Pany, mam gdzieś nieszczelność układu pneumatycznego... wyskakuje błąd przy pompowaniu do lift'a, a to auto ma jeździć, nie stać
Może jakiś szanowany przez Was mechanik z Wawy ogarnia podobne tematy? W Wawce zazwyczaj auta przerabiałem, ale pneumatykę chciałbym powierzyć specjaliście.
[ A6 C6] potrzebny specjalista od pneumatyki w Wawie
[ A6 C6] potrzebny specjalista od pneumatyki w Wawie
A6 3.0 tdi by CS
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 512
- Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
- Imię: Jacek
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kozienice
Więc tak, newralgiczne miejsca, to króćce czyli miejsca łączeń wężyków od pneumatyki ze sobą lub z elementami wykonawczymi musisz to posprawdzać.
domowym sposobem robi się to tak.
kupujesz dobrą piankę do włosów np musi być zbita i tak psikasz na miejsca gdzie potencjalnie mogło dojść do rozszczelnienia czyli:
1. prawe nadkole odkręcasz z przodu i masz wszystkie łączniki od przewodów pneumatycznych do sterownika zaworami opryskujesz pianką i druga osoba niechaj się bawi w podnoszenie i opuszczanie i obserwujesz jeśli tu nie ma to patrz ciut wyżej zielony wężyk do amora opryskujesz i sprawdzasz
2. druga strona lewa czerwony bez odkręcania nadkola robisz to samo.
3. ÂŚciągasz schowek strona prawa i kawałek tapicerki odchylasz i masz miejsce połączeń 3 przewodów różowy, czarny i granatowy robisz dokładnie jak z tymi wcześniej.
4. w bagażniku zaraz za tylną kanapą jest zbiornik tu też trzeba to sprawdzić
5. tył trza ściągać nadkola obserwujesz jak pojawią się bąbelki to króciec nawala. tzn jego części składowe (oringi) zabawy trochę jest ale to możesz wykonać sam. nie płacąc za to.
Jeśli połączenia są ok to może się okazać że przepuszcza albo zawór w sprężarce lub zestaw zaworków jest na wykończeniu, lub któryś amor jest wadliwy (a z tym to już trza się udać na szrot i szukać jak najmłodszego odpowiednika coby kaski wybulić jak najmniej w cenie jednego amora w aso masz wymianę 4 z robocizną. możesz też regenerować)
domowym sposobem robi się to tak.
kupujesz dobrą piankę do włosów np musi być zbita i tak psikasz na miejsca gdzie potencjalnie mogło dojść do rozszczelnienia czyli:
1. prawe nadkole odkręcasz z przodu i masz wszystkie łączniki od przewodów pneumatycznych do sterownika zaworami opryskujesz pianką i druga osoba niechaj się bawi w podnoszenie i opuszczanie i obserwujesz jeśli tu nie ma to patrz ciut wyżej zielony wężyk do amora opryskujesz i sprawdzasz
2. druga strona lewa czerwony bez odkręcania nadkola robisz to samo.
3. ÂŚciągasz schowek strona prawa i kawałek tapicerki odchylasz i masz miejsce połączeń 3 przewodów różowy, czarny i granatowy robisz dokładnie jak z tymi wcześniej.
4. w bagażniku zaraz za tylną kanapą jest zbiornik tu też trzeba to sprawdzić
5. tył trza ściągać nadkola obserwujesz jak pojawią się bąbelki to króciec nawala. tzn jego części składowe (oringi) zabawy trochę jest ale to możesz wykonać sam. nie płacąc za to.
Jeśli połączenia są ok to może się okazać że przepuszcza albo zawór w sprężarce lub zestaw zaworków jest na wykończeniu, lub któryś amor jest wadliwy (a z tym to już trza się udać na szrot i szukać jak najmłodszego odpowiednika coby kaski wybulić jak najmniej w cenie jednego amora w aso masz wymianę 4 z robocizną. możesz też regenerować)
A możesz napisać gdzie szukać przednich młodych amorków do pneumatyki?jasper pisze:... lub któryś amor jest wadliwy (a z tym to już trza się udać na szrot i szukać jak najmłodszego odpowiednika coby kaski wybulić jak najmniej w cenie jednego amora w aso masz wymianę 4 z robocizną. możesz też regenerować)
Niedługo mam wymianę oleju i chcę aby mi miśki spojrzeli czy z przodu coś mi stuka czy może amorki się kończą (takie trochę odnoszę wrażenie). Przebieg 126kkm.
A może inaczej - gdzie przednie amorki można by było zregenerować i czy to ma w ogóle sens? Coś mi dzwoni, że być może w ÂŁodzi się czymś takim trudni, ale nie mogę tego znaleźć...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 512
- Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
- Imię: Jacek
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kozienice
musisz szukać po ogłoszeniach i szukać jak najmłodszych (naklejka z numerem części jest tam data, uważaj na przeklejane naklejki)
co do regeneracji to np.
H&P autosport
ul. Grażyńskiego 71
43-300 Bielsko - Biała
Limak Waldeamar Oberc
Firma Handlowo- Usługowa- Produkcyjna
ul. Przejazd 3
56-120 Brzeg Dolny (30 km od Wrocławia)
co do regeneracji to np.
H&P autosport
ul. Grażyńskiego 71
43-300 Bielsko - Biała
Limak Waldeamar Oberc
Firma Handlowo- Usługowa- Produkcyjna
ul. Przejazd 3
56-120 Brzeg Dolny (30 km od Wrocławia)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga