kyb tylko ultra sr lub amx do c5 przód pasuje od a4 tyłu brak g-force słabe
koni tylko str.t lub sport
bilstein od b-6 w górę większość stuka
sachs tylko adventage żadna rewelacja
monroe w większości stukają
reszta tylko udaje żę amortyzuje co prawda do spokojnej jazdy wystarczy
[A6 C5] amortyzatory - sprawność %
- NieznajomyNikomu
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 01 maja 2009, 21:28
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
do spokojnej w zupełności z tym żę te z wyższej półki o dumnie brzmiących nazwach sport str.t czy ultra sr ze sportem niewiele mają wspólnego .
raczej są dla kirowców preferujących dynamiczną jazdę i czujących auto-trakcję .zapewniają naprawdę dużo większą stabilnośc i nie raz wyratowały mnie z opresji np kyb ultra sr jest stosowany do subaru impreza 1.6 2.0 2.5 na 1 montaż .sti to już inna liga.
generalnie podział amorków podobny jest do podziału opon niby każda czarna i okrągła ale różnice kolosalne w zależności od marki i modelu .wiem jedno nigdy nie założe amorka z dolnej półki
raczej są dla kirowców preferujących dynamiczną jazdę i czujących auto-trakcję .zapewniają naprawdę dużo większą stabilnośc i nie raz wyratowały mnie z opresji np kyb ultra sr jest stosowany do subaru impreza 1.6 2.0 2.5 na 1 montaż .sti to już inna liga.
generalnie podział amorków podobny jest do podziału opon niby każda czarna i okrągła ale różnice kolosalne w zależności od marki i modelu .wiem jedno nigdy nie założe amorka z dolnej półki