Witam wszystko
Prosze o pomoc bo już nie wiem co z tym zrobić.
Mianowicie był przetarty miech i go wymieniłem z USA sprowadzony i założony. Teraz po próbie adaptacji zawieszenia raz się udało a po kilku dniach przód opadł całkowicie i teraz VCDS pokazuje taki błąd.
Address 34: Level Control Labels: 4Z7-907-553.lbl
Control Module Part Number: 4Z7 907 553 F
Component and/or Version: - 2C1A1 X060
Software Coding: 25500
Work Shop Code: WSC 02334
VCID: 489B5C134797
1 Fault Found:
01769 - Sensor for Vehicle Leveling; Front Right (G289)
27-00 - Implausible Signal
Teraz myślałem że to czujnik poziomowania prawy co jest częściowo przymocowany do dolnego wachacza i taki kupiłem i wymieniłem i lipa komunikat dalej ten sam. I przez to nie można przeprowadzić adaptacji. Kontrolka pneumatyki na desce mruga no i nie wiem co teraz.
Podejrzewam że to może wtyka do tego czujnika jeszcze przerywa bo normalnie z dwuch stron wtyczka ma zatrzaski a tu już został się jeden, a może gdzieś z tych 4 kabelków co są we wtyczce się przytarł nie łącz, zaśniedział.
Prosze może ktoś ma jakiś pomysł jak to zrobić bo już troche kasy poszło a auto dalej przodem leży na glebie.
[Allroad 2.5TDI] Problem po wymianie jednego miecha
- tomciup
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 lip 2010, 20:26
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: TBG/Peterborough
Panowie powiedzmy że problem się rozwiązał. Sprawdziłem akumulator i za mało prądu trzymał, jak dałem prostownik to bład znikał i można było przeprowadzić kalibracje pneumatyki. Moje wnioski za mały prąd i komputer się resetował. Zakupiony nowy akumulator i kalibracja na nowy wszystko elegancko przechodzi. Wszystkie poziomy się pompuje i jest oki.
Ale!!!! Gdzieś wyczytałem że czas podnoszenia między poziomami 1-2, 2-3 to powinno być 18s. A tu ze dwa razy dłużej podnosi się.
I jeszcze jeden problem na drugi dzień przód opadł całkowicie na dół a tył stał bez zmian.
Co jest nie tak jakiś zawór przepuszca że sam przód opada, że dłużej mu schodzi z pompowaniem to podejrzenia padają na kompresor ( słyszałem o zestawie naprawczym żeby go zregenerować) A może sterownik coś się pierdzieli i wszystko przez niego?
Jeszcze odnośnie kompresora wyłączył mi się przed przegrzaniem bo miał temperature 114 stopni ( sprawdzałem parametry w VCDS)
Prosze o jakieś podpowiedzi jak to naprawić co z tym zrobić

Ale!!!! Gdzieś wyczytałem że czas podnoszenia między poziomami 1-2, 2-3 to powinno być 18s. A tu ze dwa razy dłużej podnosi się.
I jeszcze jeden problem na drugi dzień przód opadł całkowicie na dół a tył stał bez zmian.


Co jest nie tak jakiś zawór przepuszca że sam przód opada, że dłużej mu schodzi z pompowaniem to podejrzenia padają na kompresor ( słyszałem o zestawie naprawczym żeby go zregenerować) A może sterownik coś się pierdzieli i wszystko przez niego?
Jeszcze odnośnie kompresora wyłączył mi się przed przegrzaniem bo miał temperature 114 stopni ( sprawdzałem parametry w VCDS)
Prosze o jakieś podpowiedzi jak to naprawić co z tym zrobić


