A6 C7 pytanko zawieszenie - stuki
- KyloKylo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 01 mar 2020, 22:06
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
A6 C7 pytanko zawieszenie - stuki
Siemanko Panowie. Dalej walczę ze swoją audi a6 c7 i powiedziałem, że nie odpuszczę Stuki które nadal nie ustały pomimo wymienionych tuleji wachacza + tuleji stabilizatora. Dziś byłem na stacji diagnostycznej w Lublinie auto perfekt na Nałkowskich ( polecam ! ) bo speedcar to badziewie jakich mało
Gościu zobaczył, że górny wachacz jest wybity i bede podejmowal się wymiany w poniedziałek u mechaniora. Powiedzcie czy ma to wpływ także na drgania auta podczas hamowania ? jak jest uszkodzony ? Bo podczas jazdy to non stop puka i strzela
Gościu zobaczył, że górny wachacz jest wybity i bede podejmowal się wymiany w poniedziałek u mechaniora. Powiedzcie czy ma to wpływ także na drgania auta podczas hamowania ? jak jest uszkodzony ? Bo podczas jazdy to non stop puka i strzela
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: A6 C7 pytanko zawieszenie
Jeśli jest wybity na sworzniu, to może stukać, ale jeśli pęknięta jest tuleja, to raczej nie. Nie ma wpływu na drgania, bo raczej dolne powodowałyby taki efekt.
- KyloKylo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 01 mar 2020, 22:06
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C7 pytanko zawieszenie - stuki
Odnośnie tych stuków to problem rozwiązany, skończyło się na grzaniu palnikiem bo wiadomo, że śruba nie chciała puścić
2 górne wachacze L strona wymienione i cisza <brawo
Ale odnośnie wibracji na aucie przy hamowaniu usterka pozostała. Więc sprawdzanie specjalnym przyrządem TARCZ czy nie są krzywe. Okazało się, że mają bicie 15 jednostek tył, przód 12 jednostek. ( norma to podobno 5 jednostek ) Co za tym idzie, wymiana tarcz + klocki Jak narazie dzisiaj tylko tył został wymieniony, jutro jadę na wymianę przodu, bo nie było od ręki tarcz
Także dam znać jak będzie komplet wymieniony Myślę, że wam pomogą takie informacje Tyle, że każde auto to inny pzypadek
Pozdrawiam
2 górne wachacze L strona wymienione i cisza <brawo
Ale odnośnie wibracji na aucie przy hamowaniu usterka pozostała. Więc sprawdzanie specjalnym przyrządem TARCZ czy nie są krzywe. Okazało się, że mają bicie 15 jednostek tył, przód 12 jednostek. ( norma to podobno 5 jednostek ) Co za tym idzie, wymiana tarcz + klocki Jak narazie dzisiaj tylko tył został wymieniony, jutro jadę na wymianę przodu, bo nie było od ręki tarcz
Także dam znać jak będzie komplet wymieniony Myślę, że wam pomogą takie informacje Tyle, że każde auto to inny pzypadek
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: A6 C7 pytanko zawieszenie - stuki
Nie chce być złym prorokiem ale tarcze mogą być krzywe od skrzywionych piast. Jeżeli z nowymi stanie sie w niedługim czasie podobnie to czeka Cię zakup łożysk, piast i nowego kompletu tarcz.KyloKylo pisze: ↑18 paź 2021, 15:22Odnośnie tych stuków to problem rozwiązany, skończyło się na grzaniu palnikiem bo wiadomo, że śruba nie chciała puścić
2 górne wachacze L strona wymienione i cisza <brawo
Ale odnośnie wibracji na aucie przy hamowaniu usterka pozostała. Więc sprawdzanie specjalnym przyrządem TARCZ czy nie są krzywe. Okazało się, że mają bicie 15 jednostek tył, przód 12 jednostek. ( norma to podobno 5 jednostek ) Co za tym idzie, wymiana tarcz + klocki Jak narazie dzisiaj tylko tył został wymieniony, jutro jadę na wymianę przodu, bo nie było od ręki tarcz
Także dam znać jak będzie komplet wymieniony Myślę, że wam pomogą takie informacje Tyle, że każde auto to inny pzypadek
Pozdrawiam
Zmierz też piasty przed robotą.
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
- KyloKylo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 01 mar 2020, 22:06
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C7 pytanko zawieszenie - stuki
@ axe obyś nie był prorokiem
Mam nadzieję, że będzie ok
Nie dopuszczam innej myśli do siebie, ale lepiej być mile zaskoczonym niż niemile rozczarowanym
Mam nadzieję, że będzie ok
Nie dopuszczam innej myśli do siebie, ale lepiej być mile zaskoczonym niż niemile rozczarowanym
- KyloKylo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 01 mar 2020, 22:06
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C7 pytanko zawieszenie - stuki
No jednak się udało, tarcze z przodu zmienione i jest ok
TARCZE HAMULCOWE PRZÓD + TYŁ / firmy BREMBO
KLOCKI HAMULCOWE PRZÓD + TYŁ / firmy ATE
Pozdrawiam
TARCZE HAMULCOWE PRZÓD + TYŁ / firmy BREMBO
KLOCKI HAMULCOWE PRZÓD + TYŁ / firmy ATE
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 13 lis 2015, 18:32
- Imię: Arek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: łódzkie
Re: A6 C7 pytanko zawieszenie - stuki
@axe
Jakie jest dopuszczalne bicie piast? U mnie w miejscach gdzie są otwory jest równo ale między otworami ok 0,03mm mniej. Czy to może mieć wpływ na późniejsze wykrzywienie tarcz? Nowe tarcze po montaży mają bicie poniżej 0,05mm.
@ KyloKylo
Czy mechanik robił pomiar bicia piast i tarcz po montażu ?
Dodano po 6 minutach 24 sekundach:
Zmierzone bicie nowych tarcz po montażu miałem dokładnie 0,02-0,03mm.
Jakie jest dopuszczalne bicie piast? U mnie w miejscach gdzie są otwory jest równo ale między otworami ok 0,03mm mniej. Czy to może mieć wpływ na późniejsze wykrzywienie tarcz? Nowe tarcze po montaży mają bicie poniżej 0,05mm.
@ KyloKylo
Czy mechanik robił pomiar bicia piast i tarcz po montażu ?
Dodano po 6 minutach 24 sekundach:
Zmierzone bicie nowych tarcz po montażu miałem dokładnie 0,02-0,03mm.
- KyloKylo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 01 mar 2020, 22:06
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C7 pytanko zawieszenie - stuki
Tarcze nowe po montażu nie były mierzone
Na starych była masakra, jak przyszło mi hamować na autobanie ze 180 to myślałem, że się buda rozleci tak telepało
Na starych była masakra, jak przyszło mi hamować na autobanie ze 180 to myślałem, że się buda rozleci tak telepało
- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0TDi CLAA 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: A6 C7 pytanko zawieszenie - stuki
Ja bym się tak nie cieszył, bo znając naszych fachowców to mogłeś mieć dobre tarcze tylko źle zamontowane i wystarczyło wyczyścić piastę, zmierzyć i zamontować stare jak trzeba.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: A6 C7 pytanko zawieszenie - stuki
@axe
Jakie jest dopuszczalne bicie piast? U mnie w miejscach gdzie są otwory jest równo ale między otworami ok 0,03mm mniej. Czy to może mieć wpływ na późniejsze wykrzywienie tarcz? Nowe tarcze po montaży mają bicie poniżej 0,05mm.
Nie pamiętam źródła ale było max 0,05 mierzone 1cm od krawędzi tarczy.
U mnie bylo 5 - 6 setek i było bardzo czuć.
Po wymianie tarcz i piast mam lewa: 0,01 prawa 0,02 i jest ok
Jakie jest dopuszczalne bicie piast? U mnie w miejscach gdzie są otwory jest równo ale między otworami ok 0,03mm mniej. Czy to może mieć wpływ na późniejsze wykrzywienie tarcz? Nowe tarcze po montaży mają bicie poniżej 0,05mm.
Nie pamiętam źródła ale było max 0,05 mierzone 1cm od krawędzi tarczy.
U mnie bylo 5 - 6 setek i było bardzo czuć.
Po wymianie tarcz i piast mam lewa: 0,01 prawa 0,02 i jest ok
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
- KyloKylo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 01 mar 2020, 22:06
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C7 pytanko zawieszenie - stuki
Czekałem cały czas jak zmieniali tarcze i nikt nie czyscił żadnych piast! Więc wytłumacz mi dlaczego jest wszystko ok po zmianie tarcz ?
U mnie pomogło i to potwierdzam
Warsztat godny polecenia ale tani nie są... coś za coś.... ile wydałem na szukanie usterki to już nie powiem i się także bądźmy dobrej myśli ma być już ok
Pozdrawiam
U mnie pomogło i to potwierdzam
Warsztat godny polecenia ale tani nie są... coś za coś.... ile wydałem na szukanie usterki to już nie powiem i się także bądźmy dobrej myśli ma być już ok
Pozdrawiam
- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0TDi CLAA 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: A6 C7 pytanko zawieszenie - stuki
Parodia.KyloKylo pisze: ↑28 lis 2021, 19:19Czekałem cały czas jak zmieniali tarcze i nikt nie czyscił żadnych piast! Więc wytłumacz mi dlaczego jest wszystko ok po zmianie tarcz ?
U mnie pomogło i to potwierdzam
Warsztat godny polecenia ale tani nie są... coś za coś.... ile wydałem na szukanie usterki to już nie powiem i się także bądźmy dobrej myśli ma być już ok
Pozdrawiam
Jak nie czyścili piast to od razu do odrzucenia tacy fachowcy, a nie godni polecenia.
Producent tarcz nie uznałby wady produktu jak piasta nie jest odpowiednio wyczyszczona.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga