[a6 c5 2.5tdi] stuka lewy przód na nirównściach
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
nie musi się rozlecieć właśnie jestem po wymianie nowych monroe wali jak bym kamienie woził założyłem podjechane stare i nastąpiła błoga cisza na teście amortyzatorów stukały jakby ktoś stukał młotkiem w zawias .nowe części za grubą kasę ze sprawdzonego żródła a takie gówno .te wszystkie części aftermarket to jedna brukiew.i co założyć ? astatnio zkładałem sachsa na 4 szt 2 nie trzymały ,kyb po roku ciekną . bilstein też podobno ma tendencje do stukania sam już nie wiemRomanS pisze:Może, przy luzach w jego mocowaniu albo gdy rozleci się jego wnętrze.kaczan111 pisze:a czy armotyzator może rownież pukać na dziurach???
Generalnie każdy element z luzami może stukać
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Napisałem "rozleci" w sensie, że jest niesprawnyenduro7 pisze:nie musi się rozlecieć właśnie jestem po wymianie nowych monroe wali jak bym kamienie woził

No i chyba nie twierdzisz, że sprawne stukają ? <szok>
Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
włąśnie sprawne sprawdzone na diagnostyce- po montażu nowe prosto z półki monroe 4 szt napierd..... jakbyś kamienie woził .naszczęście już zdemontowane poszły na gwarancję .jak mi wiadomo z nieoficjalnych żódeł podobno ten model REFLEX tak ma 30% zwraca reszta słucha stukania albo dalej diagnozuje zawieszenie i topi kasę w wachaczach i mechaników
w poprzednim audi 80 wymieniłęm cały zawias a okazało się żę stukał amortyzator ale tam nie był nowy na gwarancji
w poprzednim audi 80 wymieniłęm cały zawias a okazało się żę stukał amortyzator ale tam nie był nowy na gwarancji
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Chyba sie nie rozumiemyenduro7 pisze:włąśnie sprawne sprawdzone na diagnostyce- po montażu nowe prosto z półki monroe 4 szt napierd..... jakbyś kamienie woził .naszczęście już zdemontowane poszły na gwarancję

Jezeli sprawne to po co je zdemontowałeś

Więc czyżby jednak niezbyt sprawne ?

Albo juz wprost: sprawne nie stukają

Dla jasności: niesprawne bo stukają

Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
sprawne w sensie tłumienia a to żę stukają to monroe twierdzi żę taka ich uroda i konstrukcja reflexa i mają stukać czyli tak ma być .czyli sprawne . już mnie kur,,,ca brała jak tego stuku słuchałem. zawias kompletny w aso zamówiłem ale coś mnie tkneło i postanowiłem załóżyć moje stare orginalne z 1 montażu sachsy super touring zamontowałem i stuki ustały, zawias odmówiłem .
ale na starych zachsach mimo pozytywnych wyników na teście amortyzatorów auto sie dużo gorzęj prowadzi niż na stukających monroe.
ale na starych zachsach mimo pozytywnych wyników na teście amortyzatorów auto sie dużo gorzęj prowadzi niż na stukających monroe.
Ja miałem taki sam problem drugi raz już zawieszenie wymieniałem i dalej stukało, no i dzisiaj wyszo szydło z wora, na podnośniku brechami ruszałem całym silnikiem i skrzynią i okazało się że wystarczyło dokręcić śrube w poduszce pod silnikiem bo to ona tak hałasowała, może to warto było by też sprawdzać w przypadku stuków.