Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5 ALL] Regeneracja zawieszenia przedniego

Zawieszenie
Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

[A6 C5 ALL] Regeneracja zawieszenia przedniego

Post autor: stasiuszef » 06 gru 2008, 17:44

Witajcie. Chciałem poznać wasze zdanie na temat regeneracji zawieszenia.Chodzi mi ten temat po głowie bo jak wiadomo jak wsadzać to tylko oryginał LMO, no ale niestety koszty są znaczne.Przy okazji ustawiania zbieżności, a jeżdżę do Dudy na Ochojec (koledzy z Katowic wiedzą o co chodzi) jeden z najlepszych w tym temacie, wdałem się w gadkę z pracownikiem, a ten mi powiedział że lepiej dać zregenerować bo i taniej i lepiej jak oryginał. Regenerację przeprowadza warsztat który już kupę lat się tym zajmuje, a znajduje się on w K-cach na 3 Maja. Rzeczywiście słyszałem już kiedyś o nich i opinie są można by powiedzieć dobre.Pracownik z tej zbieżności mówi że gałki zregenerowane przez nihc wytrzymują do 3 razy dłużej jak oryginał LMO.Pytanie do was, co myślicie??Może ktoś już dawał regenerować?
Ostatnio zmieniony 06 gru 2008, 17:48 przez stasiuszef, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 06 gru 2008, 17:50

Wiesz, już nie od jednego słyszałem że właśnie tam regenerują i robią to solidnie.Bo jest jeszcze jeden warsztat w Tarnowskich G. ale jak tam Ci zrobią to ta gałka się wogóle nie rusza i masz przkładnię do wymiany za chwilę. Zobaczymy co mają inni do powiedzenia.Może się znajdzie ktoś kto taki numer zrobił.

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 06 gru 2008, 18:05

censored Ty się śmiejesz a ja chcę zweryfikować czy to jest prawda czy mit. Skoro np. regenerują okładziny hamulcowe to czemu nie miało by się dać zregenerować gałki? Skoro mają patent to może i nawet w "Mam talent" dali by radę i Wojewódzkiemu przy okazji w Porszaku by gałki wymienili :mrgreen:

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 06 gru 2008, 18:19

censored ale to o czym Ty piszesz to ja świetnie wiem i wcale nie byłeś brutalny w swojej wypowiedzi, lecz po prostu powiedziałeś prawdę. Nie od dziś wiadomo że A6 ma zawieszenie specjalnej troski, więc na Twoim miejscu nie polecałbym wogóle zamiennika (nawet dobrego) bo to po prostu strata kasy i nie tylko.Jedno mnie zastanowiło, czy rzeczywiście zawiecha wytrzyma tyle co mówisz, czyli załóżmy te 150 tys.?Zakładam że nie omijasz każdej dziury, bo u nas niestety drogi są również specjalnej troski. A na przykład dam Ci moje zawieszenie...robiłem przegląd i wszystko było cacy, po miesiącu gałka drążka kierowniczego była tak wyrąbana jak kryka w kiblu (oczywiście oryginał).JA np. jeżdżę po lekku i omijam dziury, a mimo tego szlag ją trafił.Przypadek? Może miała już natrzaskane parenaście tysięcy.

[ Dodano: 2008-12-06, 18:24 ]
Moje zawiecho jakoś się trzyma, do wymiany mam na dziś łączniki stabilizatora.Rzeczywiście 1000 Pln to fajna cena jak za komplet.

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 06 gru 2008, 19:00

censored a powiedz wymieniałeś już u siebie zawieszenie? Bo piszesz że masz 220 i nic nie było robione??? Rozwiń swoją myśl.

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 07 gru 2008, 17:40

censored pisze:Zresztą w Katowicach sa dobre drogi - nie ma za bardzo na co narzekać.
censored'ie czy Ty przypadkiem nie pracujesz w Urzędzie Miasta Katowice? :mrgreen: Bo jak tak to nie dziwi mnie Twoje zdanie na temat naszych Katowickich dróg, ale jeżeli jednak nie masz nic wspólnego z UM to ja nie wiem gdzie Ty mieszkasz. U mnie Piotrowice, Kostuchna to istna kombinacja alpejska.Nie generalizujmy, bo nie wszędzie jest źle, ale jednak większość naszych kochanych śląskich dróg jest w opłakanym stanie.Szkody górnicze, góry doliny, guliki 20 cm poniżej jezdni- to mój faworyt.
usunieto !!

Bolszakoof

Post autor: Bolszakoof » 07 gru 2008, 21:52

censored, jak kiedys bedziesz mial za duzo kasy to wpadaj do mnie do miasta, po tygodniu bedziesz musial wymienic zawieche hehe :-P

Moje zdanie jest takie, ze nie ma sie co bawić w regenracje, a jak masz do wymiany same łaczniki to je wymien, nitk nie mowi ze musisz wynieniac od razu koplet.

Arek_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 28 cze 2008, 01:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Arek_R » 08 gru 2008, 08:35

Regeneracje faktycznie co niektore zaklady robia. Podobnie jak kola dwumasowe w Polsce robia to tylko dwa zaklady. Oczywiscie zywotnosc to smiech. Widzialem tez patenty wymiany wachczy alu na stalowe. Mozna wtsawic orginalne wachacze, Lemfordera oraz Febi. W tej chwili za 1000 mozna kupic pelna przednia zawieche. Jeszcze 2-3 lat temu bylo to 2 lub 3 razy drozsze. Poniewaz auta nasze robia sie coraz starsze jesli ASO utrzymywalo by tak wysokie ceny to nikt by nie kupowal.

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 08 gru 2008, 12:16

censoredkamień spadł mi z serca, już myślałem że jesteś z UM <urodziny> haha.
Co do dróg to jest jak jest, trzeba na horyzoncie wypatrywać dziur i kochanych gulików poniżej poziomu jezdni.Podoba mi się że nikt z was nie popiera dziadowania, robienia ze starego nowego.

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 08 gru 2008, 18:29

censored pisze:Nie ma co się sępić, lepiej raz 1000zł niż 3 razy po 500zł
I niech to będzie puenta tego jak bardzo dla nas wszystkich ważnego tematu jakim jest zawieszenie specjalnej troski Audi A6. <ok>
usunieto !!

audifan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 05 wrz 2008, 09:06
Lokalizacja: koszalin

Re: [A6 C5 ALL] Regeneracja zawieszenia przedniego

Post autor: audifan » 09 gru 2008, 14:05

stasiuszef pisze:Witajcie. Chciałem poznać wasze zdanie na temat regeneracji zawieszenia.Chodzi mi ten temat po głowie bo jak wiadomo jak wsadzać to tylko oryginał LMO, no ale niestety koszty są znaczne.Przy okazji ustawiania zbieżności, a jeżdżę do Dudy na Ochojec (koledzy z Katowic wiedzą o co chodzi) jeden z najlepszych w tym temacie, wdałem się w gadkę z pracownikiem, a ten mi powiedział że lepiej dać zregenerować bo i taniej i lepiej jak oryginał. Regenerację przeprowadza warsztat który już kupę lat się tym zajmuje, a znajduje się on w K-cach na 3 Maja. Rzeczywiście słyszałem już kiedyś o nich i opinie są można by powiedzieć dobre.Pracownik z tej zbieżności mówi że gałki zregenerowane przez nihc wytrzymują do 3 razy dłużej jak oryginał LMO.Pytanie do was, co myślicie??Może ktoś już dawał regenerować?
chris

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 10 gru 2008, 13:02

Pani censored co to ma być? :lol:

Awatar użytkownika
Jaszczur-gl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 21 paź 2008, 23:52
Lokalizacja: G-ce /Śląskie

Post autor: Jaszczur-gl » 11 gru 2008, 00:01

Też jestem zdania że nie warto regenerować.
Kupiłem auto od gościa który założył zawieszenie za 500zł ( made in China ) zrobił na tym ok 30 tyś km. Jak go kupowałem to wszytko było do wymiany. Kupiłem zestaw SWAG- a ( cena 999zł ) i zrobiłem już 28 tyś km ( w 10 miesięcy ) i nic się nie dzieje.
Regeneracja kosztuje ok 800zł. więc nie warto oszczędzać ( jakiś pracownik po %%% źle coś poskłada i gałka się rozleci )
:-D
Moja Srebrna Ślicznotka. Chip V-tech
Moja Była :(
Usunieto pkt 29 regulaminu

Awatar użytkownika
boluss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 212
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:48
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: boluss » 22 gru 2008, 09:49

No powie wam sam sie nie przekonałem, ale kolega mój tak. kupił całe zawieszenie do pasata (to samo co audi) dał 499zl na allegro. zrobił 12000km!!! i wszystko do wymiany. porażka!!!

Awatar użytkownika
Remo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 06 gru 2008, 22:03
Imię: Remigiusz
Rocznik: 2011
Moje auto: Inne
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Remo » 22 gru 2008, 23:18

Panowie nie macie co narzekac, w Irlandii zestaw wahaczy to koszt około 700 euro zamiennik i wcale nie firmowy :( jak bym miał dac 1000zeta to nawet bym sie nie zastanawial ale takiej opcji nie mam chyba ze pojade do Polski :) pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl