Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Zawieszenie SKV Germany - wahacze i końcówki drążków

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
dawid018
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: dawid018 » 13 maja 2016, 21:25

moje dziś doszły.co by tu powiedzieć. ładne świecące,ciasne sworznie generalnie jak na nowe części przystało.bardzo szybka dostawa.po 22 montaż i fotorelacja :)

fenek82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 03 kwie 2016, 18:47
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: fenek82 » 14 maja 2016, 12:38

Dopiero co zobaczyłem wątek, co prawda nie brałem udziału w teście, sporo jezdze bo okolo 50k rocznie zestaw SKV mam od 2 lat, zrobiłem na nich 75000 w tym gdzieś 50 000 po trasie obecnie wcześniej były MS około 40 000, wcześniej miałem krafta

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 14 maja 2016, 19:29

A kraft ile wytrzymał?

fenek82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 03 kwie 2016, 18:47
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: fenek82 » 15 maja 2016, 01:54

kraft po ok 10 000 juz zaczal dawac o sobie znac, ale nie mialem kasy i kolejne 10 przelatalem, jak mi wyjeli je po zmianie na MS to normalnie sworznie lataly pod wlasnym ciezarem <nerwus>

Gość.

Post autor: Gość. » 15 maja 2016, 13:13

Panowie ważna sprawa to zawsze przed montażem nowych zdjac gumke i nawalic pod nia troche smaru. One zazwyczaj sa suche temu szybko padają.

fenek82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 03 kwie 2016, 18:47
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: fenek82 » 15 maja 2016, 14:34

z tego co wiem mechanik od razu montowal wszystkie zestawy, nic nie mowil ze cos dokladal a znając go by nie zapomniał o tym wspomnieć by doliczyć z 30zł :|
Ja na SKV zrobiłem 75000 więc chyba nie trzeba w nich dłubać nic - ale niech się wypowie Dystrybutor SKV - powinien wiedziec przecież i trąbić o tym.

Gość.

Post autor: Gość. » 15 maja 2016, 14:52

Nikt tego nie powie-to tajemnica dropsa :)

ESEN, SKV koniec reklamy

Post autor: ESEN, SKV koniec reklamy » 16 maja 2016, 09:43

fenek82 pisze:Dopiero co zobaczyłem wątek, co prawda nie brałem udziału w teście, sporo jezdze bo okolo 50k rocznie zestaw SKV mam od 2 lat, zrobiłem na nich 75000 w tym gdzieś 50 000 po trasie obecnie wcześniej były MS około 40 000, wcześniej miałem krafta
Cieszymy się z faktu, że nasz zestaw wahaczy dobrze się Panu sprawuje. Tak jak wspominałem we wcześniejszych postach jesteśmy pewni jakości jaką oferują produkty SKV Germany.

Apophis pisze:Panowie ważna sprawa to zawsze przed montażem nowych zdjac gumke i nawalic pod nia troche smaru. One zazwyczaj sa suche temu szybko padają.
fenek82 pisze:z tego co wiem mechanik od razu montowal wszystkie zestawy, nic nie mowil ze cos dokladal a znając go by nie zapomniał o tym wspomnieć by doliczyć z 30zł :|
Ja na SKV zrobiłem 75000 więc chyba nie trzeba w nich dłubać nic - ale niech się wypowie Dystrybutor SKV - powinien wiedziec przecież i trąbić o tym.
Faktycznie w zawiasach innych producentów powinno dodawać się smaru, ale w tych SKV nie, bo producent nie chce by ludzie dobierali się do osłon ze względu na ryzyko uszkodzenia gumy itp. Mechanik skopie robotę, a klient będzie miał pretensje do zawieszenia, dlatego SKV myśli za mechanika ;)

mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 16 maja 2016, 10:39

Dzisiaj jadę na geometię. Niestety po wymianie rozjechała się niemiłosiernie :)

Fotek sporo, choć pod koniec byłem już lekko wk... i cały w smarze, więc aparatu nie dotykałem ;) Okazało się przy okazji, że mój zawias do tej pory był złożony z Lemfordera, Meyle i Moog. Czyli dobre graty. Generalnie do wywalenia były 2 górne, Dolny prosty + końcówka drążka. Jeszcze nie pukały, lecz wrzuciliśmy cały komplet. Aha a lekko wkurzony byłem, bo standardowo pod sam koniec sprawdziło się prawo murphyego, zapewniając +1,5 godziny roboty :P

Plus za wszystkie śruby w zestawie, ogólnie nie trzeba było po nic jeździć. Jak się jeździ dam znać po ustawieniu geometrii, bo wrażenia z jazdy na 'rozjechanym', raczej pozostawię bez komentarza :)

ESEN, SKV koniec reklamy

Post autor: ESEN, SKV koniec reklamy » 18 maja 2016, 13:16

dawid018 pisze:moje dziś doszły.co by tu powiedzieć. ładne świecące,ciasne sworznie generalnie jak na nowe części przystało.bardzo szybka dostawa.po 22 montaż i fotorelacja :)
Zachęcam wszystkich wytypowanych użytkowników do dzielenia się zdjęciami, opiniami i spostrzeżeniami na temat montażu jak i zachowania się wahaczy w trakcie jazdy. Myślę, że nie tylko My ale i reszta użytkowników jest ciekawa tego jak owe wahacze się sprawują :))) Jak wrażenia po pierwszych jazdach?

mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 18 maja 2016, 19:52

Przy weekendzie dodam obszerniejszy temat. Jak na razie, po ustawieniu geometrii (w dobrym warsztacie, na urządzeniu 3D) jeździ się jak po sznurku. Dużo lepiej niż poprzednio - ale nic dziwnego, zawieszenie jest nowe. W każdym razie jestem na razie bardzo zadowolony z wymiany. Teraz zobaczymy jak będzie to wyglądało po kolejnych kilometrach :)

Gość.

Post autor: Gość. » 18 maja 2016, 20:01

Zwazyc tez trzeba na dolne banany jakiej twardości maja gumy poniewaz spotykałem się z zamiennikaimi co miały nowe tak miekkie gumy że koło przy ruszaniu/hamowaniu chodziło w nadkolu :|

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 18 maja 2016, 21:07

jak tylko zamontuje to na pewno napiszę <okok>

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 18 maja 2016, 21:12

Po weekendzie po zbieżności napisze coś więcej wszystko wrzucone póki co jest oki, ale na pewno duży plus za śruby

ESEN, SKV koniec reklamy

Post autor: ESEN, SKV koniec reklamy » 19 maja 2016, 07:36

Dobrze, w takim razie czekamy na Wasze relacje ;)

Pozdrawiam
Łukasz

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga