Przeczytałem ponad 20 wątków dotyczących wibracji w czasie jazdy w C6 i znalazłem jeszcze trzy możliwe przyczyny:
- dokręcenie śrub kół większym momentem, tj. 130 Nm zamiast 120 Nm,
-
wymiana tylnych amortyzatorów,
- wymiana łączników stabilizatorów, ale nie było napisane czy przód czy tył.
Łączniki z przodu wymieniałem, ale wątpię, aby tylne powodowały takie rzeczy, ale w przypadku C6 nic mnie nie zaskoczy

.
Teraz sobie przypomniałem, że jak bawiłem się z tymi kołami (czyszczenie felg, piast itp.), to zauważyłem, że przy tylnych amortyzatorach nie mam praktycznie już odbojów, tzn. fizycznie są, ale są tak porwane i zgnite, że nie spełniają swojej funkcji. Widać to tylko po podniesieniu auta, ponieważ na stojącym aucie jest wszystko ukryte pod osłoną amortyzatora. Jeśli odboje są uszkodzone, to cały syf trafia od góry do amortyzatora, a ten zaczyna korodować.
Zarówno łączniki oraz amortyzatory reagują na podniesienie auta, a właśnie po tym jest lepiej na kilkanaście kilometrów. Na niemieckim forum też co zauważyli.
Za chwilę pójdę i kluczem dynamometrycznym dociągnę śruby trochę większym momentem. Może coś pomoże

.