[A6 C5]Jak wymienić klocki hamulcowe z tyłu??
[A6 C5]Jak wymienić klocki hamulcowe z tyłu??
Witam
chciałem sobie zmienić klocki z tylu w samochodie ale nie moglem za cholere wcisnąć tłoczka do srodka, kolega mi podpowiedział że może on jest w krecany, wiec jak to jest zmienial ktos klocki z tylu??
kolego nazywaj poprawnie tematy
chciałem sobie zmienić klocki z tylu w samochodie ale nie moglem za cholere wcisnąć tłoczka do srodka, kolega mi podpowiedział że może on jest w krecany, wiec jak to jest zmienial ktos klocki z tylu??
kolego nazywaj poprawnie tematy
Ostatnio zmieniony 23 cze 2008, 20:01 przez Conan1979, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Zgadzam sie z absajlerem, zaden specjalny klucz nie jest potrzebny ale jak jest to jest o wiele latwiej.
Wystarczy śrubokręt i jakies zabki a do tego poł godz czasu na jedno kolo i to tyle :mrgreen:
Wystarczy śrubokręt i jakies zabki a do tego poł godz czasu na jedno kolo i to tyle :mrgreen:
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 

Witam.
Nie chce zaczynac nowego tematu. Zapytam tutaj. Chodzi o wymiane klockow i tarcz z przodu w a A6 C5 quattro. Nigdy nie wymienialem klockow w aucie sam. Zawsze zostawialem u mechanika. Podobno trudna sprawa to nie jest wiec chce sam pokombinowac. Moglby mi ktos to rozpisac pokoleji jak to zrobic i czy nie trzeba jakis specjalnych kluczy itp... wiem, ze tarcza po odkreceniu kola siedzi chyba luzno, wiec pozostaje tylko chyba odkrecenie zaciskow i klockow, ale zanim zaczne wolalbym miec jakis opis jak to zrobic.
Dzieki.
Pozdrawiam!
Nie chce zaczynac nowego tematu. Zapytam tutaj. Chodzi o wymiane klockow i tarcz z przodu w a A6 C5 quattro. Nigdy nie wymienialem klockow w aucie sam. Zawsze zostawialem u mechanika. Podobno trudna sprawa to nie jest wiec chce sam pokombinowac. Moglby mi ktos to rozpisac pokoleji jak to zrobic i czy nie trzeba jakis specjalnych kluczy itp... wiem, ze tarcza po odkreceniu kola siedzi chyba luzno, wiec pozostaje tylko chyba odkrecenie zaciskow i klockow, ale zanim zaczne wolalbym miec jakis opis jak to zrobic.
Dzieki.
Pozdrawiam!
- Ravsik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 148
- Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL
A czy nie latwiej bedzie wcisnac tloczek jak sie odkreci zaworek do odpowietrzania i pozwolilo zeby troche plynu zeszlo podczas wciskania tloczka?
Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 233
- Rejestracja: 28 gru 2008, 19:30
- Lokalizacja: gdynia chylonia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 418
- Rejestracja: 22 mar 2008, 14:12
- Imię: Maciej
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 80 B4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
Naklejka była na stronie ciernej?Tzn tej która przylega do tarczy?Jeśli tak to wytrze się.Co do gumy to nie ubywa Ci płynu hamulcowego?Aha a jakie klocki kupiłeś?Robson pisze:Na klockach byly naklejki , trzeba je zerwac czy nie?
Może i łatwiej,ale po odkręceniu zaworka dochodzi potem odpowietrzanie całego układu,a to dodatkowy czas i jeszcze musi być ktoś do pomocy.Ravsik pisze:A czy nie latwiej bedzie wcisnac tloczek jak sie odkreci zaworek do odpowietrzania i pozwolilo zeby troche plynu zeszlo podczas wciskania tloczka?
Pozdro.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
- Imię: Robert
- Rocznik: 2003
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
- Kontakt:
naklejki byly po drugiej stronie, odkleilem je i zostal tam klej na klocku i tak wlozylem, a pozniej sie przyjzalem starym klockom i na nich byly naklejki.magic1977 pisze:Naklejka była na stronie ciernej?Tzn tej która przylega do tarczy?Jeśli tak to wytrze się.Co do gumy to nie ubywa Ci płynu hamulcowego?Aha a jakie klocki kupiłeś?Robson pisze:Na klockach byly naklejki , trzeba je zerwac czy nie?
Może i łatwiej,ale po odkręceniu zaworka dochodzi potem odpowietrzanie całego układu,a to dodatkowy czas i jeszcze musi być ktoś do pomocy.Ravsik pisze:A czy nie latwiej bedzie wcisnac tloczek jak sie odkreci zaworek do odpowietrzania i pozwolilo zeby troche plynu zeszlo podczas wciskania tloczka?
Pozdro.
A klocki kupilem Mintex, z pierwszegolepszego sklepu, szukalem ATE albo TRW ale nic tu w UK nie znalazlem.
i kupilem sobie ten klucz specjalny za 20f i poszlo migiem.
Plyn nie ubywa i tloczek tez suchy byl.
Ostatnio zmieniony 03 maja 2009, 20:28 przez Robson, łącznie zmieniany 1 raz.
Full Led i Full Led Matrix A6Klub.PL / A7Klub.PL
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
- Imię: Robert
- Rocznik: 2003
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
- Kontakt:
W halfordsie tu jest link, a na ebayu sa taniej.
http://www.halfords.com/webapp/wcs/stor ... yId_165469
ps. Wole sobie kupic narzedzia, poszukac na forum, popytac i samemu zrobic niz dawac komus do roboty
http://www.halfords.com/webapp/wcs/stor ... yId_165469
ps. Wole sobie kupic narzedzia, poszukac na forum, popytac i samemu zrobic niz dawac komus do roboty

Full Led i Full Led Matrix A6Klub.PL / A7Klub.PL