[A6 C5 ALL] Regeneracja zawieszenia przedniego
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
[A6 C5 ALL] Regeneracja zawieszenia przedniego
Witajcie. Chciałem poznać wasze zdanie na temat regeneracji zawieszenia.Chodzi mi ten temat po głowie bo jak wiadomo jak wsadzać to tylko oryginał LMO, no ale niestety koszty są znaczne.Przy okazji ustawiania zbieżności, a jeżdżę do Dudy na Ochojec (koledzy z Katowic wiedzą o co chodzi) jeden z najlepszych w tym temacie, wdałem się w gadkę z pracownikiem, a ten mi powiedział że lepiej dać zregenerować bo i taniej i lepiej jak oryginał. Regenerację przeprowadza warsztat który już kupę lat się tym zajmuje, a znajduje się on w K-cach na 3 Maja. Rzeczywiście słyszałem już kiedyś o nich i opinie są można by powiedzieć dobre.Pracownik z tej zbieżności mówi że gałki zregenerowane przez nihc wytrzymują do 3 razy dłużej jak oryginał LMO.Pytanie do was, co myślicie??Może ktoś już dawał regenerować?
Ostatnio zmieniony 06 gru 2008, 17:48 przez stasiuszef, łącznie zmieniany 1 raz.
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Wiesz, już nie od jednego słyszałem że właśnie tam regenerują i robią to solidnie.Bo jest jeszcze jeden warsztat w Tarnowskich G. ale jak tam Ci zrobią to ta gałka się wogóle nie rusza i masz przkładnię do wymiany za chwilę. Zobaczymy co mają inni do powiedzenia.Może się znajdzie ktoś kto taki numer zrobił.
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
censored ale to o czym Ty piszesz to ja świetnie wiem i wcale nie byłeś brutalny w swojej wypowiedzi, lecz po prostu powiedziałeś prawdę. Nie od dziś wiadomo że A6 ma zawieszenie specjalnej troski, więc na Twoim miejscu nie polecałbym wogóle zamiennika (nawet dobrego) bo to po prostu strata kasy i nie tylko.Jedno mnie zastanowiło, czy rzeczywiście zawiecha wytrzyma tyle co mówisz, czyli załóżmy te 150 tys.?Zakładam że nie omijasz każdej dziury, bo u nas niestety drogi są również specjalnej troski. A na przykład dam Ci moje zawieszenie...robiłem przegląd i wszystko było cacy, po miesiącu gałka drążka kierowniczego była tak wyrąbana jak kryka w kiblu (oczywiście oryginał).JA np. jeżdżę po lekku i omijam dziury, a mimo tego szlag ją trafił.Przypadek? Może miała już natrzaskane parenaście tysięcy.
[ Dodano: 2008-12-06, 18:24 ]
Moje zawiecho jakoś się trzyma, do wymiany mam na dziś łączniki stabilizatora.Rzeczywiście 1000 Pln to fajna cena jak za komplet.
[ Dodano: 2008-12-06, 18:24 ]
Moje zawiecho jakoś się trzyma, do wymiany mam na dziś łączniki stabilizatora.Rzeczywiście 1000 Pln to fajna cena jak za komplet.
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
censored'ie czy Ty przypadkiem nie pracujesz w Urzędzie Miasta Katowice? :mrgreen: Bo jak tak to nie dziwi mnie Twoje zdanie na temat naszych Katowickich dróg, ale jeżeli jednak nie masz nic wspólnego z UM to ja nie wiem gdzie Ty mieszkasz. U mnie Piotrowice, Kostuchna to istna kombinacja alpejska.Nie generalizujmy, bo nie wszędzie jest źle, ale jednak większość naszych kochanych śląskich dróg jest w opłakanym stanie.Szkody górnicze, góry doliny, guliki 20 cm poniżej jezdni- to mój faworyt.censored pisze:Zresztą w Katowicach sa dobre drogi - nie ma za bardzo na co narzekać.
usunieto 

Regeneracje faktycznie co niektore zaklady robia. Podobnie jak kola dwumasowe w Polsce robia to tylko dwa zaklady. Oczywiscie zywotnosc to smiech. Widzialem tez patenty wymiany wachczy alu na stalowe. Mozna wtsawic orginalne wachacze, Lemfordera oraz Febi. W tej chwili za 1000 mozna kupic pelna przednia zawieche. Jeszcze 2-3 lat temu bylo to 2 lub 3 razy drozsze. Poniewaz auta nasze robia sie coraz starsze jesli ASO utrzymywalo by tak wysokie ceny to nikt by nie kupowal.
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Re: [A6 C5 ALL] Regeneracja zawieszenia przedniego
stasiuszef pisze:Witajcie. Chciałem poznać wasze zdanie na temat regeneracji zawieszenia.Chodzi mi ten temat po głowie bo jak wiadomo jak wsadzać to tylko oryginał LMO, no ale niestety koszty są znaczne.Przy okazji ustawiania zbieżności, a jeżdżę do Dudy na Ochojec (koledzy z Katowic wiedzą o co chodzi) jeden z najlepszych w tym temacie, wdałem się w gadkę z pracownikiem, a ten mi powiedział że lepiej dać zregenerować bo i taniej i lepiej jak oryginał. Regenerację przeprowadza warsztat który już kupę lat się tym zajmuje, a znajduje się on w K-cach na 3 Maja. Rzeczywiście słyszałem już kiedyś o nich i opinie są można by powiedzieć dobre.Pracownik z tej zbieżności mówi że gałki zregenerowane przez nihc wytrzymują do 3 razy dłużej jak oryginał LMO.Pytanie do was, co myślicie??Może ktoś już dawał regenerować?
chris
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
- Jaszczur-gl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 216
- Rejestracja: 21 paź 2008, 23:52
- Lokalizacja: G-ce /Śląskie
Też jestem zdania że nie warto regenerować.
Kupiłem auto od gościa który założył zawieszenie za 500zł ( made in China ) zrobił na tym ok 30 tyś km. Jak go kupowałem to wszytko było do wymiany. Kupiłem zestaw SWAG- a ( cena 999zł ) i zrobiłem już 28 tyś km ( w 10 miesięcy ) i nic się nie dzieje.
Regeneracja kosztuje ok 800zł. więc nie warto oszczędzać ( jakiś pracownik po %%% źle coś poskłada i gałka się rozleci )
:-D
Kupiłem auto od gościa który założył zawieszenie za 500zł ( made in China ) zrobił na tym ok 30 tyś km. Jak go kupowałem to wszytko było do wymiany. Kupiłem zestaw SWAG- a ( cena 999zł ) i zrobiłem już 28 tyś km ( w 10 miesięcy ) i nic się nie dzieje.
Regeneracja kosztuje ok 800zł. więc nie warto oszczędzać ( jakiś pracownik po %%% źle coś poskłada i gałka się rozleci )
:-D
Moja Srebrna Ślicznotka. Chip V-tech
Moja Była
Usunieto pkt 29 regulaminu
Moja Była

Usunieto pkt 29 regulaminu