[A6 C6] Stuki w przednim zawieszeniu
Masakra z tym zawieszeniem, wymieniłem już:
łożyska kół przednich ,
całe zawieszenie alu + łączniki,
gumy stabilizatora ,
gumy kielicha na amorku ,
poduszki na sankach x 4 szt,
amortyzatory
i co ? nadal puka !
Panowie co tu jeszcze może pukać? bo mi już pomysłów brak
łożyska kół przednich ,
całe zawieszenie alu + łączniki,
gumy stabilizatora ,
gumy kielicha na amorku ,
poduszki na sankach x 4 szt,
amortyzatory
i co ? nadal puka !
Panowie co tu jeszcze może pukać? bo mi już pomysłów brak
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez mxzibi, łącznie zmieniany 1 raz.
miała palic 10l w miescie
!!!!!

stuki trzaski
u mnie podobnie wszystko wymienione i puka trzeszczy i co okazało się ze jakaś tuleja pęknięta z przodu w zawieszeniu dziś wymiana !
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
A jak można to zdiagnozować czy są uszkodzone bo sprawdzałem te elementy na przeglądzie i podczas wymiany zawieszenia i raczej nic nie wskazywało na jakieś luzy , chyba ,że inaczej trzeba to sprawdzać .kamil666 pisze:drążki kierownicze, końcówka drążka albo ostatecznie maglownica.
miała palic 10l w miescie
!!!!!

- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
te elementy najbardziej słychać podczas jazdy po krótkich poprzecznych nierównościach, tory tramwajowe, bruk itp. jeśli występuje w tych momentach to będzie to. natomiast aby sprawdzić co stuka to tylko organoleptycznie i jeśli się nie znasz i sam nie dasz rady to musisz poszukać takiego majstra, któremu będzie się chciało bo wielkiego luzu tam nie będzie i nie jest to takie wyraźne ( wszystkie elementy są połączone). tym na przeglądzie najwyraźniej się nie chciało.
Masakra z tym pukaniem.grzałka pisze:te elementy najbardziej słychać podczas jazdy po krótkich poprzecznych nierównościach, tory tramwajowe, bruk itp. jeśli występuje w tych momentach to będzie to. natomiast aby sprawdzić co stuka to tylko organoleptycznie i jeśli się nie znasz i sam nie dasz rady to musisz poszukać takiego majstra, któremu będzie się chciało bo wielkiego luzu tam nie będzie i nie jest to takie wyraźne ( wszystkie elementy są połączone). tym na przeglądzie najwyraźniej się nie chciało.
puka właśnie jak piszesz
Dzwoniłem do majstra od maglownic i mam podjechać to ma mi sprawdzić magiel
miała palic 10l w miescie
!!!!!

- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
To odkopie temat.
U mnie stuka w lewym przednim kole.
Stuka mocno metalicznie jak szybciej wjade w dziure, niezaleznie od skretu kol.
Dobrze to bylo widoczne jak zjezdzalem po luku do garazu po zjezdzie, gdzie wystawala kostka ulozona w jodelke - taki antyposlizgowy system.
Jak zdjezdzalem w miare powoli to nic nie bylo, ale jak szybciej to walilo konkretnie.
Zawieszenie pneumat, 2010 rok, 100k nalatane.
Jak utwardzam, to sie nasila.
Wiec z tego co wyczytalem albo magiel albo polaczenie amora i miecha?
U mnie stuka w lewym przednim kole.
Stuka mocno metalicznie jak szybciej wjade w dziure, niezaleznie od skretu kol.
Dobrze to bylo widoczne jak zjezdzalem po luku do garazu po zjezdzie, gdzie wystawala kostka ulozona w jodelke - taki antyposlizgowy system.
Jak zdjezdzalem w miare powoli to nic nie bylo, ale jak szybciej to walilo konkretnie.
Zawieszenie pneumat, 2010 rok, 100k nalatane.
Jak utwardzam, to sie nasila.
Wiec z tego co wyczytalem albo magiel albo polaczenie amora i miecha?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 29 kwie 2015, 18:23
- Lokalizacja: Szczecin
Witam Pany, podpinam się do jak że magicznego tematu związanego z zawieszeniem 
U mnie występują stuki, najbardziej słyszalne podczas skręconych kół w lewo bądź w prawo i np. na kostce brukowej jadąc po łuku, stuki też są słyszalne podczas normalnej jazdy, ale nie już tak głośno.
Jestem po regeneracji maglownicy oraz łożysk kół, wszystkie wahacze, łączniki stabilizatora, gumy na sankach, przeguby 110% sprawdzane na stacji diag., u jednego mechanika, oraz u mechanika co robił regeneracje przekładni. Rodzi się moje takie pytanie, czy mogą być to odboje? czy też poduszka amortyzatora? Jestem już panowie zmęczony tym jeżdżeniem, sprawdzaniem i wydawaniem pieniędzy


U mnie występują stuki, najbardziej słyszalne podczas skręconych kół w lewo bądź w prawo i np. na kostce brukowej jadąc po łuku, stuki też są słyszalne podczas normalnej jazdy, ale nie już tak głośno.
Jestem po regeneracji maglownicy oraz łożysk kół, wszystkie wahacze, łączniki stabilizatora, gumy na sankach, przeguby 110% sprawdzane na stacji diag., u jednego mechanika, oraz u mechanika co robił regeneracje przekładni. Rodzi się moje takie pytanie, czy mogą być to odboje? czy też poduszka amortyzatora? Jestem już panowie zmęczony tym jeżdżeniem, sprawdzaniem i wydawaniem pieniędzy



-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 lis 2016, 13:52
- Lokalizacja: Torquay
Widać panowie i panie że niemal każdy z nas ma inne powody owego mistycznego stukania. Moje audi stuka coś jakby z lewej przedniej strony na poprzecznych nierównościach dołkach i przy gwałtownym wciśnięciu i odpuszczeniu hamulca Sprawdzany był w warsztacie i tam nic nie znaleziono.. Widać muszę wymienić wszystko żeby udało się je wyeliminować Może to poduszka pod amortyzatorem a może sam amortyzator Kurna stres..
rafi1703
Dobra Pany po kolei: dałem do regeneracji maglownice - przekładnie, stwierdzili to w warsztacie że to tak puka, niestety lipa. Pojechałem z innym mechanikiem na stacje diag. przeczepał auto że aż szok, stwierdził że to gumy mocowania rurki stabilizatora, wymieniłem - koszta groszowe, reszta zawieszenia w idealnym stanie, no i co.... LIPA!!! Dalej stuki, puki, myślałem, że mnie krew zaleje...
Nic nie pozostawało jak amortyzatory, no i tu trochę szerszy zakres robót tzn. Nowe amortyzatory Bilstein x2, osłony z odbojami x2, poduszki amortyzatorów Swag x2. Oczywiście po złożeniu, odpaleniu silnika lekki strach, czy wszystko dobrze złożone no i jazda próbna, jaki Panowie efekt końcowy.... Przekur_wiste zadowolenie, muzyka wyłączona i tylko słychać mruczenie silnika, BAJKA!!! :D Także jak widać, ciężko jest opanować takie zawieszenie jak i znaleźć fachowca do sprawdzenia. Trochę kosztowało to czasu jak i pieniędzy, ale człowiek ma już problem z głowy na jakiś czas. Pozdrawiam 


Panowie wala wam hamulce... przerabiałem to u siebie c6 2.7tdi +Q.
zawieszenie nówka amoki gumki i cała reszta a tłucze na nierównościach. Nie ma możliwości by tłukło zawieszenie. Doszedłem że podczas jazdy leciutko dotykając hamulca tłuczenie zanika. skręcając koła na maksa i dając kopa w oponę słychać brzęczenie. U mnie wala albo klocki albo zaciski na sworzniach jeszcze nie doszedłem które ale na bank to nie zawieszenie ani magiel...
zawieszenie nówka amoki gumki i cała reszta a tłucze na nierównościach. Nie ma możliwości by tłukło zawieszenie. Doszedłem że podczas jazdy leciutko dotykając hamulca tłuczenie zanika. skręcając koła na maksa i dając kopa w oponę słychać brzęczenie. U mnie wala albo klocki albo zaciski na sworzniach jeszcze nie doszedłem które ale na bank to nie zawieszenie ani magiel...