nie ma nigdzie śladów po obróceniu panewek, to by dużo tłumaczyło.
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja