Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5] Tarcze Hamulcowe

Zawieszenie
MISIEK_A6

[A6 C5] Tarcze Hamulcowe

Post autor: MISIEK_A6 » 18 gru 2008, 22:02

Panowie mam 18" felgi... Tarcze są dośc widoczne co Wy na to by takie sobie zalożyc?

http://moto.allegro.pl/item494171308_au ... locki.html

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 18 gru 2008, 22:04

Bardzo dobry pomysł bezpieczeństwo + wygląd lepiej być nie może :mrgreen:
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 18 gru 2008, 22:57

censored, słyszałem ze tarcze ATE są bdb może twoje problemy z hamowaniem nie są z nimi powiązane a płyn hamulcowy klocki ?
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 18 gru 2008, 23:11

To może być coś z ABS'em a płyn hamulcowy kiedy wymieniałes ?
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 18 gru 2008, 23:18

dziwny przypadek no to mogą być tarcze a widać na nich jakieś nie równości ? .
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

Awatar użytkownika
Bombee
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 17 lis 2008, 10:08
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Bombee » 19 gru 2008, 10:14

Polecam tarcze EBC turbo groove + klocki EBC np. green stuff. Do tej pory uzywam w toyocie corolli e11 i sie naprawde doskonale spisuja. Chociaz sa glosniejsze od standardowych i klocki pyla, to jednak nie ma porownania do standardow.
Tutaj o klockach
Tutaj o tarczach

p.s.
nie mam nic wspolnego z firma EBC i sklepem do ktorego podalem linki (po prostu tamznalazlem opis), oprocz tego, ze sam uzywam i jestem mega zodowolony :)
no i na 100% kupie do Audi :)
mialo byc 1,9 TDI Sedan, jest 2,5 TDI Avant
:)
http://www.motostat.pl/user_images/890/icon1.png

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 19 gru 2008, 10:37

censored, ale czujesz wibrację, czy hałas + drgania przy hamowaniu ?

Jeździłem na ATE Power Disc w Octavii 1,8 T, tarcze średnicy 288 mm. Przy hamowaniu z wyższych prędkości wyraźnie był słyszalny hałas i drgania, powstawało to od "siekania" klocków przez rowki tarcz. Taka ich uroda po prostu. Oprócz takich efektów dodatkowych na skuteczność hamowania nie narzekałem. Klocki też były ATE i wiadomo, jak to one pyliły mocniej niż inne.
Części samochodowe online - Motostacja pl

MISIEK_A6

Post autor: MISIEK_A6 » 19 gru 2008, 10:44

Powracając do tematu to polecacie ten zestawik? I 600zł to chyba nie jest jakas wygurowana cena? A co z hamulcami z tyłu? My mamy normalne tarcze tam? Czy takie poł tarcze pół bębny bo takie też istnieja... :roll:

MISIEK_A6

Post autor: MISIEK_A6 » 19 gru 2008, 10:54

no bo troche lipa była by jak bym tylko z przodu wymienił... :roll: Kurcze ja to zawsze coś wymyśle by kase wydać... :roll: Juz sie napaliłem na takie tarcze bo fajny wyglad i bezpieczeństwo... Ale ni pomyślałem ,że z tyłu też przydało by sie wymienić... Bo jak to bedzie wyglądać :-/ A chciałbym jeszcze wymienić wyświetlacz FIS-u... 60km odemnie koleś wymienia na nowy wyświetlacz za 300zł... <ok> zajmuje to max 30minut :shock: a efekt miażdzący 8-)

MISIEK_A6

Post autor: MISIEK_A6 » 19 gru 2008, 11:01

Wymienia sam wyświetlacz na nowy i lutuje go... Ponoć ma specjalną lutownice... JEden kolega od nas z forum to robił tam i mowi ,że miodzio <ok>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 19 gru 2008, 15:25

censored pisze:RomanS, hałas faktycznie jest ale są też drgania, nie wiem o jaką różnicę ci chodzi między drganiami a wibracjami, ale skuteczność hamulców jest bardzo słaba przynajmniej przy hamowaniu na pół gwizdka, pisałem wcześniej że jak depnę mocniej to praktycznie tego efektu nie ma.
No musisz rozróżnić : krzywe tarcze falują a drgania od ATE PD są o większej częstotliwości, bo odgłos i drgania pochodzą od "siekania" klocków przez rowki a tych jest trochę na tarczy.
Może byc i tak, że masz wszystko OK. Dlaczego ? Otóż jak docisniesz lekko, to zaczyna się już odgłos i drgania a hamowania jeszcze efektywnego nie ma. W gładkich tarczach tez jeszcze nie hamuje ale tez nie ma żadnych odgłosów, więc i tak cisnie sie dalej hamulec. Piszesz, że jak depniej mocniej to jest OK ? No więc tak należy deptac <ok>
W moim odczuciu zestaw ATE PD + klocki ATE był troche lepszy niż seria jesli chodzi o efektywność hamowania ale chyba przez te efekty dodatkowe na drugi raz montowałbym już gładkie ATE.

Jesli chodzi o bicie tarcz to po prostu to zmierz, jeśli się okaże że biją to wtedy kupisz nowe.

[ Dodano: 2008-12-19, 15:45 ]
MISIEK_A6 pisze:no bo troche lipa była by jak bym tylko z przodu wymienił... Kurcze ja to zawsze coś wymyśle by kase wydać... Juz sie napaliłem na takie tarcze bo fajny wyglad i bezpieczeństwo... Ale ni pomyślałem ,że z tyłu też przydało by sie wymienić... Bo jak to bedzie wyglądać
Haha MISIEK_A6, ale z Ciebie lanser :mrgreen:

jesli chodzi o wygląd to zawsze możesz sobie tylne też ponawiercać, przeciez to żeliwo więc żaden problem. I będą wygladać tak jak zimermany z przodu <ok>

Co do zestawu to nie wiem co to jest za marka klocków saxid :?: :?:

Jak dla mnie zupełnie nieznana, ale może ktoś słyszał ?

Po drugie, sam osobiście nie użytkowałem wierconych zimermanów ponieważ nasłuchałem sie od znajomych o 2 niedogodnościach:
1)Konieczność przetykania otworów zaklejających się pyłem z klocków (może zależeć od rodzaju materiału klocka)
i 2) często zdarza się, że tarcze zaczynają pekać poczynając od otworów - widziałem na własne oczy. Być może związane to jest z dużymi obciążeniami cieplnymi i stąd naprężenia. Ale czy ktoś montuje takie tarcze aby jeździć "tylko w niedzielę do kościoła" :?: :mrgreen: Nie widziałem aby sie rozlecialy do końca, pęknięcia były długości ca 5 mm ale wolałem nie sprawdzać :roll:
Części samochodowe online - Motostacja pl

Arek_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 28 cze 2008, 01:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Arek_R » 23 gru 2008, 08:44

Jesli zalezy Ci na wygladzie zaloz nawiercane tarcze Zimmermana i do tego klocki. Uwazam ze te nacinane tarcze ATE to nie jest fajne rozwiazanie, lepiej kupic gladkie.

Bolszakoof

Post autor: Bolszakoof » 23 gru 2008, 20:32

MISIEK_A6, ale jaki FIS? cały czy polowki tez?

aju84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 06 gru 2008, 16:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: aju84 » 24 gru 2008, 17:55

Arek_R pisze:nawiercane tarcze Zimmermana
pękają..
mi pękły już w 3 autach, nigdy więcej ich nie założę

mr.Pit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
Imię: Marcel
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rumia

Post autor: mr.Pit » 24 gru 2008, 18:35

Nawiercane niby lepiej ciepło odprowadzają ale faktycznie kilka grubszych hamowań i mała kałuża i po zawodach. :-P
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja