
[ A6 C6] Skrecanie kierownica i slyszalne buczenie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
[ A6 C6] Skrecanie kierownica i slyszalne buczenie
Witam.Bujam sie z tym problemem jakis czas i aso mi chce wymienić przekładnie kierownicza ale mam obawy ze to nie to...Na parkingu skręciłem lekko kierownica nie do końca i jak wyjeżdżałem usłyszałem wyraźnie buczenie wiec na moje obstawiam ze cos moze z pompa wspomagania? ale kierownica na moje chodzi dobrze bez ciezkich ruchow...Problem laczy sie tez z tym ze nie idzie jej utrzymac po drodze w koleinach np albo na nierównym asfalcie muszą ja trzymać bo jak by się rozjeżdżała tam gdzie chce. Moje problemy chyba nigdy się nie skończą... Ale mysle ze w takim nowym aucie wystarczy powymieniac pare rzeczy i bedzie lala ale zlokalizowac co to jest to juz inna historia....
To już moja druga A6 ale coś myślę ze następne auto nie będzie z 4 ringów...

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
- Imię: Michał
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Kolego, czytam twoje perypetie od jakiegoś czasu o zbieżności zawieszeniu itp. odnośnie zbierania i "jakby ściągania" miałem podobne problemy dopóki nie pojechałem najpierw na doważanie kół a później na ustawianie zbieżności do magika który robił tylko Audi. Jak wyjechałem z Audi Centrum Wroclaw ciągle coś mi nie pasowało. Okazało się że są drobne odchylenia, ale mieszczą sie w zielonych (dopuszczalnych) normach i ok ASO olało sprawę. Koleś ustawiał auto 2,5h wziął za to 300 zł i pojechaliśmy na jazdę testową. Wyjeżdżamy na drogę autko idzie idealnie prosto żadnego bicia, ściągania itd. (koła miałem 255/35/19) Także w autkach z takimi kołami i zawieszeniem a miałem pełny S-line (-30) nawet najmniejsze odchylenia są odczuwalne.
A co do buczenia to miałem to przez jakieś 5-6 dni a potem samo ustało. Nie wiem co to było ale jak sprawdzałem auto od spodu to żadnych śladów wycieków czy coś. Kiera też chodziła leciutko, ot po prostu tak było później zniknęło.
Sprawdź coś tak banalnego jak końcówki drążków, jeśli mówisz że "jakby się rozjeżdżała"
A co do buczenia to miałem to przez jakieś 5-6 dni a potem samo ustało. Nie wiem co to było ale jak sprawdzałem auto od spodu to żadnych śladów wycieków czy coś. Kiera też chodziła leciutko, ot po prostu tak było później zniknęło.
Sprawdź coś tak banalnego jak końcówki drążków, jeśli mówisz że "jakby się rozjeżdżała"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
podobne problemy miałem przy problemach z maglownicą - bardzo duże luzy na przekładni
po wymianie na nową (regenerowaną) wszystko ustało
niedaleko ciebie, w Kożuchowie jest firma, która ogarnia bardzo dobrze ten temat
tylko, że są tam dwie firmy (przynajmniej były w ubiegłym roku), które się tym zajmują a mi chodzi o tą przy stacji paliw - właściciel też jeździł c6-tką
po wymianie na nową (regenerowaną) wszystko ustało
niedaleko ciebie, w Kożuchowie jest firma, która ogarnia bardzo dobrze ten temat
tylko, że są tam dwie firmy (przynajmniej były w ubiegłym roku), które się tym zajmują a mi chodzi o tą przy stacji paliw - właściciel też jeździł c6-tką
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
jasny gwint, że tak naprawdę grzecznie powiemMaciejTFSI pisze:witam kolegotylko ze ja mam 50tys km i taki problem
to że C5 słabe ogniwo ma magiel to wiedziałem, ale w C6 to już przesada, do tego ten przebieg
mój wujas ma w C6 200 tysi najechane i mówił mi że ma dokładnie to samo, przy skręcie w prawo jakieś buczenie (nawet nie do końca) mało płynu miał, jak dolali to mówił że się z lewej strony odezwało, wrócił do DE, nie rozmawiałem z nim jeszcze czego to była wina, ale magiel pewnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
lipa
chyba audi teraz na chiny sie nastawia
wkoncu mówili ze w chinach więcej sprzedadzą niz w europie 


- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Rocznik: 2006
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ja jeżdzę na 18tkach i mam zawias -2cm i nic nie ściąga kierownica nie reaguje na dziury i koleiny i zawsze byłem żdziwiony jak ktoś pisał że na 17 czy 18 ciężko auto w koleinach utrzymać... moim zdaniem to może być kwestia ustawienia zbieżności...
zupełnie nie rozumiem jak mozna to dobrze zrobić przy zawieszeniu pneumatycznym
bo jak zrobisz to na standardowej wysokości to po obniżeniu już jest lipa...
ja miałem program dla Audi C6 sport i jest idealnie...
jednak w Polsce nawet przy 50 kkm możesz mieć wybite końcówki sworznie czy stabilizatory i auto równiez będzie się żle prowadzić...
co do buczenia to ja tak miałem przy minimalnym ubytku płynu.
zupełnie nie rozumiem jak mozna to dobrze zrobić przy zawieszeniu pneumatycznym
bo jak zrobisz to na standardowej wysokości to po obniżeniu już jest lipa...
ja miałem program dla Audi C6 sport i jest idealnie...
jednak w Polsce nawet przy 50 kkm możesz mieć wybite końcówki sworznie czy stabilizatory i auto równiez będzie się żle prowadzić...
co do buczenia to ja tak miałem przy minimalnym ubytku płynu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
witam kolegow. jestem po wymiane maglownicy w aso. nie moge zweszyc nigdzie tej maglownicy czy na bank cala jest nowa...od podszybia nic nie widze i tak samo jak wywalilem oslony od silnika...
w kazdym razie widze nowe gumki ale czy cala jest new? odczucia sa dziwne...kierownica chodzi wyczuwalnie ciężej niż przedtem...moze wymienili końcówki i skręcili kiere na maxa ? ogolnie prowadzi sie juz ok ale czy to igla ... 


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
już wiele razy wspominałem, że magiel w Audi to ciężki temat i słabe ogniwoMaciejTFSI pisze:jestem po wymiane maglownicy w aso. nie moge zweszyc nigdzie tej maglownicy czy na bank cala jest nowa...od podszybia nic nie widze i tak samo jak wywalilem oslony od silnika...w kazdym razie widze nowe gumki ale czy cala jest new? odczucia sa dziwne...kierownica chodzi wyczuwalnie ciężej niż przedtem
sam przerabiałem temat i szkoda gadać
z tego co pamiętam, dzwoniąc do audi powiedzieli mi że nie ma nowych tylko "regenerowane" więc może i Tobie taką wstawili
nie rozróżnisz na oko czy nowa czy regenerowana, bo po regeneracji wygląda jak nowa, bo tak ją wyczyszczają że wygląda jak nowa, sam taką montowałem
również potwierdziłbym że kierownica chodziła delikatnie ciężej, co prawda na 235/45/17 co uważam za podstawowy błąd jeżdżąc na takich kołach, jeden plus takich kół to wygląd i niby jakieś tam lepsze wejścia w zakręt, ale zawieszenie, przekładnia i wiele innych części o komforcie nie wspominając tak dostają po dupie że głowa mała, nie wspominając o 18" 19" 20" bo to już no comment, nawet nowe C7 widziałem w salonie na 16" jest sprzedawane, na zimach 16" kierownica chodzi mi jak masło
z ciekawości zapytam ile Cię ten interes kosztował jeżeli można wiedzieć z tym maglem w ASO

wszystko ok jak masz normalne tarcze, przy pakiecie S-line,przynajmniej u mnie 16 juz nie wejdziegoly191 pisze: przekładnia i wiele innych części o komforcie nie wspominając tak dostają po dupie że głowa mała, nie wspominając o 18" 19" 20" bo to już no comment, nawet nowe C7 widziałem w salonie na 16" jest sprzedawane, na zimach 16" kierownica chodzi mi jak masło