[Audi A6 C6] Wymiana zegarów
Ja mam zegary o numerach 4L0920932 S ktore niby tez chodzily z A6. Prawda jest taka ze chodzily ale z Q7. Zakodowac je mozna do A6 z tym ze masz ciagly blad poziomu plynu hamulcowegoi irytujacy komunikat na Fisie. Rowniez nie wiadomo ile jest paliwa w baku i licznik przeklamuje 30-40 km/h. Dwa serwisy ASO rozlozyly sie na temacie. Sam staralem sie zmienic kodowanie ale niestety poleglem i wyglada na to ze bez nowego wkladu nic nie zdzialam. Ponoc sa "magicy" ktorzy temat potrafia ogarnac z tym ze nie wiem gdzie ich szukac.
Wiec jesli nie uda mi sie czegos z tym zrobic to jestem w plecy 230Euro.
Na Twoim miejscu bral bym zegary tylko od A6.
Tak na marginesie to chcialem kupic zegary na "aledrogo" ale jak pytam o legalnosc pochodzienia to wszyscy rozkladaja rece. Wiec teoretycznie mozna miec kolejny problem przy sciaganiu CP a ASO
Pozdrawiam
Wiec jesli nie uda mi sie czegos z tym zrobic to jestem w plecy 230Euro.
Na Twoim miejscu bral bym zegary tylko od A6.
Tak na marginesie to chcialem kupic zegary na "aledrogo" ale jak pytam o legalnosc pochodzienia to wszyscy rozkladaja rece. Wiec teoretycznie mozna miec kolejny problem przy sciaganiu CP a ASO
Pozdrawiam
Witam.
Tez walczę z licznikiem od Q7.
-Problem z ustawieniem pojemności baku,
-przekłamania prędkościomierza,
-brak płynu hamulcowego,
reszta ok. Zastanawiam się czy na pewno nie da się zakodować do A6 udało mi się zmienić symbol samochodu na wyświetlaczu z Q7 na A6 sedan -metoda prób i błędów, czyli pewnie idzie zmienić pojemność baku i obwód koła,
może ma ktoś poprawne długie kodowanie licznika do A6?
Tez walczę z licznikiem od Q7.
-Problem z ustawieniem pojemności baku,
-przekłamania prędkościomierza,
-brak płynu hamulcowego,
reszta ok. Zastanawiam się czy na pewno nie da się zakodować do A6 udało mi się zmienić symbol samochodu na wyświetlaczu z Q7 na A6 sedan -metoda prób i błędów, czyli pewnie idzie zmienić pojemność baku i obwód koła,
może ma ktoś poprawne długie kodowanie licznika do A6?
mody:
-MMI 5507-PL;
-Tempomat;
-LED przód;
-LED tył;
-Parktronic Plus przód-tył;
-Lusterko wew. fotochrom;
-nawigacja mapa 2012+lektor PL
-Licznik lift
-bluetooth
ciężko jest żyć lekko
-MMI 5507-PL;
-Tempomat;
-LED przód;
-LED tył;
-Parktronic Plus przód-tył;
-Lusterko wew. fotochrom;
-nawigacja mapa 2012+lektor PL
-Licznik lift
-bluetooth
ciężko jest żyć lekko
Blad czujnika plynu mozna obejsc poprzez zwarcie wtyczki ale jest to bardzo glupi pomysl. Chcialem zmienic zbiornik ale z Q7 nie podchodzi do A6. Q7 czujnik ma w nakretce gdzie A6 na dole zbiornika. Mozna by pokombinowac z opornoscia ale to sa hamulce i zdrowy rozsadek mowi tutaj STOP.
Jesli chodzi o inne problemy to raczej nie przeskoczysz chyba ze przez zmiane wkladu. Daj znac jak sie Tobie uda.
PS
Facet od ktorego kupilem zegary mowi ze jest jakas firma w Holandii ktora moze poradzic ale biorac pod uwage koszta to sie to nie oplaca.
Jesli chodzi o inne problemy to raczej nie przeskoczysz chyba ze przez zmiane wkladu. Daj znac jak sie Tobie uda.
PS
Facet od ktorego kupilem zegary mowi ze jest jakas firma w Holandii ktora moze poradzic ale biorac pod uwage koszta to sie to nie oplaca.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 512
- Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
- Imię: Jacek
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 155KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kozienice
co do hamulca w kodowaniu sprubujcie odjąć liczbę 512
Coding value 512 = Vehicle without Electric Parking Brake, with mechanical parking brake (always coded for Q7)
nie mam niestety tego licznika i sprawdzić nie mogę.
jest jeszcze możliwość korekty wskazania paliwa trzeba sprubować odjąć 1 wtedy nie będzie wartości dla zbiornika pod quattro oraz wartości pomiędzy 96 i 160 mogą zostać wprowadzone, aby przesunąć całą charakterystykę zbiornika przez + / - 8 litrów w celu skorygowania błędów wynikających z rożnych zbiorników produkowanych przez różnych producentów. domyślną wartością jest 128. wzrost z 128 do 129 odpowiada przesunięciu o 1/4 litra wzwyż.
Coding value 512 = Vehicle without Electric Parking Brake, with mechanical parking brake (always coded for Q7)
nie mam niestety tego licznika i sprawdzić nie mogę.
jest jeszcze możliwość korekty wskazania paliwa trzeba sprubować odjąć 1 wtedy nie będzie wartości dla zbiornika pod quattro oraz wartości pomiędzy 96 i 160 mogą zostać wprowadzone, aby przesunąć całą charakterystykę zbiornika przez + / - 8 litrów w celu skorygowania błędów wynikających z rożnych zbiorników produkowanych przez różnych producentów. domyślną wartością jest 128. wzrost z 128 do 129 odpowiada przesunięciu o 1/4 litra wzwyż.
Witaj,
Podaje 2 linki mam nadzieje ze mnie admin nie opr.
http://www.odometer-correction.com/index.html
http://www.tachoteam.de/tachoreparatur.php
Pozdrawiam
Mariusz
Podaje 2 linki mam nadzieje ze mnie admin nie opr.
http://www.odometer-correction.com/index.html
http://www.tachoteam.de/tachoreparatur.php
Pozdrawiam
Mariusz
Zegar z Q7 powinien przyjac rozum z A6. Mozna to zrobic w miare latwo, potrzebny jest tylko krolik doswiadczalny.mtrdk pisze:Blad czujnika plynu mozna obejsc poprzez zwarcie wtyczki ale jest to bardzo glupi pomysl. Chcialem zmienic zbiornik ale z Q7 nie podchodzi do A6. Q7 czujnik ma w nakretce gdzie A6 na dole zbiornika. Mozna by pokombinowac z opornoscia ale to sa hamulce i zdrowy rozsadek mowi tutaj STOP.
Jesli chodzi o inne problemy to raczej nie przeskoczysz chyba ze przez zmiane wkladu. Daj znac jak sie Tobie uda.
PS
Facet od ktorego kupilem zegary mowi ze jest jakas firma w Holandii ktora moze poradzic ale biorac pod uwage koszta to sie to nie oplaca.
Zegar ma wprawdzie inny numer HW, ale dotyczy on glownie obudowy.
Jak chcecie to moge Wam "oddac" moje zegary z Q7
Wymienialem pod 3G i ACC i zostały mi moje - oczywiscie w pelni sprawne, legalne itp
To odbioru od reki w W-wie lub moge oczywiscie wyslac paczka lub kurierem...
Tu macie info z ostaniego skanowania jak byly w aucie:
Address 17: Instruments (J285) Labels: 4L0-920-xxx-17.clb
Part No SW: HW: 4L0 920 931 E
Component: KOMBIINSTR. H06 0133
Revision: 00100000 Serial number: 9IC44DD88
Coding: 8F1F630408010008010101
Shop #: WSC 31414 790 00001
VCID: 2D5A2A25CD97
Wymienialem pod 3G i ACC i zostały mi moje - oczywiscie w pelni sprawne, legalne itp
To odbioru od reki w W-wie lub moge oczywiscie wyslac paczka lub kurierem...
Tu macie info z ostaniego skanowania jak byly w aucie:
Address 17: Instruments (J285) Labels: 4L0-920-xxx-17.clb
Part No SW: HW: 4L0 920 931 E
Component: KOMBIINSTR. H06 0133
Revision: 00100000 Serial number: 9IC44DD88
Coding: 8F1F630408010008010101
Shop #: WSC 31414 790 00001
VCID: 2D5A2A25CD97
witam
mam problem z wyświetlaczem,po odpaleniu auta fis nie świeci ,zapala się dopiero po przejechaniu kilku kilometrów gdy zagrzeje się auto.jak już się zaświeci to działa prawidłowo i pokazuje wszystkie komunikaty np.brak płynu lub paliwa.
czy można to naprawić czy trzeba wymienić całe zegary .
przepraszam .że moje pytanie jest nie w temacie ale pod innymi nic nie znalazłem,a opisywane naprawy fisu dotyczą starszej wersji np.c5
super instrukcja demontażu zegarów pozdrawiam
mam problem z wyświetlaczem,po odpaleniu auta fis nie świeci ,zapala się dopiero po przejechaniu kilku kilometrów gdy zagrzeje się auto.jak już się zaświeci to działa prawidłowo i pokazuje wszystkie komunikaty np.brak płynu lub paliwa.
czy można to naprawić czy trzeba wymienić całe zegary .
przepraszam .że moje pytanie jest nie w temacie ale pod innymi nic nie znalazłem,a opisywane naprawy fisu dotyczą starszej wersji np.c5
super instrukcja demontażu zegarów pozdrawiam
Nie do końca tak jest. Byłem niedawno na CP u gościa pod Radomiem i powiedział że na 99% się da wrzucić zegary z q7 do a6... mówił że da radę przypisać zegary i zakodować wszystko tak że będzie działało.... więc jak ktoś jest chętny na test to mogę podesłać namiary na tego speca...
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga