Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Zawieszenie SKV Germany - wahacze i końcówki drążków

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
dawid018
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
Imię: Dawid
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: dawid018 » 14 sty 2017, 11:36

u mnie narazie zrobione ok 9 tys km i wszystko ok.zaczęło stukać coś do góry ale po dokładnej diagnostyce okazało się ze zaczęły stukać drążki kierownicze które nie były wymieniane przy wymianie całego zawieszenia.

ESEN, SKV koniec reklamy

Post autor: ESEN, SKV koniec reklamy » 17 sty 2017, 12:58

Witam, dziękujemy jeszcze raz za wybór naszego produktu. Będziemy wdzięczni za oddanie głosu na nasze wahacze w ankiecie https://a4-klub.pl/index.php?/topic/690 ... polecacie/. Zachęcamy również do opisywania na forum opinii na temat zakupionego zawieszenia.





Pozdrawiam Michał

Mauros88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 129
Rejestracja: 22 lut 2016, 19:00
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: Mauros88 » 17 sty 2017, 22:51

allroad 7 tys i bez zastrzeżeń. A lekko nie ma ze wzgledu na regulowane zawieszenie.

tom.maj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 03 lut 2017, 14:03
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: tom.maj » 03 lut 2017, 14:19

zrobione 30km i niemiła niespodzianka, ciekawe czy to samo będzie z drugim "bananem"
tuleja na wahaczu też luźna, podczas jazdy wahacz się przemieszcza i uderza o mocowanie

https://zapodaj.net/3da3e485f9bd4.jpg.html

mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 03 lut 2017, 17:16

Ło w mordę. Dziwne.

Ja dzisiaj zaglądałem w swoje zawieszenie (przy okazji naprawy ABS) i wszystko u mnie bardzo ładnie. Górne wahacze jak nowe, tuleje nie porwane.

Ciekawe, ciekawe. A najciekawsze, co na to producent.

maly81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 292
Rejestracja: 07 lis 2013, 08:55
Imię: Janek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bałystok
Kontakt:

Post autor: maly81 » 03 lut 2017, 19:38

mrporpoise pisze: co na to producent.
producent na to żeby im wyslać i oni zobaczą a sobie trzeba kupić na ten czas wahacze
ja wyrzuciłem te tuleje i włożyłem lemfordera

tom.maj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 03 lut 2017, 14:03
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: tom.maj » 03 lut 2017, 20:19

Producent pewnie będzie miał to w czterech literach a sklep odda wahacz do "ekspertyzy" żeby sprawdzi kogo to wina producenta czy mechanika który wymieniał wahacz następnie zostanie podjęta decyzja czy należy się nowy wahacz :> :> kur... człowiek wymienia zawieszenie żeby bezpiecznie jeździć a okazuje się że na starym było bezpieczniej

PrzemekG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 30 sty 2017, 21:29
Lokalizacja: Venlo

Post autor: PrzemekG » 03 lut 2017, 21:58

Witam. Mam do wymiany górne wahacze [przód i tył] w audi A 6 [4 F,C6] Motor 2 TDI [140Hp] i mam pytanie: jakie dobre wahacze wybrać i orientuje się możne ktoś z jakim momentem obrotowym dokręcić śruby? bo chciałbym to zrobić kluczem dynamometrycznym.

elwarka1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:54
Lokalizacja: Warka

Post autor: elwarka1 » 03 lut 2017, 22:50

Mauros88 pisze:allroad 7 tys i bez zastrzeżeń. A lekko nie ma ze wzgledu na regulowane zawieszenie.
Ale chyba tylko wahacze górne, bo dolnych raczej nie robią. Chyba, że coś się zmieniło.

mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 04 lut 2017, 04:15

maly81, Wiesz, ja co prawda w innej branży zupełnie niż automotiv, lecz mamy serio bardzo dobrej jakości produkt, który w teorii nie powinien się spieprzyć przez co najmniej 10 lat... i co? Klient jednak potrafi :) Serio, często uznajemy dla spokoju takie zgłoszenia, że w sumie powinienem klientowi rzucić w łeb tym produktem i naubliżać, że jest tępą dzidą, która nie poteafi czytać dokumentacji... więc w sumie rozumiem producentów :P

A co jak co, przy zwieszeniu wielowachaczowym, bardzo ważna jest procedura. U mnie wszystko perfekt jak na razie. A Wrocław dobrych dróg to nie ma... Jak na zawieszenie które mam za 100 zł, to jest mega. Jak za 400 zł nowe - to i tak jest świetnie.

Ale to moje odczucie i sam osobiście robiłem wymiane wedle procedury.

maly81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 292
Rejestracja: 07 lis 2013, 08:55
Imię: Janek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bałystok
Kontakt:

Post autor: maly81 » 04 lut 2017, 06:25

mrporpoise, mrporpoise,
ja też pracuje w branży mechannicznej i rozumiem to ale przecież nie odstawie auta na koziołkach na czas reklamacji

tom.maj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 03 lut 2017, 14:03
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: tom.maj » 04 lut 2017, 12:35

mrporpoise pisze:maly81, Wiesz, ja co prawda w innej branży zupełnie niż automotiv, lecz mamy serio bardzo dobrej jakości produkt, który w teorii nie powinien się spieprzyć przez co najmniej 10 lat... i co? Klient jednak potrafi :) Serio, często uznajemy dla spokoju takie zgłoszenia, że w sumie powinienem klientowi rzucić w łeb tym produktem i naubliżać, że jest tępą dzidą, która nie poteafi czytać dokumentacji... więc w sumie rozumiem producentów :P

A co jak co, przy zwieszeniu wielowachaczowym, bardzo ważna jest procedura. U mnie wszystko perfekt jak na razie. A Wrocław dobrych dróg to nie ma... Jak na zawieszenie które mam za 100 zł, to jest mega. Jak za 400 zł nowe - to i tak jest świetnie.

Ale to moje odczucie i sam osobiście robiłem wymiane wedle procedury.
czyli według ciebie to jest wina mechanika który wymieniał i mam mu powiedzieć że jest tępą dzidą

mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 04 lut 2017, 16:26

Nie wiem czyja jest to wina, bo równie dobrze mogłeś dostać dobre wahacze a mogłeś trafić na bubla z produkcji. To ocenić musi producent, ewentualnie musiałbyś z jakimś rzeczoznawcą pogadać.

Natomiast przy wielowachaczu, łatwo jest spieprzyć nawet Lemfordera za 2500 zł.

tom.maj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 03 lut 2017, 14:03
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: tom.maj » 04 lut 2017, 18:38

że można szybko spieprzyć to ja wiem dałem specjalnie do chłopa który ma takie same AUDI i wie np że trzeba dokręcać na opuszczonym itd akurat byłem na końcu roboty i widziałem jak dokręcał

Chłop ma duży staż w tym co robi a pierwszy raz takie coś widział. To nie ma prawa wyjść a normalnie palcami można wypchnąć :) :) :)

mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 04 lut 2017, 20:39

tom.maj, Niezły bubel. Ciekaw jestem co powie "producent"

Ciekawe jest to, że Wahacze SKV - odlewy alu - są robione na dokładnie tych samych matrycach co Delphi. Mhm...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja