Jakis miesiac temu wymienilem wszystkie wahacze z przodu auta i przeguby i dalej cos stuka
Stuki z przodu po wymianie zawieszenia.
Stuki z przodu po wymianie zawieszenia.
Witam!
Jakis miesiac temu wymienilem wszystkie wahacze z przodu auta i przeguby i dalej cos stuka
Przy przyspieszaniu i hamowaniu oraz jak w miejscu skrecam kierownica w prawo i w lewo. Czy to moze byc maglownica??? Jesli ktos mial podobny problem to prosze o pomoc

Jakis miesiac temu wymienilem wszystkie wahacze z przodu auta i przeguby i dalej cos stuka
-
daniel1997
-
Kaszeszczuk
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Wygląda na maglownice.
Ja też wymieniłem zawieszenie i mam lekkie stuki na skręconych kołach i nierównościach. Oprócz tego mam stuk pojedynczy przy puszczaniu sprzęgła między zmianami biegów albo przy ruszaniu ale po mocnym rozgrzaniu auta. Na zimno tego nie ma.
Sprawdź jeszcze drążki kierownicze! Maglownica jak stuka to przy ruchach kierownicą będzie słychać stuki, ale najpierw trzeba wyeliminować drążki.
Ja też wymieniłem zawieszenie i mam lekkie stuki na skręconych kołach i nierównościach. Oprócz tego mam stuk pojedynczy przy puszczaniu sprzęgła między zmianami biegów albo przy ruszaniu ale po mocnym rozgrzaniu auta. Na zimno tego nie ma.
Sprawdź jeszcze drążki kierownicze! Maglownica jak stuka to przy ruchach kierownicą będzie słychać stuki, ale najpierw trzeba wyeliminować drążki.
-
tomaszek99
-
piotrek24dm
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Co do stuków przy skręcaniu w lewo - prawo. To mój diagnosta stwierdził że drążki kierownicze do wymiany. Nie mylić z koĂącówkami drążków 
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
Kaszeszczuk
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Ja niebawem wymieniam drążki, choć wiem, że u mnie również maglownica może stukać, nie cieknie więc jej nie robię.
A drążki podejrzewam, bo zawieszenie wymieniałem i dalej są szybkie stuki przy skręconych kołach na kostce.
[ Dodano: 2012-07-23, 20:46 ]
Mam wymienione drążki na LM i poduszki Corteco stuki są dalej. zostaje chyba maglownica i amortyzatory czego już nie planuje robić.
[ Dodano: 2012-10-01, 21:10 ]
Teraz zaczęło bardzo mocno walić na nierównościach przy wolnej jeździe. Albo coś w zawieszeniu dodatkowo padło, albo magiel się kończy. Będę badał temat.
Magiel zregenerowany. Ustał stuk przy podjeżdżaniu pod krawężnik przy skręconych kołach. Ale mocne stuki pozostały
mam wyrobione tuleje w dolnym wahaczu - bananie, ale nie powinny chyba stukać. oczywiście je wymienie.
Nie polecam wahaczy FEBI!!!
A drążki podejrzewam, bo zawieszenie wymieniałem i dalej są szybkie stuki przy skręconych kołach na kostce.
[ Dodano: 2012-07-23, 20:46 ]
Mam wymienione drążki na LM i poduszki Corteco stuki są dalej. zostaje chyba maglownica i amortyzatory czego już nie planuje robić.
[ Dodano: 2012-10-01, 21:10 ]
Teraz zaczęło bardzo mocno walić na nierównościach przy wolnej jeździe. Albo coś w zawieszeniu dodatkowo padło, albo magiel się kończy. Będę badał temat.
Magiel zregenerowany. Ustał stuk przy podjeżdżaniu pod krawężnik przy skręconych kołach. Ale mocne stuki pozostały
mam wyrobione tuleje w dolnym wahaczu - bananie, ale nie powinny chyba stukać. oczywiście je wymienie.
Nie polecam wahaczy FEBI!!!
Ostatnio zmieniony 23 paź 2012, 19:26 przez Kaszeszczuk, łącznie zmieniany 1 raz.
Podepnę się pod temat. Również mam mały problem z zawieszenie. Właśnie jestem po wymianie wahaczy przednich w swojej a6. Po poskładaniu wszystkiego, po podokręcaniu wszystkiego nastąpiła jazda próbna. Okazało się że po tej wymianie kierownica zaczęła ciężej pracować (czuć to nawet po pracy pompy), gdy skręcę w prawo lub w lewo kierownica zostaje w tej pozycji prawie się nie odkręcając.Czy jest możliwe że coś za mocno dokręciłem-jeśli tak to co jest najbardziej prawdopodobne?Czy nieodkręcanie się kierownicy może być kwestią ustawienia geometrii? Dodam że również odczuwalne jest trochę ściąganie na prawo podczas jazdy. Przy gwałtownym przyspieszeniu jest dziwny efekt pociągnięcia samochodu na prawo (przy delikatnym starcie nie zauważyłem) Czy to może być od poluzowanej jakiejś końcówki/wahacza?
Z góry dzięki za pomoc.
Z góry dzięki za pomoc.










