Mam pytanko Kupiłem promocyjnie fajne felgi 19 bbs z rantem oponki 255 tył i 235 przod są one od bmw 5 i chciałbym je założyć do swojego awancika pierwsze zmiana rozstawu zakupiłem dystanse zmieniające rozstaw z 5x112 na 5x120 jak to założe bedzie wysoka lala wiec musze to obniżyć chciałem zamontowac sprężyny s-line czy wiecie może czy takie sprężyny podpasują do normalnego zawieszenia nie s-line czy spasują z tymi felgami i dystansami proszę o opinie i poradę może znacie jakies odnosiniki do stron gdzie można by kupic sprężyny do tego modelu Dzieki i pozdrawiam
Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem stosując TAGI!
Poprawiłem!
[A6 C6 Avant] Obniżenie zawiewszenia
[A6 C6 Avant] Obniżenie zawiewszenia
Ostatnio zmieniony 18 gru 2010, 11:27 przez acidleak, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Obniżenie zawiewszenia C6 Awant
ja też się podłącze do pytania , bo tez chce takiego moda pod 19 cali wykonac, tylko nie wiem czy na tym komfort jazdy nie ucierpi??acidleak pisze:Mam pytanko Kupiłem promocyjnie fajne felgi 19 bbs z rantem oponki 255 tył i 235 przod są one od bmw 5 i chciałbym je założyć do swojego awancika pierwsze zmiana rozstawu zakupiłem dystanse zmieniające rozstaw z 5x112 na 5x120 jak to założe bedzie wysoka lala wiec musze to obniżyć chciałem zamontowac sprężyny s-line czy wiecie może czy takie sprężyny podpasują do normalnego zawieszenia nie s-line czy spasują z tymi felgami i dystansami proszę o opinie i poradę może znacie jakies odnosiniki do stron gdzie można by kupic sprężyny do tego modelu Dzieki i pozdrawiam
AUDI RULES
- stifii
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
- Imię: Tadeusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
Musisz podac rozmiar felg żeby ktoś Ci doradził jakie ET itp. A co do zawieszenia to proponuje szukać amorków i sprezyn z S Line bądź z pakietu sport czyli -20mm.
A jesli chcecie jakiś zewnętrznych firm to polecam Eibach Pro Kit.
http://autotuningshop.pl/index.php?d=sz ... &cena_max=
http://www.rallyshop.pl/index.php?d=szu ... ibach&pg=5
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=90158
A jesli chcecie jakiś zewnętrznych firm to polecam Eibach Pro Kit.
http://autotuningshop.pl/index.php?d=sz ... &cena_max=
http://www.rallyshop.pl/index.php?d=szu ... ibach&pg=5
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=90158
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
komfort na pewno ucierpi
w 17 pewnie masz balon min 50 w 19 pewnie ze 40 a może i mniej
ja przesiadłem się się z 17" i 50 na 16" 55 (zimówki) i już czuję, że mniej słychać auto na małych nierównościach
ale co tam komfort :mrgreen:
sam przymierzam się do sline i 19" 8-)
jeżeli chcesz myśleć o komforcie to są zestawy sportowe z całkowitą regulacją zawieszenia (wysokość + tłumienie ale to już wydatek ok 7 tyś jak dobrze pamiętam)
w 17 pewnie masz balon min 50 w 19 pewnie ze 40 a może i mniej
ja przesiadłem się się z 17" i 50 na 16" 55 (zimówki) i już czuję, że mniej słychać auto na małych nierównościach
ale co tam komfort :mrgreen:
sam przymierzam się do sline i 19" 8-)
jeżeli chcesz myśleć o komforcie to są zestawy sportowe z całkowitą regulacją zawieszenia (wysokość + tłumienie ale to już wydatek ok 7 tyś jak dobrze pamiętam)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
acidleak, daj tagi bo temat pójdzie w kosmos
Pamiętaj ze 19 to kawałek kółka już jest..
Dystans musi być odpowiednio "gruby" aby weszła dostateczna ilość zwojów śruby, co powoduje odsunięcie koła w kierunku "na zewnątrz" czyli mniejsze ET , obręcz wraz z oponą zbliża się znacząco blisko do rantu błotnika co w zamyśle obniżenia auta ma pewne znaczenie..
Popieram fabryczny niski zawias z S-ki.
Pamiętaj ze 19 to kawałek kółka już jest..
Dystans musi być odpowiednio "gruby" aby weszła dostateczna ilość zwojów śruby, co powoduje odsunięcie koła w kierunku "na zewnątrz" czyli mniejsze ET , obręcz wraz z oponą zbliża się znacząco blisko do rantu błotnika co w zamyśle obniżenia auta ma pewne znaczenie..
Popieram fabryczny niski zawias z S-ki.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Wyjścia masz dwa.
Możesz dostać sprężyny o dwa centy niższe lub typowe S-line 3 centy.
Ja mam ponoć sprężyny u siebie obniżone o dwa centy jedynie, czyli S-line bez pakietu optycznego.
Jednak jest haczyk.
Jeśli obniżysz o dwa centy to nie ma problemu i możesz zostawić stare amorki, natomiast obniżenie o 4 (świadomie pisze 4) koniecznie wymaga zmiany amorów
I ciężko mi jest powiedzieć jak będzie z obniżeniem o 3 centy, ale wydaję mi się, że stare amorki nie dadzą rady.
Jeśli chodzi o komfort to jest bardzo OK.
Zrobiłem tak w innym samochodzie (niższe sprężyny i zwyczajne amorki)
Samochód nie jest dużo twardszy, ale reakcje zawieszenia są szybsze, samochodem nie buja i w zakrętach bardzo duża poprawa.
Stifii przy okazji mam pytanko a jak sprawa się ma z amortyzatorami ?
Są takie same w S-line jak z pakietu sport?
Możesz dostać sprężyny o dwa centy niższe lub typowe S-line 3 centy.
Ja mam ponoć sprężyny u siebie obniżone o dwa centy jedynie, czyli S-line bez pakietu optycznego.
Jednak jest haczyk.
Jeśli obniżysz o dwa centy to nie ma problemu i możesz zostawić stare amorki, natomiast obniżenie o 4 (świadomie pisze 4) koniecznie wymaga zmiany amorów
I ciężko mi jest powiedzieć jak będzie z obniżeniem o 3 centy, ale wydaję mi się, że stare amorki nie dadzą rady.
Jeśli chodzi o komfort to jest bardzo OK.
Zrobiłem tak w innym samochodzie (niższe sprężyny i zwyczajne amorki)
Samochód nie jest dużo twardszy, ale reakcje zawieszenia są szybsze, samochodem nie buja i w zakrętach bardzo duża poprawa.
Stifii przy okazji mam pytanko a jak sprawa się ma z amortyzatorami ?
Są takie same w S-line jak z pakietu sport?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga