Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Tarcze Hamulcowe

Zawieszenie
Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: Q7
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 30 maja 2009, 00:52

mart73301 pisze:MR.A6, no takiego klimatu jeszcze nie widziałem. Faktycznie strach jeździć jak się pomyśli, że coś takiego może ci się w czoło wbić.
Stary, kładę się spać. Jak znajdziesz indeksy jakichkolwiek części, które będą ci potrzebne to ślij na PW a ja podam ci ceny z IC. Jak będzie pasować to podam ci kod i sam pojedziesz do IC i spróbujesz kupić w hurtowej cenie. Pozdro.
Dzięki wielkie <piwo> A jeszcze zaciski... :roll: :-? ,cena?

[ Dodano: 2009-05-30, 00:56 ]
(no czy tu mnie oczy nie mylą :shock: :shock: :shock: ,gościu robi sam zestawy Brembo??? Cena swoją drogą,ale ... zresztą sami moze coś powiecie? http://www.allegro.pl/item644544278_bre ... nault.html )

[ Dodano: 2009-05-30, 10:23 ]
Już wiem jaka jest cena profesjonalnego zestawu hamulców Brembo,tu dla porównania trochę większe,bo tarcza 380mm,he,he,ale cena...zresztą zobaczcie sami http://moto.allegro.pl/item646997044_gt ... zkowe.html :shock: :lol: :-P
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl

Awatar użytkownika
DANIO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 251
Rejestracja: 19 gru 2008, 23:50
Lokalizacja: Lathom UK
Kontakt:

Post autor: DANIO » 11 lip 2009, 01:30

Chlopaki chcialbym wymienic tarcze 288mm które teraz mam na 321mm lub tez 312mm.

Teraz powiedzcie mi czy zaciski tez beda do wymiany???

I co myslicie o zlotych tarczach??

Pozdrawiam
BYLO:
Audi 80
Audi A4
Audi A6
Audi A3
Audi A8
JEST:
Audi S3
Audi A6

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 11 lip 2009, 11:28

DANIO, odpowiem tyle ile wiem na pewno. Przejście z 288 na 312 - zaciski te same, inne jarzma zacisków.
321 mm - inne zaciski (dwutłoczkowe, inne klocki - 4 szt na zacisk), nie wiem czy zwrotnica ta sama (chodzi o mocowanie zacisku) ?

Tarcze ze złota :?: To chyba niezbyt "ekonomiczny" pomysł :mrgreen: - tu Ci nie pomogę :roll:
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
DANIO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 251
Rejestracja: 19 gru 2008, 23:50
Lokalizacja: Lathom UK
Kontakt:

Post autor: DANIO » 12 lip 2009, 21:00

Dzieki ROMAN podnoszac moc w aucie musze pomyslec jak go zatrzymac, dlatego tez pytanie co trzeba wymienic a poza tym na wiekszych felach mala tarcza okropnie wyglada.

Zlota - dlaczego nie okonomiczny pomysl??? EBC takie robi i niczym sie nie roznia poza kolorem.

Pozdrawiam
BYLO:
Audi 80
Audi A4
Audi A6
Audi A3
Audi A8
JEST:
Audi S3
Audi A6

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 12 lip 2009, 22:31

DANIO pisze:Dzieki ROMAN podnoszac moc w aucie musze pomyslec jak go zatrzymac, dlatego tez pytanie co trzeba wymienic a poza tym na wiekszych felach mala tarcza okropnie wyglada.

Zlota - dlaczego nie okonomiczny pomysl??? EBC takie robi i niczym sie nie roznia poza kolorem.
DANIO, pełen szacun dla Ciebie :!: <ok>

Za to, że tak myslisz ! Większość osób niestety mysli tylko o tuningu jako szybszym rozpędzaniu. Nie pamiętają, że niedużą sztuką jest auto rozpędzić, dużo większą jest je skutecznie szybko zatrzymać :!: <ok>

A z tą nieekonomicznością to taki żarcik był :mrgreen: ( gdyby ktoś dosłownie chciał tarcze ze złota :mrgreen: ).
Podejrzewam, że "złota" jest tylko powłoka wierzchnia, tam gdzie trą klocki to pewnie i tak zetrą ale przynajmniej reszta nie skoroduje.
Z tym, że to tylko moje przypuszczenia, nie mam tu żadnych doświadczen ;-)
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 14 wrz 2009, 22:09

w sumie temat o tarczach na przód ale co tam...

Potrzebuje wymienić tarcze z tyłu w A6 (C5) 2,5TDI Avant Quattro i sam juz nie wiem co kupić... wnioskuje po Etce i Allegro

Jeden oferuje 245mm i pisze ze do A6 (C5) 2,5TDI Quattro (Avant) a drugi 255mm ( identycznie jak w Etce). No i teraz nie wiem co kupic :-/

Firmowo wybrałem brembo . . .
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja