Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 Avant] Obniżenie zawiewszenia

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
acidleak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 25 lis 2010, 21:14
Lokalizacja: Dublin

[A6 C6 Avant] Obniżenie zawiewszenia

Post autor: acidleak » 25 lis 2010, 21:25

Mam pytanko Kupiłem promocyjnie fajne felgi 19 bbs z rantem oponki 255 tył i 235 przod są one od bmw 5 i chciałbym je założyć do swojego awancika pierwsze zmiana rozstawu zakupiłem dystanse zmieniające rozstaw z 5x112 na 5x120 jak to założe bedzie wysoka lala wiec musze to obniżyć chciałem zamontowac sprężyny s-line czy wiecie może czy takie sprężyny podpasują do normalnego zawieszenia nie s-line czy spasują z tymi felgami i dystansami proszę o opinie i poradę może znacie jakies odnosiniki do stron gdzie można by kupic sprężyny do tego modelu Dzieki i pozdrawiam

Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem stosując TAGI!
Poprawiłem!
Ostatnio zmieniony 18 gru 2010, 11:27 przez acidleak, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
ceemack
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 187
Rejestracja: 26 sie 2008, 05:50
Lokalizacja: lubelskie

Re: Obniżenie zawiewszenia C6 Awant

Post autor: ceemack » 28 lis 2010, 15:23

acidleak pisze:Mam pytanko Kupiłem promocyjnie fajne felgi 19 bbs z rantem oponki 255 tył i 235 przod są one od bmw 5 i chciałbym je założyć do swojego awancika pierwsze zmiana rozstawu zakupiłem dystanse zmieniające rozstaw z 5x112 na 5x120 jak to założe bedzie wysoka lala wiec musze to obniżyć chciałem zamontowac sprężyny s-line czy wiecie może czy takie sprężyny podpasują do normalnego zawieszenia nie s-line czy spasują z tymi felgami i dystansami proszę o opinie i poradę może znacie jakies odnosiniki do stron gdzie można by kupic sprężyny do tego modelu Dzieki i pozdrawiam
ja też się podłącze do pytania , bo tez chce takiego moda pod 19 cali wykonac, tylko nie wiem czy na tym komfort jazdy nie ucierpi??
AUDI RULES

Awatar użytkownika
stifii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: stifii » 29 lis 2010, 10:20

Musisz podac rozmiar felg żeby ktoś Ci doradził jakie ET itp. A co do zawieszenia to proponuje szukać amorków i sprezyn z S Line bądź z pakietu sport czyli -20mm.
A jesli chcecie jakiś zewnętrznych firm to polecam Eibach Pro Kit.
http://autotuningshop.pl/index.php?d=sz ... &cena_max=
http://www.rallyshop.pl/index.php?d=szu ... ibach&pg=5
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=90158

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 29 lis 2010, 15:12

komfort na pewno ucierpi
w 17 pewnie masz balon min 50 w 19 pewnie ze 40 a może i mniej
ja przesiadłem się się z 17" i 50 na 16" 55 (zimówki) i już czuję, że mniej słychać auto na małych nierównościach
ale co tam komfort :mrgreen:
sam przymierzam się do sline i 19" 8-)

jeżeli chcesz myśleć o komforcie to są zestawy sportowe z całkowitą regulacją zawieszenia (wysokość + tłumienie ale to już wydatek ok 7 tyś jak dobrze pamiętam)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 29 lis 2010, 19:48

acidleak, daj tagi bo temat pójdzie w kosmos ;-)

Pamiętaj ze 19 to kawałek kółka już jest..
Dystans musi być odpowiednio "gruby" aby weszła dostateczna ilość zwojów śruby, co powoduje odsunięcie koła w kierunku "na zewnątrz" czyli mniejsze ET , obręcz wraz z oponą zbliża się znacząco blisko do rantu błotnika co w zamyśle obniżenia auta ma pewne znaczenie..
Popieram fabryczny niski zawias z S-ki.

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 02 gru 2010, 10:20

Wyjścia masz dwa.
Możesz dostać sprężyny o dwa centy niższe lub typowe S-line 3 centy.
Ja mam ponoć sprężyny u siebie obniżone o dwa centy jedynie, czyli S-line bez pakietu optycznego.
Jednak jest haczyk.
Jeśli obniżysz o dwa centy to nie ma problemu i możesz zostawić stare amorki, natomiast obniżenie o 4 (świadomie pisze 4) koniecznie wymaga zmiany amorów ;/
I ciężko mi jest powiedzieć jak będzie z obniżeniem o 3 centy, ale wydaję mi się, że stare amorki nie dadzą rady.
Jeśli chodzi o komfort to jest bardzo OK.
Zrobiłem tak w innym samochodzie (niższe sprężyny i zwyczajne amorki)
Samochód nie jest dużo twardszy, ale reakcje zawieszenia są szybsze, samochodem nie buja i w zakrętach bardzo duża poprawa. <ok>

Stifii przy okazji mam pytanko a jak sprawa się ma z amortyzatorami ?
Są takie same w S-line jak z pakietu sport?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga