Dzięki Robson,



Pozdro.
kolego nic trudnego tarcza wychodzi razem z zaciskiem, potrzebny ci będzie tylko klucz 17 (2 śruby do dkręcenia) i imbus ale już nie pamiętam jaki (też 2 śruby), wciskasz tłoczek, wkładasz tarcze, klocki, przykręcasz i gicio :mrgreen:johnnythc pisze:Witam.
Nie chce zaczynac nowego tematu. Zapytam tutaj. Chodzi o wymiane klockow i tarcz z przodu w a A6 C5 quattro. Nigdy nie wymienialem klockow w aucie sam. Zawsze zostawialem u mechanika. Podobno trudna sprawa to nie jest wiec chce sam pokombinowac. Moglby mi ktos to rozpisac pokoleji jak to zrobic i czy nie trzeba jakis specjalnych kluczy itp... wiem, ze tarcza po odkreceniu kola siedzi chyba luzno, wiec pozostaje tylko chyba odkrecenie zaciskow i klockow, ale zanim zaczne wolalbym miec jakis opis jak to zrobic.
Dzieki.
Pozdrawiam!
Kolego nie wiem jak Ty to robisz ale ja już parę razy robiłem takim kluczem i nigdy nic nie zniszczyłem .Może mam dar którego Tobie brakujeenduro7 pisze:przy okazji niszcząć tłoczekmarcelolsztyn pisze:Wkręcasz tylko i wyłącznie w prawo.Możesz też wkręcić zwykła ząbka do rur.
jak nie macie narzędzi to idealnie się sprawdza klucz do zmiany tarcz w szlifierce kątowej- flex
masz rację nie każdy ma taki dar i wiedzę za co chwycićmarcelolsztyn pisze:Kolego nie wiem jak Ty to robisz ale ja już parę razy robiłem takim kluczem i nigdy nic nie zniszczyłem .Może mam dar którego Tobie brakujeenduro7 pisze:przy okazji niszcząć tłoczekmarcelolsztyn pisze:Wkręcasz tylko i wyłącznie w prawo.Możesz też wkręcić zwykła ząbka do rur.
jak nie macie narzędzi to idealnie się sprawdza klucz do zmiany tarcz w szlifierce kątowej- flex