Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Stuki z przodu po wymianie zawieszenia.

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Maciuch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 27 lis 2011, 16:47
Lokalizacja: Oświęcim

Stuki z przodu po wymianie zawieszenia.

Post autor: Maciuch » 01 cze 2012, 12:17

Witam!
Jakis miesiac temu wymienilem wszystkie wahacze z przodu auta i przeguby i dalej cos stuka :( Przy przyspieszaniu i hamowaniu oraz jak w miejscu skrecam kierownica w prawo i w lewo. Czy to moze byc maglownica??? Jesli ktos mial podobny problem to prosze o pomoc !! !!

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 01 cze 2012, 19:46

Maciuch, sprawdż mocowanie sanek do karoserii czy tam przypadkiem luz nie występuje.Kolega też wymienił całe zawieszenie po jakimś czasie objawy takie jak twoje dokręcił sanki i wszystko ok.

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 09 cze 2012, 08:48

Wygląda na maglownice.
Ja też wymieniłem zawieszenie i mam lekkie stuki na skręconych kołach i nierównościach. Oprócz tego mam stuk pojedynczy przy puszczaniu sprzęgła między zmianami biegów albo przy ruszaniu ale po mocnym rozgrzaniu auta. Na zimno tego nie ma.

Sprawdź jeszcze drążki kierownicze! Maglownica jak stuka to przy ruchach kierownicą będzie słychać stuki, ale najpierw trzeba wyeliminować drążki.

tomaszek99

Post autor: tomaszek99 » 09 cze 2012, 09:08

zacznijcie od sprawdzenia poduszki pod silnikiem.

joonny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 122
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:54
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: joonny » 09 cze 2012, 19:51

Któraś z poduszek , maglownica :D. Podjedz do stacji diagnostycznej. Tam wszystko będzie wiadomo :D

tomaszek99

Post autor: tomaszek99 » 09 cze 2012, 20:09

joonny pisze: Podjedz do stacji diagnostycznej. Tam wszystko będzie wiadomo :D
żeby czasem, dwa razy wymieniałem zawieszenie, podjechałem na nowym i dalej twierdzą że zawieszenie, a ja dokręciłem poduszke i stuki ustały, nie ufaj stacji diagnostycznej na 100%

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 10 cze 2012, 08:15

Co do stuków przy skręcaniu w lewo - prawo. To mój diagnosta stwierdził że drążki kierownicze do wymiany. Nie mylić z koĂącówkami drążków ;p
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 10 lip 2012, 16:39

Ja niebawem wymieniam drążki, choć wiem, że u mnie również maglownica może stukać, nie cieknie więc jej nie robię.
A drążki podejrzewam, bo zawieszenie wymieniałem i dalej są szybkie stuki przy skręconych kołach na kostce.

[ Dodano: 2012-07-23, 20:46 ]
Mam wymienione drążki na LM i poduszki Corteco stuki są dalej. zostaje chyba maglownica i amortyzatory czego już nie planuje robić.

[ Dodano: 2012-10-01, 21:10 ]
Teraz zaczęło bardzo mocno walić na nierównościach przy wolnej jeździe. Albo coś w zawieszeniu dodatkowo padło, albo magiel się kończy. Będę badał temat.

Magiel zregenerowany. Ustał stuk przy podjeżdżaniu pod krawężnik przy skręconych kołach. Ale mocne stuki pozostały :(
mam wyrobione tuleje w dolnym wahaczu - bananie, ale nie powinny chyba stukać. oczywiście je wymienie.
Nie polecam wahaczy FEBI!!!
Ostatnio zmieniony 23 paź 2012, 19:26 przez Kaszeszczuk, łącznie zmieniany 1 raz.

LuQi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 20 lis 2011, 23:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: LuQi » 19 paź 2012, 22:09

Podepnę się pod temat. Również mam mały problem z zawieszenie. Właśnie jestem po wymianie wahaczy przednich w swojej a6. Po poskładaniu wszystkiego, po podokręcaniu wszystkiego nastąpiła jazda próbna. Okazało się że po tej wymianie kierownica zaczęła ciężej pracować (czuć to nawet po pracy pompy), gdy skręcę w prawo lub w lewo kierownica zostaje w tej pozycji prawie się nie odkręcając.Czy jest możliwe że coś za mocno dokręciłem-jeśli tak to co jest najbardziej prawdopodobne?Czy nieodkręcanie się kierownicy może być kwestią ustawienia geometrii? Dodam że również odczuwalne jest trochę ściąganie na prawo podczas jazdy. Przy gwałtownym przyspieszeniu jest dziwny efekt pociągnięcia samochodu na prawo (przy delikatnym starcie nie zauważyłem) Czy to może być od poluzowanej jakiejś końcówki/wahacza?

Z góry dzięki za pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja