[A6 C5 1.9] Rodzaj zawieszenia.
[A6 C5 1.9] Rodzaj zawieszenia.
Witam
Czy w a6 jest takie samo zawieszenie jak w a4(b5)? chociaż podobne w budowie?
Pytam się, ponieważ w a4 zawieszenie zle znosi nasze drogi czy w a6 tak samo jest?
Pozdrawiam
Czy w a6 jest takie samo zawieszenie jak w a4(b5)? chociaż podobne w budowie?
Pytam się, ponieważ w a4 zawieszenie zle znosi nasze drogi czy w a6 tak samo jest?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 15 mar 2008, 18:59 przez kadil..., łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [c5] Rodzaj zawieszenia.
Zawieszenie wielowachaczowe wystepuje w A4,A6,Passat B5 i chyba jeszcze Octavia ? jesli sie myle niech mnie ktos poprawikadil... pisze:Witam
Czy w a6 jest takie samo zawieszenie jak w a4(b5)? chociaż podobne w budowie?
Pytam się, ponieważ w a4 zawieszenie zle znosi nasze drogi czy w a6 tak samo jest?
Pozdrawiam
pozdro
AUDI GUT!!!
Re: [c5] Rodzaj zawieszenia.
Chester pisze:Zawieszenie wielowachaczowe wystepuje w A4,A6,Passat B5 i chyba jeszcze Octavia ? jesli sie myle niech mnie ktos poprawikadil... pisze:Witam
Czy w a6 jest takie samo zawieszenie jak w a4(b5)? chociaż podobne w budowie?
Pytam się, ponieważ w a4 zawieszenie zle znosi nasze drogi czy w a6 tak samo jest?
Pozdrawiam
pozdro
No właśnie o to mi chodził.
A nie wiesz może co ile trzeba robić remont zawieszenia w a6? bo w a4 kolega robi co 20tyś. km i jest to trochę kosztowne.
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: [c5] Rodzaj zawieszenia.
Zawieszenie wielowahaczowe jest w Passacie B5, Audi A4, A6.Chester pisze:Zawieszenie wielowachaczowe wystepuje w A4,A6,Passat B5 i chyba jeszcze Octavia ? jesli sie myle niech mnie ktos poprawikadil... pisze:Witam
Czy w a6 jest takie samo zawieszenie jak w a4(b5)? chociaż podobne w budowie?
Pytam się, ponieważ w a4 zawieszenie zle znosi nasze drogi czy w a6 tak samo jest?
Pozdrawiam
pozdro
Octavia, Bora, Toledo i chyba A3 (auta bardziej z segmentu kompakotowego) bazują; na płycie podlogowej Golfa IV i z przodu mają; tradycyjne, mniej zawodne i duuużó tańsze w utrzymaniu kolumny McPhersona ale i mniej komfortowe
- Doc
- Administrator
- Posty: 2928
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Wielowahacz to komfort i świetne prowadzenie auta i nie prawdą; jest, że ciężkie jest w utrzymaniu. To jakieś kretyńskie bajki.
U siebie wymieniłem komplet Lemfordera w cenie 900 zł ( są; takie okazje - nowe )
Wahacze, które miałem w aucie były z 1998 roku, czyli od nowości. Jeśli 900 zł to problem wydać na 50 000 - 80 000 km po Polsce, lepiej kupić sobie traktor
Do tego co koledzy pisali w jakich autach występuje, dodam jeszcze, że w Skodzie SuperB
U siebie wymieniłem komplet Lemfordera w cenie 900 zł ( są; takie okazje - nowe )
Wahacze, które miałem w aucie były z 1998 roku, czyli od nowości. Jeśli 900 zł to problem wydać na 50 000 - 80 000 km po Polsce, lepiej kupić sobie traktor

Do tego co koledzy pisali w jakich autach występuje, dodam jeszcze, że w Skodzie SuperB

Jezeli sie dba o zawieszenie i szanuje sie je nie latajac przez dziury z predkoscia 70 - 80 km/h to ono dbalo bedzie rowniez o ciebie
Trzeba pamietac by nie kupowac zawieszen niskiej jakosci, jak wymieniac to po pierwsze parami, po drugie na oryginaly (mowa o lemforderze oczywiscie). Wtedy na wielowachaczu bedziesz robil przebiegi rzedu 70 tys. km

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 sie 2008, 16:49
- Lokalizacja: zadupie
Zawieszenie fakt - naprawa kosztowna, ale nie zgodze sie z kupnem tylko oryginalow. Zamienniki sa coraz lepszej jakosci i mozna na nich smialo robic duze ilosci kilometrow oczywiscie nie wpadajac w kazda napotkana dziure. Co do ceny to jest ogromna roznica pomiedzy oryginalami i zamiennikami.
wahacz audi a4 i dużo innych części do tego modelu
A cozrobić, jesli mechanik mówi, że nalezy wymienic lewy dolny wachacz, tak mi powiedziął po tym jak powiedziąłem, że jedynie jak jade na tzw. trelince to taki lekkie pukanie w kierownicy słyszę,\. przynormalnych dziurach jest ok.
No ale wracając do piytania. Nalezy lepiej wymienic wszystkie, czy wymieniac wachacz po wachaczu, tzn. tylko ten popsuty?
No ale wracając do piytania. Nalezy lepiej wymienic wszystkie, czy wymieniac wachacz po wachaczu, tzn. tylko ten popsuty?
było audi 80 b4, potem a6 c5 2,4, teraz a6 c6 2,0 tfsi.....only audiiiii