


Gościu zobaczył, że górny wachacz jest wybity i bede podejmowal się wymiany w poniedziałek u mechaniora. Powiedzcie czy ma to wpływ także na drgania auta podczas hamowania ? jak jest uszkodzony ? Bo podczas jazdy to non stop puka i strzela

Nie chce być złym prorokiem ale tarcze mogą być krzywe od skrzywionych piast. Jeżeli z nowymi stanie sie w niedługim czasie podobnie to czeka Cię zakup łożysk, piast i nowego kompletu tarcz.KyloKylo pisze: ↑18 paź 2021, 15:22Odnośnie tych stuków to problem rozwiązany, skończyło się na grzaniu palnikiem bo wiadomo, że śruba nie chciała puścić![]()
2 górne wachacze L strona wymienione i cisza <brawo
Ale odnośnie wibracji na aucie przy hamowaniu usterka pozostała. Więc sprawdzanie specjalnym przyrządem TARCZ czy nie są krzywe. Okazało się, że mają bicie 15 jednostek tył, przód 12 jednostek. ( norma to podobno 5 jednostek ) Co za tym idzie, wymiana tarcz + klockiJak narazie dzisiaj tylko tył został wymieniony, jutro jadę na wymianę przodu, bo nie było od ręki tarcz
![]()
Także dam znać jak będzie komplet wymienionyMyślę, że wam pomogą takie informacje
Tyle, że każde auto to inny pzypadek
![]()
![]()
![]()
Pozdrawiam![]()
![]()
Ja bym się tak nie cieszył, bo znając naszych fachowców to mogłeś mieć dobre tarcze tylko źle zamontowane i wystarczyło wyczyścić piastę, zmierzyć i zamontować stare jak trzeba.
Parodia.KyloKylo pisze: ↑28 lis 2021, 19:19Czekałem cały czas jak zmieniali tarcze i nikt nie czyscił żadnych piast! Więc wytłumacz mi dlaczego jest wszystko ok po zmianie tarcz ?
U mnie pomogło i to potwierdzam![]()
Warsztat godny polecenia ale tani nie są... coś za coś.... ile wydałem na szukanie usterki to już nie powiem i się![]()
![]()
![]()
także bądźmy dobrej myśli
ma być już ok
![]()
Pozdrawiam![]()
![]()