U siebie masz zawieszenie 1BA oraz klasy wagowe 0JL (przód) i 0YN (tył), które są na wlepce. Klasa wagowa określa masę nacisku na oś przy danym zawieszeniu, więc 0JL dla 1BA nie jest tym samym co 0JL dla 1BE, ponieważ sprężyny 1BE są z góry twardziejsze, więc przez to mogą więcej 'unieść'. Klasa wagowa zależy od nadwozia, silnika, skrzyni, wyposażenia itp. Potrafię tak manewrować klasami wagowymi, aby zmienić zawieszenie tak, że auto wygląda jakby miało fabrycznie dany zawias. W Twoim przypadku oprócz zmiany z 1BA na 1BE trzeba zejść z klasami wagowymi. Przykładowo do Twojej C7 jest 38 przednich i 43 tylnych sprężyn, więc jest w czym wybierać
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
.
Pewnie czytałeś na forum, że każde dobrane przeze mnie zawieszenie zawsze siadło tak jak powinno

.
Decyzja: 1BE czy 1BV?
Przy 1BE na upartego możesz zostać przy swoich amorkach, więc auto obniży się, ale zachowa mniej więcej swój komfort, a przy 1BV będzie trzeba je zmienić, bo obecne będą musiały pracować przy krótszym skoku i będą zbyt miękkie.