Zastanawiam się nad zmianą zawieszenia w samochodzie ponieważ obecnie mam gwint Bilstein B12.... jedynie z przodu. Dlaczego? Pytania nie kierujcie do mnie (tylko do poprzedniego właściciela) ale rozumiem, że ktoś kupił do A6 bez quattro i nie pasowało....
Chcę oczywiście gwint żeby można było samochód podnieść na zimę oraz żeby miał regulację twardości jak za jakiś czas stwierdzę ze tyłek mnie boli do tego zawiasu.
Namierzyłem fajny sklep który oferuje w dobrej cenie takie zestawy:
> FK Automotive:
SILVERLINE-X (z reg. twardości) zakres reg. wysokości: 30-60mm(przód)/30-60mm(tył)
> KW:
VARIANT II INOX (z reg. twardości) zakres reg. wysokości: 40-75mm(przód)/40-75mm(tył)
> SPAX:
RSX (z pełną reg. twardości) zakres reg. wysokości: 30-65mm(przód)/30-65mm(tył)
Najbardziej przemawia do mnie ten FK Automotive ale czekam na Wasze opinie najlepiej oparte o osobiste doświadczenie, a nie że kolega wrzucił do Astry 1.4 i mówi, że idzie jak po szynach

THX!