Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Czy warto kupic amortyzatory Koni do 1BV

Zawieszenie
Wck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 20 lut 2018, 15:35
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Wck » 10 gru 2018, 10:28

Jak najbardziej są na tył - nr 8250-1004

Biedron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 21 kwie 2011, 14:00
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.

Post autor: Biedron » 10 gru 2018, 17:15

Trochę ciaśniej, ale się mieści...

https://photos.app.goo.gl/aUy7UGEjQ2byvamv8

Wck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 20 lut 2018, 15:35
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Wck » 10 gru 2018, 17:36

Dzięki, w takim razie jutro też zabieram się za wymianę <okok> ten metalowy wspornik który widać w tle też wszedł bez rzeźby?

Biedron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 21 kwie 2011, 14:00
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.

Post autor: Biedron » 10 gru 2018, 18:00

Metalowy wspornik też bez problemu. Co do wysokości to środkowy pierścień to wysokość 1BE. U siebie dałem ma sam dół.

Wck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 20 lut 2018, 15:35
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Wck » 10 gru 2018, 18:15

U mnie dochodzi jeszcze zbiornik z LPG, ale teraz na ori sachsach stał równo, więc raczej zostawię na środku. Dzięki raz jeszcze za przetarcie szlaku, pochwal się jak wrażenia jak trochę pojeździsz.

Biedron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 21 kwie 2011, 14:00
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.

Post autor: Biedron » 10 gru 2018, 18:42

Ja na przód daję sprężyny -40mm dlatego tył opuściłem.
Co do samej jazdy to miałem te Koni w C4 i jak będzie podobna charakterystyka to będę zadowolony.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 10 gru 2018, 23:38

Faktycznie znalazłem Dzięki za info. teraz tylko jakieś sprężyny co by tył podnieść i będę zadowolony.

Ile płaciliście za amorek?


Obrazek
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Wck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 20 lut 2018, 15:35
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Wck » 11 gru 2018, 07:28

Za tył płaciłem 220 zł/szt., przód 333 zł/szt.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 11 gru 2018, 22:53

skoro już wymienialiście amorki to czy warto wymienić mocowanie amorka?

do quattro są droższe bo mają inny kształt. kosztują też odpowiednio więcej. po ori przelocie 300tyś będzie wymagało wymiany? Nie to żebym dziadował na częściach ale przed wymianą chce mieć wszystko pod ręką a nie składać i jeździć z jakimś pół środkiem.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Wck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 20 lut 2018, 15:35
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Wck » 03 wrz 2019, 17:03

Po przejechanych 10 tys. km na zestawie sprężyny 1BE + Koni STR.T w 2.7 quattro mogę powiedzieć że jestem niezadowolony. Jazda na pusto po równych drogach jeszcze jako tako, ale przy 4 osobach na pokładzie po słabszej nawierzchni auto lata jak szmata po drodze i buja się jak statek. Zmieniałem na raz komplet przód+tył i jest dosłownie tylko ciut lepiej niż na ori zużytych amorach 1be. Na stacji diagnostycznej 4 mc-e po montażu sprawność w granicach 55-60%.

Nikostratus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Nikostratus » 03 wrz 2019, 17:21

To co wychodzi na SKP pod kątem sprawności amortyzatorów należy brać z przymrużeniem oka...

Wck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 20 lut 2018, 15:35
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Wck » 04 wrz 2019, 17:39

Nikostratus pisze:To co wychodzi na SKP pod kątem sprawności amortyzatorów należy brać z przymrużeniem oka...
Wiem wiem, dodałem tak informacyjnie. Ogólnie mam wrażenie że zestawienie tych sprężyn z tymi amortyzatorami po prostu nie gra. Przejechałem się ostatnio A4 B6 fwd z ori 1BV i prowadzenie jej po zakrętach to bajka i przepaść w SPAM do tego, co mam u siebie w A6. Tak jak pisałem - przy jeździe w pojedynkę jest w miarę ok, ale przy pełnym aucie byle większy pagórek na drodze to płynięcie statkiem i odbijanie zawieszenia po 2-3 razy po przeszkodzie. Jednym słowem masakra.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 05 wrz 2019, 06:30

Dla mnie zachowanie auta jak statek, było by okej. Nie lubię jak jest twarde a i nie wchodzę w zakręty jakoś mega widowiskowo. Zawsze to jakaś konstruktywna opinia.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga