Hej,
Zastanawiam się nad zmianą zawieszenia w samochodzie ponieważ obecnie mam gwint Bilstein B12.... jedynie z przodu. Dlaczego? Pytania nie kierujcie do mnie (tylko do poprzedniego właściciela) ale rozumiem, że ktoś kupił do A6 bez quattro i nie pasowało....
Chcę oczywiście gwint żeby można było samochód podnieść na zimę oraz żeby miał regulację twardości jak za jakiś czas stwierdzę ze tyłek mnie boli do tego zawiasu.
Namierzyłem fajny sklep który oferuje w dobrej cenie takie zestawy:
> FK Automotive:
SILVERLINE-X (z reg. twardości) zakres reg. wysokości: 30-60mm(przód)/30-60mm(tył)
> KW:
VARIANT II INOX (z reg. twardości) zakres reg. wysokości: 40-75mm(przód)/40-75mm(tył)
> SPAX:
RSX (z pełną reg. twardości) zakres reg. wysokości: 30-65mm(przód)/30-65mm(tył)
Najbardziej przemawia do mnie ten FK Automotive ale czekam na Wasze opinie najlepiej oparte o osobiste doświadczenie, a nie że kolega wrzucił do Astry 1.4 i mówi, że idzie jak po szynach
THX!
[ A6 C5] Prośba o opinie zawieszenia: FK Automotive / KW / S
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 27 gru 2008, 02:17
- Lokalizacja: Lubań
Z tych pierwszych co wymieniłeś to KW to jest firmowy gwint szczerze polecany do każdego auta. Nie słyszałem złych opinii na jego temat. FK to chyba jeden z najtańszych nowych gwintów co za sobą niesie już problemy, powszechnie znane mi jest uszkodzenia ,,śruby'' regulacyjnej (obniżenie, podnoszenie) wtedy gwint traci swoją podstawową i najważniejszą funkcję.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 27 gru 2008, 02:17
- Lokalizacja: Lubań
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga