Nieszczelne amortyzatory pneumatyczne z przodu - a6c6
Miech trzeba VCDS-em trochę podpompować przed spuszczeniem auta na glebę.
W VCDS jest podgląd ciśnienia jaki jest w poduszce i opcja pomowania samych miechów tylnych.Ja pompowałem do ok. 6bar tył i dopiero po tym spuszczałem na glebę.
Przy podpompowywaniu trzeba kontrolować czy trzpień ustalający wchodzi w otwór w nadwoziu. Jeśli nie trafi to pompowanie połamie plastikową obudowe.
BTW.Widziałem już taki połamany miech
. Podobno właściciel wybrał usługe wymiany gdzie miało być SZYBKO i TANIO - ale nie było DOBRZE
. Trzbień się wygiął plastik połamał i wpadł do środka obudowy
Później można wykonać procedurę poziomowania zawieszenia.
PROCEDURA Napełniania:
1. Wejdź w grupę 34-Level Control
2. Security Access-16 -->Login-11 lub Coding--> Kod 08367
3. Basic settings-04
I teraz w zależności co chcesz zrobić wpisujesz odpowiednia grupę.
Grupa 023 - napełnianie akumulatora cisnienia
Grupa 024 - napełnianie przednich miechów
Grupa 025 - napełnianie tylnych miechów
Pole 4 - pokazuje aktualne ciśnienie w obu miechach na raz, nie ma podglądu na poszczególne miechy.
Analogicznie można spuścić powietrze :
Grupa 020 - spuszczanie powietrza z akumulatora
Grupa 021 - spuszczanie z przedniej osi
Grupa 022 - spuszczanie z tylnych miechów
W VCDS jest podgląd ciśnienia jaki jest w poduszce i opcja pomowania samych miechów tylnych.Ja pompowałem do ok. 6bar tył i dopiero po tym spuszczałem na glebę.
Przy podpompowywaniu trzeba kontrolować czy trzpień ustalający wchodzi w otwór w nadwoziu. Jeśli nie trafi to pompowanie połamie plastikową obudowe.
BTW.Widziałem już taki połamany miech



Później można wykonać procedurę poziomowania zawieszenia.
PROCEDURA Napełniania:
1. Wejdź w grupę 34-Level Control
2. Security Access-16 -->Login-11 lub Coding--> Kod 08367
3. Basic settings-04
I teraz w zależności co chcesz zrobić wpisujesz odpowiednia grupę.
Grupa 023 - napełnianie akumulatora cisnienia
Grupa 024 - napełnianie przednich miechów
Grupa 025 - napełnianie tylnych miechów
Pole 4 - pokazuje aktualne ciśnienie w obu miechach na raz, nie ma podglądu na poszczególne miechy.
Analogicznie można spuścić powietrze :
Grupa 020 - spuszczanie powietrza z akumulatora
Grupa 021 - spuszczanie z przedniej osi
Grupa 022 - spuszczanie z tylnych miechów
Kalibrację polecam zrobić, tym bardziej po wymianie. Nic nie kosztuje, można wykonać samemu (o ile ma się kabelek) w 10minskubiszek pisze:działanawet kalibracji nie trzeba robić
napompował - 8.8 bar pokazał komp. Zobaczymy po nocy co będzie
albo to efekt placebo albo lepiej się auto prowadzi teraz

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 kwie 2011, 20:58
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnośląskie
ja jeste po wymianie tylnych poduch.
Mozna powiedziec, że zaczęło sie tak od około 250tys km na liczniku, wpierw opadał raz na jakiś czas.
Albo jedno koło [ tył ] tak delikatnie albo obydwa [ tył ].
Im bliżej 300 tym było coraz gorzej. Doszło do sytuacji, że auto padało na tył po zeledwie 6 godzinach.
Temeratura i pogoda też miały na to wpływ. Jak ciepło stał. Im bardziej chłodno lub temp skakała to leżał po paru godzinach.
Poduchy zamienniki z alledrogo [ od 500 - 700 za poduche ]
Za dwie z przesyłką wyszło 1000 zeta
Wymiana - zapłaciłem coś około 250 zeta [ odebrane po około 7 godzianch ]
Minęło zaledwie pare dni od wymiany. Jak narazie auto stoi. Pogoda zwariowana, a to deszcz , słońce, pochmurno, przymrozki tak po 4 stopnie.
Mozna powiedziec, że zaczęło sie tak od około 250tys km na liczniku, wpierw opadał raz na jakiś czas.
Albo jedno koło [ tył ] tak delikatnie albo obydwa [ tył ].
Im bliżej 300 tym było coraz gorzej. Doszło do sytuacji, że auto padało na tył po zeledwie 6 godzinach.
Temeratura i pogoda też miały na to wpływ. Jak ciepło stał. Im bardziej chłodno lub temp skakała to leżał po paru godzinach.
Poduchy zamienniki z alledrogo [ od 500 - 700 za poduche ]
Za dwie z przesyłką wyszło 1000 zeta
Wymiana - zapłaciłem coś około 250 zeta [ odebrane po około 7 godzianch ]
Minęło zaledwie pare dni od wymiany. Jak narazie auto stoi. Pogoda zwariowana, a to deszcz , słońce, pochmurno, przymrozki tak po 4 stopnie.