Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[Allroad 2,5tdi]amortyzatory przednie za krótkie??

Zawieszenie
Awatar użytkownika
scottie23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 mar 2010, 20:54
Lokalizacja: Katowice

[Allroad 2,5tdi]amortyzatory przednie za krótkie??

Post autor: scottie23 » 09 wrz 2012, 12:05

Witam.Mam prośbę do Was koledzy czy może mi ktoś zmierzyć odległość pomiędzy środkiem koła a dolną częścią błotnika w swoim allrodzie ale na najwyższym poziomie czyli 4 oraz jeszcze od błotnika do ziemi oraz od błotnika do gornej części felgi(obręczy)koła??kupiłem niedawno na aledrogo nowe amorki do przodu i po wymianie na 4 poziomie przód auta jest tak twardy jakby amory byly otwarte do maksa.na starych jest jeszcze luz na 4 poziomie to znaczy moge wgiac i podnieść auto za błotnik,a na nowych podnieść nie ma szans chyba że z kołem a wgiać też cieżko bo twardy jak skała.Wydaje mi się poprostu że aortyzatory są poprostu za krótkie.

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 09 wrz 2012, 13:44

a jakie i u kogo kupiles te amory <mysli> ,bo ja mam tez nowe z allegro i wszystko ok <okok>

[ Dodano: 2012-09-09, 13:45 ]
jak co to przyjedz <okok> to obadamy co masz nie tak <lol>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

Awatar użytkownika
scottie23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 mar 2010, 20:54
Lokalizacja: Katowice

Post autor: scottie23 » 09 wrz 2012, 14:03

Kupiłem je od Pana v-klasseclub a amorki to BILSTEIN .

zależałoby mi na tych odległościach jak mógłbyś je pomierzyć bo z przyjazdem bedzie ciężko, mieszkam 2000km od polski.

a nie orientujecie się jaka jest dlugość amortyzatora od dolnej krawedzi po sam czubek za gwintem(ale samego amortyzatora)??

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 09 wrz 2012, 18:01

kolego mam dokladnie te same amorki ;) i zapewniam cie ze maja te same wymiary i wszystko musi byc ok.musisz szukac innej przyczyny :(
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

Awatar użytkownika
scottie23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 mar 2010, 20:54
Lokalizacja: Katowice

Post autor: scottie23 » 09 wrz 2012, 18:44

z góry wszystkich przepraszam ale zapomniałem wspomniec o tym ze juz wymianialem te amorki na gwarancji bo jak przyszły za pierwszym razem to byly krótsze od moich orginalnych o 6 cm i na 2 poziom nie chciał się podnieść.koleś z aledrogo tłumaczył to ze mogli sie pomylić przy pakowaniu i dali do innego audii!!po powrocie z gwarancji były już w podobnej długości co orginały to znaczy 2-3 mm krótsze niż ori ale stwierdziłem że stare zużyte mogły sie troszeczke wydłużyć.więc dalej nie wiem czy to wina tych amorów czy moze adaptacji zawieszenie ale na 2 poziomie od srodka koła do błotnika mam 40,2cm wiec jest wporządku chyba??

Roger_35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 17 wrz 2008, 16:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Roger_35 » 06 paź 2012, 17:32

Mam dla Ciebie dość smutną informację, doświadczyłem dokładnie takiej samej sytuacji. Po pierwsze za pierwszym podejściem dostałem amortyzatory o 3cm za krótkie. Po wymianie samochód skakał jak piłka tenisowa a na 4 poziom w ogóle nie chciał się wznieść. Oczywiście Pan V Klasse zamienił na dłuższe i przepraszał, że to chyba od A8 były i takie tam. Wtedy uwierzyłem, że facet wie co mówi, ale po Twoim poście mam wrażenie, że gość rzeźbi w guanie. Koniec końców uskładałem na oryginały, bo na tych pseudo Bilsteinach nie dało się jeździć. Allroad to swego rodzaju kanapa, a twardo było jak cholera i po 1000 kilometrów zaczęły stukać. Także nie polecam. Mój mechanik twierdzi, że te amortyzatory to chałupnicza robota, a nie oryginał Bilsteina (nie ma ich zresztą w żadnym katalogu). A i jeszcze jedno, po przygodzie z tymi amorami, miałem jeden miech do wymiany..no comments...Także, też wpadłem na minę.

PS. Przy dobrze zrobionej wymianie amortyzatorów w trybie serwisowym adaptacja zawieszenie nie jest w ogóle konieczna.

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 06 paź 2012, 19:27

mi tez cos lekko stukaja <uoee> na starych mniej stukalo a wymienialem z powodu tych stukow <mysli>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

jarucha
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 14 sie 2012, 19:21
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: jarucha » 11 paź 2012, 22:58

cześć- właśnie wymieniłem tylne amory wzięte od gościa v-klasseklub czy jakoś tak...kupiłem je bo na testerze wyszło że jeden z tylnych wcale nie trzyma (bryczka lekko zaczeła "myszkować na wybojach)- na razie wszystko ok- ale mam dylemat bo szykuję się do wymiany przednich amorów , tylko nie wiem : czy brać od tego v-klasseklub czy od tego gościa (na aledrogo) co to pisze że ma oryginały...różnica to coś koło stówki na sztuce...może ktoś ma jakies doświadczenia z tym sprzedawcą oryginałow?
pzdr

transporter0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 12 paź 2012, 15:15
Lokalizacja: Poznań

Post autor: transporter0 » 12 paź 2012, 15:33

Witam podepnę się pod temat
Potrzebuję pilnie pomocy. Mam możliwość kupienia A6 Allroad '01 2.5TDI, pewniak bezwypadek, salon polska, serwis do samego końca. Niestety samochód ma uszkodzone przednie zawieszenie pneumatyczne z lewej strony. Według opinii serwisu "uszkodzona jest sprężyna pneumatyczna i amortyzator". Z prawej strony zawieszenie też jest na wykończeniu więc wymianie podlega lewa i prawa strona. Koszt to ok 11000 zł.
Mam pytanie czy idzie znaleźć jakieś zamienniki? Przeglądałem allegro i znalazłem osobno poduszki za ok 1400 i amortyzatory po ok 700 zł za sztukę (teraz widzę że to od v-klasseclub Bilstein), lub komplety za ok 2400 szt ponoć oryginały. Macie może jakieś sprawdzone źródła zakupu tych elementów oprócz ASO? Jakieś sklepy internetowe itd. Słyszałem także o regenreacji miechów we Wrocławiu ale nadal pozostaje kwestia amorków.
Z góry dzięki za odpowiedź czas mnie goni z decyzją.

maxx30gda
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 28 gru 2008, 18:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: maxx30gda » 17 paź 2012, 19:53

Sprawdz w firmie Limak.Oni mają gotowe regenerowane zestawy żeby nie czekać przy wymianie.Może mają na sprzedaż takie zestawy.
Audi Allroad 2.5 tdi 2002 , VW Phaeton 3.2 b+lpg 2002

Awatar użytkownika
czarnycp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: czarnycp » 27 lut 2013, 15:59

Witam!
Temat stary ale pisze tu kilku specjalistów więc proszę o pomoc... Można jakoś sprawdzić czy amory przednie stukają? Mam po 80% ale coś dudni na dziurach, zawieszenie ok i tylko tego nie potrafię zdiagnozować a koszt spory.

radzio85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 30 sty 2010, 16:11
Lokalizacja: Kobyłka

Post autor: radzio85 » 28 lut 2013, 17:10

Witam.
Ja bym postawił na rozwalone łożysko amortyzatora, znajduje się nad miechem, trzeba niestety rozebrać, aby się tam dostać. Miałem tak, że w zawieszeniu wszystko było ok, a na dołkach ciągle coś pukało.

Awatar użytkownika
czarnycp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: czarnycp » 28 lut 2013, 18:49

Dzięki za odp. Wymieniałem miechy arnot razem z zestawem czyli również łożyskiem o którym piszesz, specjalnie kupowałem klucz żeby porządnie dokręcić... Poduchy nowe, wahacze ok, tuleje sanek całe, amory jedynie podejrzane ale bez pewności to głupota zmieniać. Jak to sprawdzić? Auto na lewar i podważać koło? Demontować i jakoś sprawdzić?

mjerzy6.9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 06 lut 2013, 22:29
Lokalizacja: małowidz

Post autor: mjerzy6.9 » 01 mar 2013, 21:45

kolego ja miałem rozwalony odbuj w miechu na kturym zatrsymuje sie amortyzator i tak stukało jak rozwalone łożysko,możesz to mieć.

Awatar użytkownika
czarnycp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: czarnycp » 02 mar 2013, 09:01

Też piszesz o miechach arnota? Myślisz że w nowych miechach takie cuda, w sumie żałuje, że nie kupiłem ori ale chyba aż tak złe to nie są.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja