możesz jeszcze sprawdzić odpalić i odkręcić korek od zbiorniczka czy nie ma piany, ale jeżeli nie było po trasie to prawdopodobnie tak też nie będziesasza26 pisze:Sprawdziłem 2 razy, przejechałem za każdym razem 8-10km
Piany nie ma.
Zerknąłem na przewody idące od zbiorniczka i były trochę pozaginane, rozprostowałem je, tylko czy to mogło być przyczyną?
przewody - jak najbardziej nie powinny być zagięte, ale pewnie aż tak mocno nie były, żeby płyn nie leciał
można by spróbować wymienić płyn ( nawet ze dwa razy, bo cena niska) tylko tu uwaga, znam ludzi którzy twierdzą, że po wymianie mogą zacząć się problemy np z cieknącą maglownicą
co do samego układu wspomagania to jest straszny Zonk w A6 (jak i pewnie w innych autach) bo nie ma części, pompę dostać to nie tak łatwo, o maglownicy nie wspomnę, to taki sam problem jak z katami :-x
masz 1.9 to może nie byłoby problemu z pompą, no ale nie życzę jej wymiany

może śledź teraz po wyprostowaniu tych węży co się będzie działo, albo skuś się na wymianę płynu